Re: Pronken met je Platinums
1293Tis dat er gewerkt moet worden somsTjeefkeuh wrote:Jammer, 12eMarty wrote:Platinum 175: Assassins Creed 2
1295Graaf dat je in die top 50 van de wereld zit van first achievers. Ik zit zo bij één game bij fastest op plek 20 dus lig er wslk nu al uitMarty wrote:Tis dat er gewerkt moet worden somsTjeefkeuh wrote:Jammer, 12eMarty wrote:Platinum 175: Assassins Creed 2
1296#97 Assassin's Creed: Unity
Met dank aan met0t0 voor de online trophies
Met dank aan met0t0 voor de online trophies
1298En hoe moeilijk vond je hem in vergelijking met de eerste (nadat ze drinking games makkelijker hebben gemaakt)?Marty wrote:Platinum 176: Watch Dogs 2
1299Geen idee aangezien ik Watch Dogs 1 amper gespeeld hebgamerke1992 wrote:
En hoe moeilijk vond je hem in vergelijking met de eerste (nadat ze drinking games makkelijker hebben gemaakt)?
Maar deel 2 is goed te doen. Je hebt geen rare mini games en je hoeft geen songs te verzamelen.
1300Platinum #39: Battlefield 1
Via PSN profiles is het niet te zien, maar ik heb de platinum wel degelijk behaald.
Via PSN profiles is het niet te zien, maar ik heb de platinum wel degelijk behaald.
1301Wauw shik Dan heb je al heel wat uren in de online gestokendaviduvel wrote:Platinum #39: Battlefield 1
1302Tgoh, tussen de 15 en 20 uur ergens (ik weet het exacte aantal niet vanbuiten). 90% van de tijd speel ik operations. En als je voor de objectives gaat, en je kan een beetje overweg met een first-person shooter, haal je veel xp binnen waardoor het vrij snel gaatgamerke1992 wrote:Wauw shik Dan heb je al heel wat uren in de online gestokendaviduvel wrote:Platinum #39: Battlefield 1
1303Dat valt dan goed mee :o Ik dacht dat je 100 uur ofzo ging hebben.daviduvel wrote:Tgoh, tussen de 15 en 20 uur ergens (ik weet het exacte aantal niet vanbuiten). 90% van de tijd speel ik operations. En als je voor de objectives gaat, en je kan een beetje overweg met een first-person shooter, haal je veel xp binnen waardoor het vrij snel gaatgamerke1992 wrote:Wauw shik Dan heb je al heel wat uren in de online gestokendaviduvel wrote:Platinum #39: Battlefield 1
1304Proficiat Daviduvel dat zal geen simpele klus geweest zijn
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk