Re: Vragentopic

586
paveman wrote:Een idee is wellicht sowieso om een stekkerdoos met aan/uit knop ertussen te plaatsen. Even voor het slapen uitschakelen en het probleem van 's nachts is in ieder geval verholpen.
Misschien daarnaast de console even in safe modus op te starten om e.e.a. na te kunnen kijken?

Ik neem aan dat de PS3 automatisch bij het opstarten een schijf check doet i.v.m. niet juist afsluiten? Komt daar ook iets uit?
Of gewoon de powerknop achteraan de ps3?
Image

Re: Vragentopic

589
Ik sluit de PS3 uiteraard eerst af Kolm en dan pas de stekker en shampi een slim heeft geen powerknop he ;p. Het probleem is intussen vanzelf opgelost hij selecteerde automatisch een hotspot voor draadloos internet maar nu kon ik onze Wi-Fi selecteren waardoor de signaalsterkte 70 is en hij dus de update heeft kunnen uitvoeren. Normaal zijn alle problemen nu van de baan. Merci voor de antwoorden. En ja Paveman ik heb ook zo'n kattenkop met aparte knop maar niet op de slaapkamer die staat in de living met alle apparaten is idd handig.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

590
Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.

Re: Vragentopic

591
FGras wrote:Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.
Ik heb nog de eerste versie en ik ben er heel tevreden van. Ik gebruik hem voor de tv in de keuken om netflix op te streamen :)
Toen €30 ofzo aan betaald en wordt quasi elke dag gebruikt dus zeker zijn geld,waard voor mij.
Image

Re: Vragentopic

592
FGras wrote:Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.
Ik heb het niet maar lijkt me ook niet echt nodig. Die apps kan je allemaal op je tv zetten en ook je gsm kan je bij een groot aantal tv's al mirrorren of de foto's naar je tv sturen (samsung all-share, imediashare, ...)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

593
FGras wrote:Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.
Ik heb de eerste versie en ben er heel tevreden van
Ik gebruik het voornamelijk om via plex films te Streamen.
Image

Re: Vragentopic

594
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.
Ik heb de eerste versie en ben er heel tevreden van
Ik gebruik het voornamelijk om via plex films te Streamen.
Plex is idd zeer handig, maar dat staat toch ook standaard op de meeste smart tv's?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

596
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.
Ik heb de eerste versie en ben er heel tevreden van
Ik gebruik het voornamelijk om via plex films te Streamen.
Plex is idd zeer handig, maar dat staat toch ook standaard op de meeste smart tv's?
Klopt, maar ik vind de smart functie van mijn LG tv niet even goed als die van de Chromecast. Alles gaat trager, ziet er minder mooi en praktisch uit en doet gewoon niet alles zoals ik het wil.
Image

Re: Vragentopic

597
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Heeft iemand hier een Chromecast 2?
Wat is je mening? Is ie t geld waard of gebruik je m nooit?

T lijkt mij wel mooi om films mee te streamen of foto's van de telefoon te laten zien op een tv scherm.
Ik heb de eerste versie en ben er heel tevreden van
Ik gebruik het voornamelijk om via plex films te Streamen.
Plex is idd zeer handig, maar dat staat toch ook standaard op de meeste smart tv's?
Klopt, maar ik vind de smart functie van mijn LG tv niet even goed als die van de Chromecast. Alles gaat trager, ziet er minder mooi en praktisch uit en doet gewoon niet alles zoals ik het wil.
Vind ik ook. Heb een Samsung smart tv (nog één van de eerste) en daar werken de dingen toch behoorlijk traag. Chromecast is in dat opzicht zeer snel en superhandig. En net zoals Frans zegt; vooral handig als je geen smart-tv hebt!
Image

Re: Vragentopic

598
Ik heb wel een smart-tv (Sony), maar die software is zoo slecht altijd. Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt omdat het zo belachelijk sloom is.
Het ergste is nog wel dat ik met mijn smart tv nu moet wachten totdat mijn tv is opgestart... :L: Troep is het.

Thanks voor de feedback iedereen! Gezien alle meningen over de chromecast positief zijn lijkt het mij geen domme keus om er een binnen te halen. :D

Re: Vragentopic

599
FGras wrote:Ik heb wel een smart-tv (Sony), maar die software is zoo slecht altijd. Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt omdat het zo belachelijk sloom is.
Het ergste is nog wel dat ik met mijn smart tv nu moet wachten totdat mijn tv is opgestart... :L: Troep is het.

Thanks voor de feedback iedereen! Gezien alle meningen over de chromecast positief zijn lijkt het mij geen domme keus om er een binnen te halen. :D
En stel dat het nu niet volledig je verwachtingen vervuld, dan maakt dat niet zoveel uit gezien de lage prijs. Voor dat geld komt het altijd wel voor iets vanpas.
Image

Re: Vragentopic

600
Ik heb ook de eerste versie en ben er zeer tevreden van zeker zijn geld waard maar ik gebruik hem niet meer zoveel aangezien ik het ook kan met de smart functie of de PS4. Maar via chromecast rechtstreeks HDMI ziet het er wel mooier uit dan via de tv zelf maar de tv is praktischer moet ik mijn gsm niet apart instellen en uiteraard heeft niet iedereen een slimme televisie. Ik raad het aan en die nieuwe heeft een flexibel kabeltje en kan je makkelijk verbinden met een HDMI poort. Bij die oude zat een verlengstuk bij van 10cm want die is breed en past soms niet in een poort als er meerdere kabels zijn aangesloten.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image