Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1397
Je hebt ook teveel tijd om te gamen... ;P
Nee, je hebt nooit teveel tijd om te gamen. Maar je hebt in verhouding tot anderen wel een hoop tijd om te gamen... ;)

Tenminste: je zit dit jaar rond de 30 platinums? Ik ben al blij dat ik dat aantal in 3 jaar haal, zelfs al zou ik letterlijk al mijn vrije tijd invullen met gamen (oh wacht... dat ik doe ik eigenlijk al zo'n beetje...)

Kortom: zeer terecht dat jij (net als coolgamer) hier vaak op staat. Toch?
Je speelt ze ook allemaal daadwerkelijk, volgens mij, dus ik zie het probleem in ieder geval niet.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1398
paveman wrote:Je hebt ook teveel tijd om te gamen... ;P
Nee, je hebt nooit teveel tijd om te gamen. Maar je hebt in verhouding tot anderen wel een hoop tijd om te gamen... ;)

Tenminste: je zit dit jaar rond de 30 platinums? Ik ben al blij dat ik dat aantal in 3 jaar haal, zelfs al zou ik letterlijk al mijn vrije tijd invullen met gamen (oh wacht... dat ik doe ik eigenlijk al zo'n beetje...)

Kortom: zeer terecht dat jij (net als coolgamer) hier vaak op staat. Toch?
Je speelt ze ook allemaal daadwerkelijk, volgens mij, dus ik zie het probleem in ieder geval niet.
hahaha :shh: Volgens mij speel ik zon 30% niet eens. Heb een koopverslaving denk ik geen gameverslaving :p

Normaal heb ik zo rond de 25 platinums in het jaar.
Heb ook geen vriendin dus dat scheelt ook veel tijd. En werk 30 uur in de week en meestal vroeg in de middag al klaar. Dus heb niets te klagen (over het werk dan)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1402
Marty wrote:
paveman wrote:Je hebt ook teveel tijd om te gamen... ;P
Nee, je hebt nooit teveel tijd om te gamen. Maar je hebt in verhouding tot anderen wel een hoop tijd om te gamen... ;)

Tenminste: je zit dit jaar rond de 30 platinums? Ik ben al blij dat ik dat aantal in 3 jaar haal, zelfs al zou ik letterlijk al mijn vrije tijd invullen met gamen (oh wacht... dat ik doe ik eigenlijk al zo'n beetje...)

Kortom: zeer terecht dat jij (net als coolgamer) hier vaak op staat. Toch?
Je speelt ze ook allemaal daadwerkelijk, volgens mij, dus ik zie het probleem in ieder geval niet.
hahaha :shh: Volgens mij speel ik zon 30% niet eens. Heb een koopverslaving denk ik geen gameverslaving :p

Normaal heb ik zo rond de 25 platinums in het jaar.
Heb ook geen vriendin dus dat scheelt ook veel tijd. En werk 30 uur in de week en meestal vroeg in de middag al klaar. Dus heb niets te klagen (over het werk dan)
Oeps! Ach, gezien je omschrijving heb je in ieder geval wel de mogelijkheid om ze te spelen...! :D
Geen vriendin en 'maar' 30 uur per week werken helpt dan wel weer een hele hoop idd! Laten we maar niet beginnen over het effect van kinderen op gametijd.... ;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1406
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:Nog even een black friday deal erbij :)
Image
Heb ik ook eindelijk aangeschaft op de store met die zotte deals.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Het is een goeie vangst hé :p Ik weet gewoon niet wat kiezen. Precies al kerst. Nu heb ik dus far Cry primal en life is strange voor samen 19 euro :D

Hopelijk bij cybermonday ook nog wat deals, want eigenlijk is dat de dag waarop webshops zotte deals doen.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1407
paveman wrote:
Marty wrote:
paveman wrote:Je hebt ook teveel tijd om te gamen...
Nee, je hebt nooit teveel tijd om te gamen. Maar je hebt in verhouding tot anderen wel een hoop tijd om te gamen... ;)

Tenminste: je zit dit jaar rond de 30 platinums? Ik ben al blij dat ik dat aantal in 3 jaar haal, zelfs al zou ik letterlijk al mijn vrije tijd invullen met gamen (oh wacht... dat ik doe ik eigenlijk al zo'n beetje...)

Kortom: zeer terecht dat jij (net als coolgamer) hier vaak op staat. Toch?
Je speelt ze ook allemaal daadwerkelijk, volgens mij, dus ik zie het probleem in ieder geval niet.
hahaha :shh: Volgens mij speel ik zon 30% niet eens. Heb een koopverslaving denk ik geen gameverslaving :p

Normaal heb ik zo rond de 25 platinums in het jaar.
Heb ook geen vriendin dus dat scheelt ook veel tijd. En werk 30 uur in de week en meestal vroeg in de middag al klaar. Dus heb niets te klagen (over het werk dan)
Oeps! Ach, gezien je omschrijving heb je in ieder geval wel de mogelijkheid om ze te spelen...!
Geen vriendin en 'maar' 30 uur per week werken helpt dan wel weer een hele hoop idd! Laten we maar niet beginnen over het effect van kinderen op gametijd.... ;)
DIe mogelijkheid is er zeker, maar heb ook nog een flm/serie verslaving :lol:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1410
Toon8 wrote:Heb deze 5 jaar geleden eens 2ehands gekocht voor ps3 en vond het een leuke game maar heb hem helaas nooit helemaal uitgespeeld.
Image
Voor 5€ op steam zal ik hem nu wel eens uitspelen.
Vond die ook leuk, en had 3 eindes!

Lekker vroeg erom:
Image
+ pre order content

Nu nog wachten op mijn UCE die via de post zal komen ^^
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2