Re: Je laatste aankoop (geen games)

1157
Sora_Lizard wrote:Dan ga je in je leven nog heel vaak ontevreden en ongelukkig zijn, ben ik bang. Tel je zegeningen en vergelijk ze niet telkens met die van een ander.
Of bekijk het zo dat een miljard mensen geen eten op hun bord hebben dagelijks. Wij hebben de luxe om te kunnen gamen en het te betalen. Het leven is nu eenmaal oneerlijk.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1158
Sora_Lizard wrote:Dan ga je in je leven nog heel vaak ontevreden en ongelukkig zijn, ben ik bang. Tel je zegeningen en vergelijk ze niet telkens met die van een ander.
RoyVdW wrote:Of bekijk het zo dat een miljard mensen geen eten op hun bord hebben dagelijks. Wij hebben de luxe om te kunnen gamen en het te betalen. Het leven is nu eenmaal oneerlijk.
Ieders perspectief is natuurlijk anders. Maar ik heb nooit gezegd dat ik ongelukkig ben, iets wat hier, denk ik, wordt aangenomen. Ik kan alleen maar gelukkiger worden :smug:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1160
Sora_Lizard wrote:Hier lul je je niet uit.

Op alles wat je koopt of krijgt heb je wel iets aan te merken. Je bent nooit tevreden.
Kalm aan hé, u moet niet zeggen hoe ik me wel of niet voel. Ik vind dat dit een beetje te ver gaat.
Ontevreden/tevreden zijn is voor mij iets anders dan ongelukkig/gelukkig zijn.
Ik probeer me ook nergens uit te lullen, aanvaard mijn mening of laat het liggen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1162
Sora_Lizard wrote:Ik zal het laten liggen, hoewel ik er wel steeds mee geconfronteerd word.

Misschien ben jij pas gelukkig als je ontevreden kunt zijn. :think:
Ik wil gerust hier iets uitpraten via pm als je het wilt verderzetten, maar met "hier lul je je niet uit", daar doe ik niet aan mee, dan stop ik liever.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1164
Sora_Lizard wrote:Daar heb ik geen zin in. Ik ken je nu al een aantal jaren zo en dat wordt toch niet anders. We hebben het er al eens eerder per pm over gehad, weet je nog? Zonde van mijn tijd.
Dat kan ik me niet herinneren. En denk niet dat je iemand kent door hem een zeer beperkt aantal keren te ontmoeten of te lezen wat iemand hier schrijft op het forum.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1165
Die pm's waren ook meer over de situatie thuis, een paar jaar geleden al. Niet specifiek over dit onderwerp. Maar daarom schreef ik ook: "Ik ken je nu al een aantal jaren zo . . ". Dus zoals je je hier 'voordoet' (?), ik pretendeer niet je te kennen. Alleen zoals wij allen je leren kennen via dit forum.

Wat je blijkbaar mist is dat ik je probeer wat goede raad te geven. Lees mijn handtekening. Verder lijk je me een goede gozer dus wat mij betreft zand erover.
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1166
Sora_Lizard wrote:Die pm's waren ook meer over de situatie thuis, een paar jaar geleden al. Niet specifiek over dit onderwerp. Maar daarom schreef ik ook: "Ik ken je nu al een aantal jaren zo . . ". Dus zoals je je hier 'voordoet' (?), ik pretendeer niet je te kennen. Alleen zoals wij allen je leren kennen via dit forum.

Wat je blijkbaar mist is dat ik je probeer wat goede raad te geven. Lees mijn handtekening. Verder lijk je me een goede gozer dus wat mij betreft zand erover
Die pm's kan ik me wel herinneren. Ik doe me trouwens niet anders voor, dat zou niet mooi van me zijn. Er moeten gewoon geen (foute) conclusies worden getrokken uit wat ik hier laat zien. Laat mij zelf maar beslissen over hoe ik me moet voelen want de zinnen "je bent nooit tevreden", "...en dat wordt toch niet anders" en "hier lul je je niet uit" komen niet bij mij over als goede raad geven.

Maar goed, ik geloof dat je het goed bedoelde. Hoofdstuk afgesloten. Zand erover.
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1167
Goed zo mannen ik dacht eerst :lol: , maar toen even verder scrolde :O en nu :relief: . We moeten vrede nemen met iedereen en Witwicky ik vind het ook wel dat jij elke keer iets post er iets negatiefs instaat of beklag maar zo kennen we u hé we zijn Belg om te klagen anders bereiken we niks in tegenstelling tot die Hollanders met hun luide mening die zeggen wat ze denken :P
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1168
RoyVdW wrote:Goed zo mannen ik dacht eerst :lol: , maar toen even verder scrolde :O en nu :relief: . We moeten vrede nemen met iedereen en Witwicky ik vind het ook wel dat jij elke keer iets post er iets negatiefs instaat of beklag maar zo kennen we u hé we zijn Belg om te klagen anders bereiken we niks in tegenstelling tot die Hollanders met hun luide mening die zeggen wat ze denken :P
Dacht ook even; dit wordt hier awkward :p
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1170
RoyVdW wrote:Goed zo mannen ik dacht eerst :lol: , maar toen even verder scrolde :O en nu :relief: . We moeten vrede nemen met iedereen en Witwicky ik vind het ook wel dat jij elke keer iets post er iets negatiefs instaat of beklag maar zo kennen we u hé we zijn Belg om te klagen anders bereiken we niks in tegenstelling tot die Hollanders met hun luide mening die zeggen wat ze denken :P
Ik ben niet voor niks Zeurpiet van het jaar 2014 geweest hé ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron