Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
5566--- Ok, heb gisteren even op m'n mobiel data gekeken naar de PS livestream en heb er 1GB doorgejaagd [FACE WITH TEARS OF JOY]
Daar was ik daarvoor ook niet zo super inCaptain Witwicky wrote:Gamen kan je toch nog?W.O.L.F. wrote:--- Gisteren gevallen met de fiets, gelukkig enkel een kleine bloeduitstorting in mijn duim (zo gelijk een blauwe plek, maar dan tussen mijn gewricht) en verder zelfs geen kleerscheuren, oef!
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?Colossus wrote:+++ net terug van een babyshower voor mijn vrouw, wat zijn we toch heerlijk verwent! Mannen mochten ook mee van de keer dus het was een en al gezelligheid met ongeveer 25 man
Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.W.O.L.F. wrote:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?
Een babyborrel en babyshower is niet hetzelfde.gamerke1992 wrote:Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.W.O.L.F. wrote:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?
+++ zalige koude zondag met veel zon
+++ koffiekoeken met koffie
+++ nog wat leuke deals tegengekomen
+++ straks nog wat gamen
+++ onze maine coon kat begint echt super hard te groeien. Hij is nu 20 weken oud en weegt al evenveel als een volwassen 'gewone' kat (3,6 kg)
Ah dat wist ik niet. Waarschijnlijk dan zogezegd om tips enzo te geven aan mekaar?ShAmPi wrote:Een babyborrel en babyshower is niet hetzelfde.gamerke1992 wrote:Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.W.O.L.F. wrote:
+++ straks nog wat gamen
+++ onze maine coon kat begint echt super hard te groeien. Hij is nu 20 weken oud en weegt al evenveel als een volwassen 'gewone' kat (3,6 kg)
Bij de borrel is de baby er al en bij de shower niet.
De shower is overgewaaid van de usa van tegenwoordig. En is normaal inderdaad enkel madam zwanger en haar vriendinnen.
Of om te roddelen over hun partnersgamerke1992 wrote:Ah dat wist ik niet. Waarschijnlijk dan zogezegd om tips enzo te geven aan mekaar?ShAmPi wrote:Een babyborrel en babyshower is niet hetzelfde.gamerke1992 wrote:Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.W.O.L.F. wrote:
+++ straks nog wat gamen
Bij de borrel is de baby er al en bij de shower niet.
De shower is overgewaaid van de usa van tegenwoordig. En is normaal inderdaad enkel madam zwanger en haar vriendinnen.
Moet je niet revalideren met je duim veel te bewegen? Zo ga je nog beter worden in het gamen en genees je beterW.O.L.F. wrote:Daar was ik daarvoor ook niet zo super in
Is het overwegen waard, maar dat valt ook zo op. Ik wil er nog mee wegkomen door een nieuwe te kopen achter zijn rug om en dit hele gebeuren gewoon in de doofpot te stoppen.ShAmPi wrote: