Re: PlayStation Plus

980
Mijn abonnement loopt blijkbaar al weer bijna ten einde. Ik wacht meestal een goeie deal af zoals bol.com een tijd acties deed van 35 euro voor een jaar. Maar dat ben ik niet meer tegen gekomen. Weet er iemand van jullie eventueel een goeie actie of kortingcode bij een webshop?
Image

Re: PlayStation Plus

981
Gewoon simpelweg wachten tot er een goed maand bij Plus zit... Daarmee ben je dan al 4 maand verder, minimaal. :)
Het gaat je alleen vast om het online gamen, maar als je dat een paar weken kunt missen is dat wel de moeite. Dat ik eerder een tijdje niet verlengde kreeg ik om de 3/4 weken een nieuwe aanbieding vanuit Sony zelf om te verlegen. De ene keer 25% korting, dan weer een paar maanden gratis etc. etc.
Image

Re: PlayStation Plus

982
paveman wrote:Gewoon simpelweg wachten tot er een goed maand bij Plus zit... Daarmee ben je dan al 4 maand verder, minimaal. :)
Het gaat je alleen vast om het online gamen, maar als je dat een paar weken kunt missen is dat wel de moeite. Dat ik eerder een tijdje niet verlengde kreeg ik om de 3/4 weken een nieuwe aanbieding vanuit Sony zelf om te verlegen. De ene keer 25% korting, dan weer een paar maanden gratis etc. etc.
Dat is een mogelijkheid. Maar het is dan wel zonde dat ik geen battlefield 1 kan spelen, wanneer ik daar zin in heb.
Image

Re: PlayStation Plus

983
Zit een beetje met hetzelfde probleem... Heb dit jaar PS+ bijna niet gebruikt, deze maand verloopt het, en net nu wil ik Wolfenstein en Doom online spelen :/
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

984
Heb een mail aangehad om een jaar te nemen aan 20% korting dus €40 ipv €50. Is dit het overwegen waard? Is geldig tot morgen en is zogezegd een kerstaanbieding. Krijg altijd mails met voorstellen maar ga er niet op in heb al meer dan een jaar geen PS+ meer en gebruik het amper. Enkel heb ik nog wat games liggen die dus online moeten voor platinum te halen AC Unity en U4 bv. maar om nu speciaal dat aan te schaffen voor dat? Moesten de maandelijkse games beter zijn wel. Vind het belachelijk dat online spelen geld kost je betaald al de game zelf, uw internet, elektriciteit en dan nog eens dit abo extra :? ? Sony gaat toch iets moeten veranderen. Liever geen collectie en wel gratis online zoals bij PS3.
Image

Re: PlayStation Plus

985
RoyVdW wrote:Heb een mail aangehad om een jaar te nemen aan 20% korting dus €40 ipv €50. Is dit het overwegen waard? Is geldig tot morgen en is zogezegd een kerstaanbieding. Krijg altijd mails met voorstellen maar ga er niet op in heb al meer dan een jaar geen PS+ meer en gebruik het amper. Enkel heb ik nog wat games liggen die dus online moeten voor platinum te halen AC Unity en U4 bv. maar om nu speciaal dat aan te schaffen voor dat? Moesten de maandelijkse games beter zijn wel. Vind het belachelijk dat online spelen geld kost je betaald al de game zelf, uw internet, elektriciteit en dan nog eens dit abo extra :? ? Sony gaat toch iets moeten veranderen. Liever geen collectie en wel gratis online zoals bij PS3.
De prijs van de game betaalt ge grotendeels aan de publisher, internet aan uw lokale provider, elektriciteit aan een plaatselijke maatschappij. Sony moet ook ergens inkomsten hebben om stabiele servers draaiende te houden. Als ik mij niet vergis was dit toch slechter gesteld op de PS3.