Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5642
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote: + beginnen denken en info vragen voor een grote stap in men leven
-- waardoor ik serieus ga moeten beginnen werken an een probleem van mij
kom op Swa, wie A zegt moet B zeggen :idea :
True kga kijken voor alleen te gaan wonen en daardoor gak moeten werken aan mijn koopdrang
Trek eens een tijdje op met iemand die weet wat armoede is (of gewoon met erg weinig door het leven moet/moest), dan leer je denk ik best goedkoop leven Zo'n mensen weten perfect waar je de beste goedkope choco kan kopen en al dat soort dingen : )
Laat je eens weten waar je een nieuw plekje zoekt en wat je zoekt (huur of koop, appartement of huis), dan kunnen we allemaal een oogje voor jou open houden : )
Elexus wrote:--- let the blok games begin
Welkom in het studeertopic : )
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:+++ presentatie kon niet beter gaan :D
++ weekend
--- let the blok games begin
-- bijna 'feest' dagen, zucht
Zo denk ik er ook over :p Mijn vriendin haar ouders zijn gescheiden, waardoor we langs haar kant al 2 families moeten gaan bezoeken. En dan kom er nog eens mijn familie bij. Daarnaast is iedereen altijd boos dat we niet lang blijven, terwijl dat we hele dagen heel België rondrijden om bij iedereen te geraken.

Het liefst van al zouden we samen naar het buitenland gaan en gezellig onder ons tweetjes vieren (of vrienden die meegaan natuurlijk).
Mijn familie doet daar heel normaal en rustig in. Ik heb enkel aan moederskant een kleine familie (moeder, grootouders, nonkel, broer en nicht en alle kleinkinderen hebben een partner) en wij komen gewoon ergens in de kerstvakantie samen om zowel kerst als nieuwjaar te vieren. Geen stress, geen groot menu en gewoon gezellig samen zijn, fantastisch? Sowieso een traditie die ik verde rzet! met0t0 zijn familie is traditioneel, dus EN kerst EN nieuwjaar moeten we bij de familie van beide ouders gaan. Iedereen haat dat en iedereen blijft dat doen, pfff...
fsterchele23 wrote:en van mij 'het niet zot zijn van verandering' is redelijk verbloemend verwoord :p. ik begon al direct te flippen eigenlijk bij idee alleen al. gelukkig heb ik mensen rond mij die me op tijd en stond weer wa kalmeren x d
Misschien kan je het rustig doen? Dus halftijds alleen gaan wonen. Zo echt alleen gaan wonen (dus niet bij iemand anders) lijkt mij wel zwaar zo ineens, het is toch een beetje alleen Maar ik denk dat rustig wennen wel kan helpen :)

+++ Vanmiddag gamen met met0t0 :)
+/- ipv een klassieke blok heb ik vooral taken voor de herfstvakantie, eens benieuwd of dat leuker wordt : )

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5643
--- Zo veel om te gamen in december :O
+++ Deadliest Catch
+++ Eindelijk snappen ze het: in plaats van doelloos te zappen, zetten ze youtube op via de PS4!

+++ Nog 4 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 32 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 42 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 83 dagen voor Nier Automata CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5645
------------------ Donderdag namiddag heb ik op het punt gestaan om 1 van de werkers op mijn stageplaats de kop in te slaan. Eerst en vooral had ik alleen ne berg afwas gedaan die nog was blijven staan in het café. Madam had voorgesteld dat ze wou helpen, maar eerst nog naar het wc ging. Ik zei da ze ma rustig aan moest doen. Uiteindelijk heb ik daar een half uur staan afwassen zonder da ik hare kop gezien heb.
----------------------- Ik zit ook aan in de 20 overuren. Ik vroeg daarom alleen aan haar of ik mocht vertrekken. Die vliegt daar in der colère. Ik was slecht bezig, in hare tijd zou zoiets nie waar zijn. Ik mocht blijkbaar nie expres langer blijven op die stage om overuren te krijgen, om dan extra thuis te kunnen blijven (hier kon ik effe niet volgen, ma soit). Ik heb ook aan een eigen mini project gewerkt. Dit was dan ook weer nie goed, omdat ik "meer aandacht heb gegeven aan het einddoel (een fijne namiddag geven aan studenten), en niet aan het proces dat ik met de mensen heb doorlopen. Terwijl hier helemaal niks van waar is!!!!! Het heeft zoveel van mij gevraagd om daar te blijven en nie gewoon te vertrekken. Ik had ondertussen naar ons mama een bericht gestuurd om te vragen of ik nie gewoon daar mocht vertrekken, want dees kon ik nimeer aan. Ook direct ne mail verstuurd naar mijne begeleider op school. Hier hebben we het dan de volgende dag over gehad. Deze zei dat ik mezelf ook wel in haar schoenen moest voorstellen, maar wat ze heeft gedaan was zeker niet ok! Ik heb ook gelijk gekregen van al de andere studenten. Die hebben zelfs gevraagd aan school om de stageplaats voor volgende jaren af te schaffen. Ik word hier echt zoooooo kwaad van :angry: :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5647
Mr.Wolf wrote:------------------ Donderdag namiddag heb ik op het punt gestaan om 1 van de werkers op mijn stageplaats de kop in te slaan. Eerst en vooral had ik alleen ne berg afwas gedaan die nog was blijven staan in het café. Madam had voorgesteld dat ze wou helpen, maar eerst nog naar het wc ging. Ik zei da ze ma rustig aan moest doen. Uiteindelijk heb ik daar een half uur staan afwassen zonder da ik hare kop gezien heb.
----------------------- Ik zit ook aan in de 20 overuren. Ik vroeg daarom alleen aan haar of ik mocht vertrekken. Die vliegt daar in der colère. Ik was slecht bezig, in hare tijd zou zoiets nie waar zijn. Ik mocht blijkbaar nie expres langer blijven op die stage om overuren te krijgen, om dan extra thuis te kunnen blijven (hier kon ik effe niet volgen, ma soit). Ik heb ook aan een eigen mini project gewerkt. Dit was dan ook weer nie goed, omdat ik "meer aandacht heb gegeven aan het einddoel (een fijne namiddag geven aan studenten), en niet aan het proces dat ik met de mensen heb doorlopen. Terwijl hier helemaal niks van waar is!!!!! Het heeft zoveel van mij gevraagd om daar te blijven en nie gewoon te vertrekken. Ik had ondertussen naar ons mama een bericht gestuurd om te vragen of ik nie gewoon daar mocht vertrekken, want dees kon ik nimeer aan. Ook direct ne mail verstuurd naar mijne begeleider op school. Hier hebben we het dan de volgende dag over gehad. Deze zei dat ik mezelf ook wel in haar schoenen moest voorstellen, maar wat ze heeft gedaan was zeker niet ok! Ik heb ook gelijk gekregen van al de andere studenten. Die hebben zelfs gevraagd aan school om de stageplaats voor volgende jaren af te schaffen. Ik word hier echt zoooooo kwaad van :angry: :angry:
Pff, amai, zo ambetant :(

--- Niet mee kunnen op de herdenkingswandeling voor de tante van met0t0 door die stomme stressfractuur :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5648
--- Wat ik hier toch allemaal moet slikken...
--- Veel zin in randactiviteiten of sidequests om mijn real-life in game termen uit te leggen

+++ Nog 3 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 31 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 41 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 82 dagen voor Nier Automata CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5650
Maxidomino wrote:+ Gisteren geslaagd verjaardagsfeest van mijne beste vriend
+ Daarna naar Netsky gegaan die in Geraardsbergen kwam optreden voor Music for Life
+ Heb ervoor gezorgd dat een van mijn beste vrienden met Netsky op de foto mocht. Ze is superfan dus die was megablij
+/- Toffe kerel Netsky, ff mee gebabbeld, maar had er beter ne foto mee gepakt haha. :P
Lol wtf, stop making me jealous :( En zo één plusje eraan geven, bij mij zou het er zo uit zien:

+++++++++++++++++ WHAAAAAAAT NET STAAN PRATEN MET FCKING NETSKY, TOFFE KEREL! :D :D :D

Hahahaha
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5651
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:+ Gisteren geslaagd verjaardagsfeest van mijne beste vriend
+ Daarna naar Netsky gegaan die in Geraardsbergen kwam optreden voor Music for Life
+ Heb ervoor gezorgd dat een van mijn beste vrienden met Netsky op de foto mocht. Ze is superfan dus die was megablij
+/- Toffe kerel Netsky, ff mee gebabbeld, maar had er beter ne foto mee gepakt haha. :P
Lol wtf, stop making me jealous :( En zo één plusje eraan geven, bij mij zou het er zo uit zien:

+++++++++++++++++ WHAAAAAAAT NET STAAN PRATEN MET FCKING NETSKY, TOFFE KEREL! :D :D

Hahahaha
Haha, ja uiteindelijk is het ook maar een mens. Toffe kerel wel. Stak zijn sigaret op toen hij naar zijn auto ging en dan hebben we nog ff gepraat over Manneken pis. (het echte manneken pis dat in Geraardsbergen staat, niet het namaakbeeldje in Brussel.) :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5652
W.O.L.F. wrote:
Trek eens een tijdje op met iemand die weet wat armoede is (of gewoon met erg weinig door het leven moet/moest), dan leer je denk ik best goedkoop leven Zo'n mensen weten perfect waar je de beste goedkope choco kan kopen en al dat soort dingen : )
Laat je eens weten waar je een nieuw plekje zoekt en wat je zoekt (huur of koop, appartement of huis), dan kunnen we allemaal een oogje voor jou open houden : )
Ik denk dat iedereen die niet vasthangt aan één merk, zoals Nutella, wel kan vertellen waar je lekkere choco kan krijgen ;) Volgens mij bedoelt hij meer koopdrang naar games en merchandise toe. Alle, dat kan ik toch afleiden uit de posts die ik soms zie verschijnen op het forum. Kan zijn dat ik er volledig naast zit natuurlijk :P

Maar goed dat je de stap wilt zetten fsterchele!
Image
cron