Darn it! Ik had 'm gewoon goed!Tjeefkeuh wrote:Oeps, het was inderdaad v4, sorry persoon van 6 maand geleden ofzo
Re: Guess the Game
288hij is er mee bezig hoor, hij is er alleen NOG niet uit wat hij moet kiezenpaveman wrote:Darn it! Ik had 'm gewoon goed!Tjeefkeuh wrote:Oeps, het was inderdaad v4, sorry persoon van 6 maand geleden ofzo
289Coolgamer: jij had Dangerous Dave goed. Post jij een nieuwe? Gezien het aantal games dat jij verslijt (en kunt verslijten... :jealous:) moet je er toch wel een paar leuke weten te verzinnen.
Anders post ik er eentje o.b.v. dat ik ooit Micro Machines goed had...
290halloooooooooooooooo, coooooooooooooooooooooolgamerrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!paveman wrote:Coolgamer: jij had Dangerous Dave goed. Post jij een nieuwe? Gezien het aantal games dat jij verslijt (en kunt verslijten... :jealous:) moet je er toch wel een paar leuke weten te verzinnen.
291Post jij maar een nieuwe pavemanpaveman wrote:Coolgamer: jij had Dangerous Dave goed. Post jij een nieuwe? Gezien het aantal games dat jij verslijt (en kunt verslijten... :jealous:) moet je er toch wel een paar leuke weten te verzinnen.
294Ik was iets aan het denken van Duke Nukem Racing Maar kon geen game vinden die aan die beschrijving voldeed.
295Looks like road rash.
Maar is het niet denk ik.
Of het is een versie die ik nog niet gespeeld heb.
Anyway ik ga dan voor road rash
Maar is het niet denk ik.
Of het is een versie die ik nog niet gespeeld heb.
Anyway ik ga dan voor road rash
296ShAmPi is correct!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik simpelweg de afbeelding bij de game gezocht heb en niet zozeer meer heb gekeken naar de afbeelding zelf... komt mij ook niet eens bekend voor (behalve de graphics dan)
Ach, het is natuurlijk sowieso erg lang geleden... voor mij dan... Dit is wel iets dat jij misschien nog regelmatig speelt ShAmPi?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik simpelweg de afbeelding bij de game gezocht heb en niet zozeer meer heb gekeken naar de afbeelding zelf... komt mij ook niet eens bekend voor (behalve de graphics dan)
Ach, het is natuurlijk sowieso erg lang geleden... voor mij dan... Dit is wel iets dat jij misschien nog regelmatig speelt ShAmPi?
297Road Rash heb ik vroeger kapotgespeeld.paveman wrote:ShAmPi is correct!
Maar met betere graphics als jouw afbeelding.
Daarom dat ik niet echt zeker was of het wel Road Rash was.
Na wat opzoekwerk (nu ik toch correct geraden heb) zie ik dat afbeelding van Road Rash 64 is. En die heb ik inderdaad nog niet gespeeld.
Heb em wel liggen
Anyway
Next:
Deze is mss ietswat moeilijker
300Nee.minermb wrote:Kunnen er ook eens een keer videospellen zijn dan uit mijn gametijd komen?
Moet je maar wat ouder zijn
Deze game is van 1996