Yup, in één playthrough. Denk dat ik er op en al een uur of 12 over gedaan heb.RoyVdW wrote:Dat ging snel Makkelijke plat zeker? Eens proberen na Valiant Haerts mssSanity penguin wrote: Sherlock Holmes. Was leuker dan ik aanvankelijk dacht
Re: Pronken met je Platinums
47Met of zonder guide?Sanity penguin wrote:Yup, in één playthrough. Denk dat ik er op en al een uur of 12 over gedaan heb.
48Ik hem hem tijdens niet gebruikt, maar op voorhand wel opgezocht wat de trophies waren die je kon missen.
Zoals bv. het feit dat je een trophy krijgt om tijdens elke missie iets tegen je hond (Toby) te zeggen
Zoals bv. het feit dat je een trophy krijgt om tijdens elke missie iets tegen je hond (Toby) te zeggen
50Proficiat! Deze overlaatst ook behaald.met0t0 wrote:inFAMOUS: Second Son
53thanks!met0t0 wrote:Ah Sam, welkom terugdarksam6 wrote:n°69: The order: 1886.
56Vermeld ook welke game voor die vraag komt. Aan het plaatje kan ik afleiden dat het Shadow of Mordor is. Proficiatredphilly wrote: Platina 28
57Oeps, vergeten. Idd, het gaat om Shadow of Mordor.RoyVdW wrote:Vermeld ook welke game voor die vraag komt. Aan het plaatje kan ik afleiden dat het Shadow of Mordor is. Proficiatredphilly wrote: Platina 28