Inderdaad vreselijk als ge niet in slaap kunt geraken
Ik heb het gelukkig zelden, maar deze week nog eens gehad. Natuurlijk net een nacht waarin ik de slaap goed kon gebruiken omdat ik 's ochtends al vroeg moest werken.
In de winter slaap ik doorgaans wel een stuk beter. Aangezien het hier op de zolder best koud kan worden in de winter, lig ik dan lekker warm in bed en heb ik weinig zin om eruit te komen
Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
227Koud zorgt er ook gewoon voor dat ons brein makkelijker kan inslapen Eigenlijk zou het koud moeten zijn op het moment dat je gaat slapen en net iets warmer vanaf je in slaap bent om door te kunnen slapen.met0t0 wrote:Inderdaad vreselijk als ge niet in slaap kunt geraken
Ik heb het gelukkig zelden, maar deze week nog eens gehad. Natuurlijk net een nacht waarin ik de slaap goed kon gebruiken omdat ik 's ochtends al vroeg moest werken.
In de winter slaap ik doorgaans wel een stuk beter. Aangezien het hier op de zolder best koud kan worden in de winter, lig ik dan lekker warm in bed en heb ik weinig zin om eruit te komen
228Het inslapen gaat doorgaans prima, maar dan word ik na een uur of drie slapen weer wakker.
229voila Frans, dat is het !! Morgen pak je het vliegtuig naar de Noordpool !!gamerke1992 wrote:Koud zorgt er ook gewoon voor dat ons brein makkelijker kan inslapen Eigenlijk zou het koud moeten zijn op het moment dat je gaat slapen en net iets warmer vanaf je in slaap bent om door te kunnen slapen.met0t0 wrote:Inderdaad vreselijk als ge niet in slaap kunt geraken
231Ik kan niet slapen
Ik ben te opgewonden dat mijn profielwerkstuk eindelijk klaar is.
232Goed gedaanminermb wrote:Ik kan niet slapen
236Overkill aan alles, echt niet enkel bierSora_Lizard wrote:Ik schat door
238Daarom staat er ook een tussen natuurlijkdividedx11 wrote:Overkill aan alles, echt niet enkel bierSora_Lizard wrote:Ik schat door
239Is de kleine een keer snel rustig/in slaap, kan ik zelf de slaap niet vatten....
240Ik ben nog aan het genieten van horizon zero dawn. Ik denk dat ik maar eens naar bed moet gaan