Re: PlayStation 4

316
Persoonlijk hoop ik dat mijn ps4 kaput gaat :p
Zodat ik de PS4 Pro kan kopen.

Ik wil de Pro, maar er is nergens een voordeel die ik erin zie om mijn first day weg te doen voor de pro :)

Zelfs niet met inruilactie van GM.
Image

Re: PlayStation 4

317
Begrijp die inruilactie niet. Waar gaan ze dan blijven met die oude PS4's?? Verkopen als used goedkoop? Vind het wat geldklopperij kunnen ze nu niet direct die functies bij release erin steken of bij de PS5 pas? Zonder HDR functie op je tv is het ook niet nodig om de nieuwe te kopen want het verschil is grafisch verwaarloosbaar denk ik. Moet het eerst zien. Twijfel voor de ruil maar ik vind dat ik beter kan wachten zoals Shampi zegt als de huidige het begeeft.
Image

Re: PlayStation 4

318
RoyVdW wrote:Begrijp die inruilactie niet. Waar gaan ze dan blijven met die oude PS4's?? Verkopen als used goedkoop? Vind het wat geldklopperij kunnen ze nu niet direct die functies bij release erin steken of bij de PS5 pas? Zonder HDR functie op je tv is het ook niet nodig om de nieuwe te kopen want het verschil is grafisch verwaarloosbaar denk ik. Moet het eerst zien. Twijfel voor de ruil maar ik vind dat ik beter kan wachten zoals Shampi zegt als de huidige het begeeft.
Sjah
Bij mij is het probleem dat ik 55" 4K HDR tv heb :D
Die kost moet ik al niet meer doen dus ^^

Maar ik wacht sowieso.

Heb al enkele reviews bekeken en daar zeggen ze zelf dat ALS je 4K HDR tv hebt het grafisch IETS mooier is maar het niet waard is om extra geld uit te geven indien je al ps4 hebt. Tenzij je het geld toch hebt liggen zeggen ze :D
Image

Re: PlayStation 4

323
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Mensen die de PS4 Pro gekocht hebben, wat zijn jullie eerste indrukken er eigenlijk van? :)
Heb ik paar maanden geleden ook gevraagd maar toen was die nog niet uit. Nog steeds goede vraag dus.
Ik denk dus niet dat de indrukken zo overweldigend zijn :p

Re: PlayStation 4

324
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Mensen die de PS4 Pro gekocht hebben, wat zijn jullie eerste indrukken er eigenlijk van? :)
Heb ik paar maanden geleden ook gevraagd maar toen was die nog niet uit. Nog steeds goede vraag dus.
Ik denk dus niet dat de indrukken zo overweldigend zijn :p
Kan ook bijna niet anders als er enkel op grafisch vlak amper iets verbeterd en het met het blote oog niet te zien is als je ze niet instant vergelijkt volgens sommige bronnen.
Image

Re: PlayStation 4

325
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Mensen die de PS4 Pro gekocht hebben, wat zijn jullie eerste indrukken er eigenlijk van? :)
Heb ik paar maanden geleden ook gevraagd maar toen was die nog niet uit. Nog steeds goede vraag dus.
Ik denk dus niet dat de indrukken zo overweldigend zijn :p
Kan ook bijna niet anders als er enkel op grafisch vlak amper iets verbeterd en het met het blote oog niet te zien is als je ze niet instant vergelijkt volgens sommige bronnen.
En sommige games presteren zelfs slechter erop

Re: PlayStation 4

328
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:En sommige games presteren zelfs slechter erop
Welke games dan? Daar had ik nog niks van gehoord, ik vermoedde dat het allemaal wel iets vlotter zou lopen.
Watch Dogs 2, Skyrim en The Last of Us o.a.

https://arstechnica.com/gaming/2016/11/ ... ems-1080p/
Ahja, problemen op die manier. Ja, daar had ik eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Ik zou toch alleen een PS4 Pro kopen als ik ook een geschikte tv zou hebben.
cron