Re: Wat speel je op dit moment?

1127
met0t0 wrote:Samen met W.O.L.F. aan Assassin's Creed: Rogue begonnen. Best vlotte gameplay en graphics voor een PS3-game. Het was al een tijdje geleden dat ik mijn PS3 had opgestart, dus het verschil viel in het begin wel op :p
Nice! Hier moet ik ook nog aan beginnen..........
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1128
paveman wrote:
met0t0 wrote:Samen met W.O.L.F. aan Assassin's Creed: Rogue begonnen. Best vlotte gameplay en graphics voor een PS3-game. Het was al een tijdje geleden dat ik mijn PS3 had opgestart, dus het verschil viel in het begin wel op : p
Nice! Hier moet ik ook nog aan beginnen..........
Same :D

Heb wel recent de MP trophies van AC4 op de PS3 gedaan. In een ver verleden al de 100% gehaald op PS4 en toen ook al de lastigste mp trophies op PS3.
Daarna nog ff verder gedaan met SP om te kijken hoever ik kwam maar toen afgeleid door Two Worlds II.
Ik zag een sessie die de DLC adventure maps ging doen. Uiteindelijk heb ik die maps in mijn eentje gedaan maar ben wel een week bezig geweest om mijn char om te zetten van melee naar mage en door te krijgen hoe het eigenlijk allemaal werkt met de spells als mage :D Melee bleek totaal nutteloos voor de adventure maps en al helemaal in de DLC die een stuk lastiger is dan de main game maps. Gelukkig zo'n 5-6 jaar geleden al hulp gehad van enkelen voor de andere trophies waaronder Marty waardoor ik al een behoorlijk level had en vooral: Bakken met geld :D
Vandaag die laatste mp trophy daarvan dus gehaald! :party: Nu de platinum nog... :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1131
paveman wrote:
met0t0 wrote:Samen met W.O.L.F. aan Assassin's Creed: Rogue begonnen. Best vlotte gameplay en graphics voor een PS3-game. Het was al een tijdje geleden dat ik mijn PS3 had opgestart, dus het verschil viel in het begin wel op :p
Nice! Hier moet ik ook nog aan beginnen..........
Zeker aan te raden is de laatste AC die ik gespeeld heb en de beste vind ik. Enkel wel grind als je voor platinum gaat veel collectibles. Op PS4 moet ik nog beginnen aan het franchise :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1132
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Samen met W.O.L.F. aan Assassin's Creed: Rogue begonnen. Best vlotte gameplay en graphics voor een PS3-game. Het was al een tijdje geleden dat ik mijn PS3 had opgestart, dus het verschil viel in het begin wel op :p
Zeker aan te raden is de laatste AC die ik gespeeld heb en de beste vind ik. Enkel wel grind als je voor platinum gaat veel collectibles. Op PS4 moet ik nog beginnen aan het franchise :cool:
We zullen na het uitspelen wel zien of het nog leuk zou zijn om de platinum te halen. Meestal probeer ik wel, maar ik heb ook niet veel zin om ieder klein eilandje volledig te doorzoeken :p

Re: Wat speel je op dit moment?

1134
Maar weer eens iets in dit topic plaatsen... :)
Ik ben nog steeds bezig met The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II :love: Maar ja, daar gaat ook nogal wat tijd in zitten, voordat die uitgespeeld is...
Tussendoor met Driveclub bezig. Gisteravond nog op een paar AMG races alle sterren gehaald. Ik hoef nu alleen het laatste event hier nog maar van. :) Dit schijnt volgens de geleerden de lastigste DLC te zijn, wat ik ook mag hopen, want 'One Man, One Machine' heeft me best wel de nodige frustratie gekost... om vervolgens de beste tijd van mijn PXtR-PSN-vrienden met Driveclub (sterche, met0t0 en NTGS) neer te zetten!
De opluchting/euforie was dan ook groot en stiekem was ik ook wel een heel klein beetje trots :P :smug:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1135
paveman wrote:Tussendoor met Driveclub bezig. Gisteravond nog op een paar AMG races alle sterren gehaald. Ik hoef nu alleen het laatste event hier nog maar van. :) Dit schijnt volgens de geleerden de lastigste DLC te zijn, wat ik ook mag hopen, want 'One Man, One Machine' heeft me best wel de nodige frustratie gekost... om vervolgens de beste tijd van mijn PXtR-PSN-vrienden met Driveclub (sterche, met0t0 en NTGS) neer te zetten!
De opluchting/euforie was dan ook groot en stiekem was ik ook wel een heel klein beetje trots :P :smug:
Ik vond 'One Man, One Engine' echt wel leuk om te doen, zeker de voldoening als het lukte :)
Ik zal dus toch eens opnieuw moeten proberen om uw tijd te verbeteren :p

Re: Wat speel je op dit moment?

1139
met0t0 wrote:Ik vond 'One Man, One Engine' echt wel leuk om te doen, zeker de voldoening als het lukte :)
Ik zal dus toch eens opnieuw moeten proberen om uw tijd te verbeteren :p
Oh, was zeker ook wel leuk, maar als je een aantal keer of op 0,1 seconde de tijd mist, of net geen clean sector haalt, geeft dat wel de nodige frustratie. Het mooie is dat je met deze game gewoon telkens zeker weet dat als je het niet haalt dit je eigen schuld is. Ik houd daar wel van. Ja, het was een pittig event, maar dat mag ook, zo lang het niet richting onmogelijk gaat (I'm talkin' to you GT5!).

Ga 'm in ieder geval zeker nog eens proberen, maar dan zijn er nog wel een paar races die je opnieuw mag doen! :P

NB: Voor de mensen hier die racegames leuk vinden, maar Driveclub nog geen kans gegeven hebben: ga dat alsnog doen!! De game is echt, echt, echt heel erg goed geworden met superveel content.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1140
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Eindelijk is een keer fatsoenlijk begonnen aan The Witcher 3. Is wel geen gemakkelijk spel
Tussendoor ben ik bezig met Just Cause 3 en AC Chronicles: China
Ik wist niet dat er een tussendoor bestond bij The Witcher :p
Ohja, anders word ik da spel snel beu. Ik moet altijd iets tussendoor kunnen spelen :p
Image