Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5761
++ deus ex mankind divided was zalig
++ opstaan met avatar is zalig
+ straks es een voetbalmatch kijken, lang geleden voor mij althans real madrid - granada staat op het programma om 13u
edit: kben nog nie volledig wakker, de match is zaterdag om 13u :p
++ volgende week donderdag eindelijk de platinum van ride 2 :p , tbegint dus eindelijk een einde aan te komen. het is wel plezant, maar tmag es gedaan zijn xd
+/- twijfelen welke game ik nu ga spelen (ik denk aan killzone 1)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5762
--- Ah, shit zeg! Kben een bug tegengekomen in FFXV, waardoor ik nu dus 1 wapen niet heb gekregen van een eindbaas, en dat is toevallig ook de enige manier om dat wapen te krijgen :bomb:
--- stomme pc-testen...
--- morgen naar echografie...

+++ Nog 13 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 19 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 64 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5764
paveman wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Ah, shit zeg! Kben een bug tegengekomen in FFXV, waardoor ik nu dus 1 wapen niet heb gekregen van een eindbaas, en dat is toevallig ook de enige manier om dat wapen te krijgen :bomb:
Welke eindbaas/welk wapen is dat dan?
Einde van Chapter 2, heb je een eindbaas, die geeft je de Circular Saw. In mijn geval kwam die item drop niet, en dat merkte ik pas net, een tijd na het voltooien van dat Chapter. Ik heb nu ook het ongeluk dat al mijn savefiles, inclusief die via de cloud via PS+, allemaal net na die eindbaas zijn. En zekerheid dat ik het wapen krijg in NG+ heb ik niet, aangezien de game misschien verwacht dat ik alle main campaign items al heb gehad bij een NG+ (want dan heb je al de main campaign uitgespeeld). Dus nu zit ik met een incomplete inventory, mét de onzekerheid of ik het ooit zal hebben, én misschien met het feit dat ik van nul moet herbeginnen (geen NG+ maar een volledig nieuwe savefile beginnen)... :cry:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5766
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:--- met ons kitten naar de dierenarts moeten gaan
--- Antibiotica + zalf
+++ dan zal hij na 4 weken helemaal de oude moeten zijn
Wat is er mis?
Blijkbaar een combinatie van een huidmijt en een virale infectie. Door de huidmijt heeft hij schilfertjes en door de infectie diarree (waardoor onze zetels volhingen, gelukkig dat het lederen zetels zijn).
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5767
ShAmPi wrote:who cares
Ik heb die saw 1 slag gebezigt en terug ander wapen ge-equiped
Who cares? Is dat nog niet duidelijk misschien? I care.
Daarbij tis een bug, tis dus niet zoiets dat ik beslis om niet te hebben.
En dat wapen is trouwens gelinkt aan een sidequest en dus waarschijnlijk, uiteindelijk, aan een trophy.

+++ Nog 12 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 18 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 63 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5768
++ Net terug van de tandarts. Ik ben braaf geweest. Ik heb enkel 5 keer moeten wenen, ze hebben me moeten binnensleuren, ik heb de tandarts gebeten en uiteindelijk hebben ze me in slaap moeten doen.
------------------ Ik heb al superveel zenuwen voor mijn eindevaluatie van maandag. Als ze mij er niet doorlaten, denk ik nie da ik vriendelijk blijf en ga blijven lachen...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5769
@Mr. Wolf: sterkte man! ik hoop dat het uiteindelijk meevalt.
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:who cares
Ik heb die saw 1 slag gebezigt en terug ander wapen ge-equiped
Who cares? Is dat nog niet duidelijk misschien? I care.
Daarbij tis een bug, tis dus niet zoiets dat ik beslis om niet te hebben.
En dat wapen is trouwens gelinkt aan een sidequest en dus waarschijnlijk, uiteindelijk, aan een trophy.
Even over je laatste zin: ik kan me geen sidequest herinneren waar dit wapen voor nodig was... Los daarvan: er zijn in ieder geval meer dan genoeg sidequests om te voltooien (veel meer dan 80), dus het zal je niet beletten om eender welke trophy te halen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5772
Mr.Wolf wrote:++ Net terug van de tandarts. Ik ben braaf geweest. Ik heb enkel 5 keer moeten wenen, ze hebben me moeten binnensleuren, ik heb de tandarts gebeten en uiteindelijk hebben ze me in slaap moeten doen.
------------------ Ik heb al superveel zenuwen voor mijn eindevaluatie van maandag. Als ze mij er niet doorlaten, denk ik nie da ik vriendelijk blijf en ga blijven lachen...
hebben ze zeker wat melktandjes moeten trekken ? :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5773
+++ goedemorgen forum :sun:

+++ mijn zoontje ziet voor het eerst in zijn leven sneeuw!

+++ straks naar de kapper

+++ tv beugel gekocht, we gaan de tv ophangen aan muur, kan onze BOSE soundbar er mooi onder.

--- het leven is duur, elke keer als je wil sparen komt er altijd wel wat bij dat het sparen minder maakt.

+++ maar ach! Geld moet rollen, je leeft maar 1x en je moet genieten van het moment van nu want morgen is altijd weer de vraag. :sun:

+++ me nichtje is super schattig, baby's zijn zo cute
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5774
++ Goedemorgen Colossus!
+ Kids en sneeuw: het blijft een hoop fun!

Ik ben ook van het geld moet rollen, maar als je ergens specifiek voor wilt sparen: zet het op een aparte spaarrekening en beschouw het als 'al uitgegeven'. Als je het al uitgegeven zou hebben, zou je het ook niet meer anders kunnen gebruiken en zou dat ook oké zijn.

Maar ja: als er niet specifiek iets is waar je voor spaart.... waarom zou je dan ook sparen? YOLO! :lol:
Image
cron