Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1476
dividedx11 wrote:
Colossus wrote:Until Dawn gekocht in de store voor 20 euro
Jammer dat ie fysiek niet eens goedkoper wordt.
Ik dacht dat de digitale versie ook de enige manier was om een extra hoofdstuk te krijgen, niet?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1480
paveman wrote:
Kolm wrote:Aha, dat verklaart al die gamesessions op PSNP voor GTA4 van de laatste 2 weken! Viel me echt op...
Is die mp een beetje te doen? Ik ben er vanwege mijn haat voor mp nooit aan begonnen, maar misschien dat ik het met met0t0 wel aan zou durven... ;)
Als ik mij nog goed herinner was het wel efkes plezant, maar een enorm lange grind.

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1481
GTA4:
- Enorm grind voor geld (= wat je nodig hebt voor je level) en dus bepaalde korte co-op missie echt honderden keren spelen.
- 4 co-op missies onder een bepaalde tijd eindigen = lastig tenzij je de trukjes kent om het uit te spelen en dan moet iedereen goed samenwerken, een goede heli-piloot is een pluspunt tot must
- Je moet alles minstens 1 keer winnen. Dus alle races zowel gewone versie als GTA-versie, alle team based games, ... (100+ dingen in totaal) Hier hadden veel mensen het probleem dat de trophy niet unlockte nadat ze alles goed gedaan hadden. Ik zelf had dat probleem ook maar omdat ik nog bezig was met een vriend die meer nodig had, deed ik die opnieuw en kreeg ik hem niet veel later. Het zou naar het schijnt belangrijk zijn dat je na afsluiten van mp, nog een tijdje de game laat aanstaan in de sp om zeker te zijn dat stats zijn doorgestuurd. De game zou dus wel is een win niet registreren. Je zou ook niet van ps3 mogen wisselen maar dat heb ik toen wel gedaan omdat die van mij stuk was maar dat was lang na die ene gemiste race.

GTA5: Enorm lange grind voor lvl 100 en een paar kleine dingen waar vriendjes handig zijn. Er was wel nog iets lastig met waves van vijanden die je moest verslaan en daar moest je 1 keer het einde halen.

Ik vond GTA4 een stuk lastiger dan GTA5... Maar ik geloof dat ze in GTA5 het grinden van eenzelfde race voor level 100 wat lastiger hebben gemaakt ondertussen. In den beginne was dat nog vrij makkelijk.
Image
cron