Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5777
paveman wrote:++ Goedemorgen Colossus!
+ Kids en sneeuw: het blijft een hoop fun!

Ik ben ook van het geld moet rollen, maar als je ergens specifiek voor wilt sparen: zet het op een aparte spaarrekening en beschouw het als 'al uitgegeven'. Als je het al uitgegeven zou hebben, zou je het ook niet meer anders kunnen gebruiken en zou dat ook oké zijn.

Maar ja: als er niet specifiek iets is waar je voor spaart.... waarom zou je dan ook sparen? YOLO! :lol:
Bedankt voor je wijze woorden :smug:

Haha het is gewoon een goede voornemen van me voor dit nieuwe jaar. We hebben het heus niet slecht maar het is toch elke keer weer " even wat halen bij action of blokker " maar als je alles optelt gaat er stiekem nog best wat inzitten.

En nu was ik goed bezig zijn er ineens van die " moetjes " :L:

Ach volgende maand weer eens proberen :sun:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5779
paveman wrote:Even over je laatste zin: ik kan me geen sidequest herinneren waar dit wapen voor nodig was... Los daarvan: er zijn in ieder geval meer dan genoeg sidequests om te voltooien (veel meer dan 80), dus het zal je niet beletten om eender welke trophy te halen.
Had later nog eens gekeken naar het aantal sidequests en volgens mij moeten het er ook meer dan 80 zijn.
Over de sidequest waar het wapen voor nodig is: Cid upgrade het wapen en dat is dus een sidequest, hij doet het trouwens met meerdere wapens.
Niettemin vind ik het zeer vervelend.

+++ Niks ernstig aan de hand met mijn lever en de rest van mijn organen lijken ook nog pico bello te zijn
--- Er is wel "iets" mis met mijn lever (licht verstoorde functie), weet nog niet precies hoe het op te lossen...
+/- Het gemis van een wapen door een bug niet meegerekend, geniet ik enorm veel van FFXV

+++ Nog 11 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 17 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 62 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5780
--- klantenservice van MediaMarkt is om te huilen, hopelijk komt alles in orde
-- grote beslissingen die hier thuis gepakt worden maar ik heb geen idee of ik er zelf wel helemaal voor te vinden ben, het zal alleszins aanpassen worden
+/- ik word een Nederlander, geen idee wat ik daarvan moet denken xD (not offensive bedoeld natuurlijk ;))
-- ben dit vak zo beu als koude pap
++ enkel nog morgen en dan een nieuw vak
-- de koude, sneeuw, ijs en al die vuiligheid
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5781
Elexus wrote:--- klantenservice van MediaMarkt is om te huilen, hopelijk komt alles in orde
-- grote beslissingen die hier thuis gepakt worden maar ik heb geen idee of ik er zelf wel helemaal voor te vinden ben, het zal alleszins aanpassen worden
+/- ik word een Nederlander, geen idee wat ik daarvan moet denken xD (not offensive bedoeld natuurlijk ;))
-- ben dit vak zo beu als koude pap
++ enkel nog morgen en dan een nieuw vak
-- de koude, sneeuw, ijs en al die vuiligheid
Gefeliciteerd! ;) :P
Ik hoop dat t goed voor u uitpakt


NB: Mijn oudste zegt: kijk Elsa! Ik wist niet eens dat ie Frozen kende.... :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5782
paveman wrote:
Elexus wrote:--- klantenservice van MediaMarkt is om te huilen, hopelijk komt alles in orde
-- grote beslissingen die hier thuis gepakt worden maar ik heb geen idee of ik er zelf wel helemaal voor te vinden ben, het zal alleszins aanpassen worden
+/- ik word een Nederlander, geen idee wat ik daarvan moet denken xD (not offensive bedoeld natuurlijk ; ))
-- ben dit vak zo beu als koude pap
++ enkel nog morgen en dan een nieuw vak
-- de koude, sneeuw, ijs en al die vuiligheid
Gefeliciteerd! ;) :P
Ik hoop dat t goed voor u uitpakt
Thanks, ik hoop het ook. ;)
paveman wrote:NB: Mijn oudste zegt: kijk Elsa! Ik wist niet eens dat ie Frozen kende.... :D
Dat is wel degelijk belangrijk! :smug:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5786
Elexus wrote:--- klantenservice van MediaMarkt is om te huilen, hopelijk komt alles in orde
-- grote beslissingen die hier thuis gepakt worden maar ik heb geen idee of ik er zelf wel helemaal voor te vinden ben, het zal alleszins aanpassen worden
+/- ik word een Nederlander, geen idee wat ik daarvan moet denken xD (not offensive bedoeld natuurlijk ;))
-- ben dit vak zo beu als koude pap
++ enkel nog morgen en dan een nieuw vak
-- de koude, sneeuw, ijs en al die vuiligheid
Verhuis op komst?

+++ Het is pokke duur, maar ik ben fan van de shampoobar's van de Lush (shampoo in vaste vorm). Ideaal voor op reis trouwens, neemt heel weinig plaats in. Er zijn ook meer mannelijke of neutralere geuren :)
+++ Vanavond gamen bij met0t0 <3
cron