Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5795
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:Ze hebben mij op alles een zwaar onvoldoende gegeven...
WTF....
En nu?
Geen idee, de begeleidende leerkracht heeft nog geen punten gegeven. Al verwacht ik nie da ze me nog meer gaat geven. Ze zei zelf nadat ze het verhaal gehoord heeft, dat ik er nog niet klaar genoeg was. Uiteindelijk na wat ik gezegd heb, heeft ze toch wel gezegd dat ik de stage tegensprak en zij mij
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5798
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Ze hebben mij op alles een zwaar onvoldoende gegeven...
Allé man... Zoals Paveman al aanhaalde; welke gevolgen heeft dat dan nu?
Sowieso stage opnieuw doen... Ben al bezig van eind september
Aww, 'k heb compassie met u. :( M'n zus was er ook niet door voor haar stage indertijd en ze heeft daar ook serieus van afgezien. Laat het u niet teveel bezighouden, rust even uit en dan op uw gemak eens kijken wat ge het beste doet, doorgaan met de richting of iets anders doen. Er is geen schande in iets te proberen en merken dat het toch uw ding niet is hé. Als ge er toch van overtuigd zijt dat dit is wat ge wilt doen later, geef het dan zeker nog een kans. Een andere, leukere stageplaats kan dag en nacht verschil geven.

Trouwens, ik vind dat altijd zo'n raar gezegde: er niet klaar voor zijn. Je bent er tenslotte wel om het te leren. In het begin waren het bij ons ook allemaal verre van advocaten in spe zenne. Niemand wordt iets van de ene dag op de ander dus laat ze u niets wijsmaken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5799
Zoals Elexus aanhaalt; even laten bezinken en dan toch een keuze maken.
Ikzelf heb ook eerst twee jaar criminologie gestudeerd om dan tot de conclusie te komen dat het niets voor mij was. Ben dan in maart gestopt en gaan werken om dan in september aan iets anders te beginnen :)

Ik bedoel maar; het heeft ook weinig zin om iets uit te zitten dat je niet graag doet of waarvan je misschien ergens vanbinnen weet dat je het niet wil doen.
Kansen en opportuniteiten genoeg in de wereld :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5800
Ik begrijp daar vanuit het bedrijf ook echt helemaal niets van. Een stagiair zou het bij ons ook wel heel erg bont moeten maken zou ik een onvoldoende afgeven. We hebben wel eens iets mindere stagiairs gehad, maar dan nog vind ik het nogal wat om iemand een half jaar opnieuw te laten ploeteren...

Wat Elexus al terecht aangeeft: je moet een stagiair ook simpelweg niet beoordelen als een van je andere medewerkers. Er zit gewoon een groot verschil in achtergrond, kennis, ervaring etc. Zo lang de persoon maar laat zien graag te willen (wat je volgens mij zeker hebt gedaan), dan moet je de persoon ondersteunen, niet afmaken...!

Ik hoop dat je snel een betere stageplek zult vinden...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5801
eerst en vooral sterkte mr.wolf. De moed niet laten zakken en inderdaad beetje laten bezinken.


+ voor mij wat beter nieuws. kga mij donderdag kandidatuur stellen voor een appartementje dat ik al ben gaan bekijken. redelijk ruim appartment met een correcte huurprijs. ik hoop al stiekem dat ik het ga krijgen want ik begin al bikke in te beelden hoe het eruit kan zien :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5802
fsterchele23 wrote:eerst en vooral sterkte mr.wolf. De moed niet laten zakken en inderdaad beetje laten bezinken.


+ voor mij wat beter nieuws. kga mij donderdag kandidatuur stellen voor een appartementje dat ik al ben gaan bekijken. redelijk ruim appartment met een correcte huurprijs. ik hoop al stiekem dat ik het ga krijgen want ik begin al bikke in te beelden hoe het eruit kan zien :p
Een grote stap, proficiat :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5803
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:eerst en vooral sterkte mr.wolf. De moed niet laten zakken en inderdaad beetje laten bezinken.


+ voor mij wat beter nieuws. kga mij donderdag kandidatuur stellen voor een appartementje dat ik al ben gaan bekijken. redelijk ruim appartment met een correcte huurprijs. ik hoop al stiekem dat ik het ga krijgen want ik begin al bikke in te beelden hoe het eruit kan zien :p
Een grote stap, proficiat :D
danku gamerke :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5804
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Ze hebben mij op alles een zwaar onvoldoende gegeven...
Allé man... Zoals Paveman al aanhaalde; welke gevolgen heeft dat dan nu?
Sowieso stage opnieuw doen... Ben al bezig van eind september
Verschillende mensen hebben je al goede en wijze raad gegeven. Ik kan het niet beter dan laat het inderdaad even bezinken. Overleg eventueel met je ouders wat het beste is, maar luister vooral naar je eigen gevoel. :hug:

@ fsterchele23, een belangrijke nieuwe stap in je leven. Veel succes! :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron