Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5806
W.O.L.F. wrote: Verhuis op komst?
Yeap, we verhuizen binnenkort naar NL.


++ 23 is blijkbaar nog een acceptabele leeftijd om een Frozen poster in m'n kamer te hebben, yey!
++ leuke Rubiks cube alarmklok gekregen van les parents :cool:
-- klantenservice MediaMarkt again...
++ sta met 2 games in de plus bij de backlogcount, da's al geen slecht begin
+/- verzekeringen vandaag. Leuk omdat ik eindelijk eens van de belastingmaterie weg kan, maar die casussen zijn best pittig dus daar moet ik nog heel wat op oefenen :')
-- vandaag moet m'n kamer helemaal op orde want ze komen deze week foto's trekken van het huis
++ vanavond gamen en/of filmpje/serie kijken (zoals elke avond dus bijna maar het is altijd iets om naar uit te kijken voor mij :p)
++ gisteren voor het eerst frietjes uit de airfryer gegeten en amai, dat was lekker!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5807
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Ze hebben mij op alles een zwaar onvoldoende gegeven...
Allé man... Zoals Paveman al aanhaalde; welke gevolgen heeft dat dan nu?
Sowieso stage opnieuw doen... Ben al bezig van eind september
In welke regio loop jij stage en wat voor stageplaats zoek je? Wie weet kan iemand hier u helpen :)
fsterchele23 wrote:+ voor mij wat beter nieuws. kga mij donderdag kandidatuur stellen voor een appartementje dat ik al ben gaan bekijken. redelijk ruim appartment met een correcte huurprijs. ik hoop al stiekem dat ik het ga krijgen want ik begin al bikke in te beelden hoe het eruit kan zien :p
Proficiat! Hopelijk lukt het, maar niet te hard van stapel lopen, een appartement vinden lukt zelden vanaf de eerste keer en de teleurstelling kan zwaar wegen.

+++ Taak voor ene vak bijna af :)
--- Eerste deadline voor masterproef komt wel heel dicht bij en ze willen die nu nog vervroegd zien ook :(
+/- Daarna nog eens ouderwets studeren, hoe gaat dat mij afgaan? :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5808
Mr.Wolf wrote:Ze hebben mij op alles een zwaar onvoldoende gegeven...
De moed niet laten zakken, mijn zusje had hetzelfde voor. Eerst een verschrikkelijke stage die zijn schade had nagelaten, daarna de beste stage ooit en de mensen van die stage zijn zelfs dikke vrienden van mijn zusje geworden. Zo zie je maar dat de stage veel verschil maakt en er soms echte pummels rondlopen.
Elexus wrote:Aww, 'k heb compassie met u. :( M'n zus was er ook niet door voor haar stage indertijd en ze heeft daar ook serieus van afgezien. Laat het u niet teveel bezighouden, rust even uit en dan op uw gemak eens kijken wat ge het beste doet, doorgaan met de richting of iets anders doen. Er is geen schande in iets te proberen en merken dat het toch uw ding niet is hé. Als ge er toch van overtuigd zijt dat dit is wat ge wilt doen later, geef het dan zeker nog een kans. Een andere, leukere stageplaats kan dag en nacht verschil geven.

Trouwens, ik vind dat altijd zo'n raar gezegde: er niet klaar voor zijn. Je bent er tenslotte wel om het te leren. In het begin waren het bij ons ook allemaal verre van advocaten in spe zenne. Niemand wordt iets van de ene dag op de ander dus laat ze u niets wijsmaken.
Dat heb ik ook al gemerkt, ge moet het kunnen voor ge het geleerd hebt, bij mij is dat nu ook bij het werk zoeken, geen 1 geeft mij een kans...


--- Een simpele "soigneer uw lever" van de dokter gekregen helpt me nu ook niet echt specifiek vooruit...
--- Twijfels, veel te veel twijfels...

+++ Nog 8 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 14 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 59 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5809
Elexus wrote:Yeap, we verhuizen binnenkort naar NL.


++ 23 is blijkbaar nog een acceptabele leeftijd om een Frozen poster in m'n kamer te hebben, yey!
++ leuke Rubiks cube alarmklok gekregen van les parents :cool:
-- klantenservice MediaMarkt again...
++ sta met 2 games in de plus bij de backlogcount, da's al geen slecht begin
+/- verzekeringen vandaag. Leuk omdat ik eindelijk eens van de belastingmaterie weg kan, maar die casussen zijn best pittig dus daar moet ik nog heel wat op oefenen :')
-- vandaag moet m'n kamer helemaal op orde want ze komen deze week foto's trekken van het huis
++ vanavond gamen en/of filmpje/serie kijken (zoals elke avond dus bijna maar het is altijd iets om naar uit te kijken voor mij :p)
++ gisteren voor het eerst frietjes uit de airfryer gegeten en amai, dat was lekker!
Elke leeftijd is acceptabel om Frozen poster in je kamer te hebben, toch? ;)
Nee, maar seriously: ook al zou je 80 zijn. Als je dat mooi vindt, is het acceptabel. Toch?

Naar waar gaan jullie in NL verhuizen? Ergens in het Zuiden van ons landje, neem ik aan?

NB: kan gelijk al je belastingkennis de prullenmand weer in.... :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5810
paveman wrote: Elke leeftijd is acceptabel om Frozen poster in je kamer te hebben, toch? ; )
Nee, maar seriously: ook al zou je 80 zijn. Als je dat mooi vindt, is het acceptabel. Toch?

Naar waar gaan jullie in NL verhuizen? Ergens in het Zuiden van ons landje, neem ik aan?

NB: kan gelijk al je belastingkennis de prullenmand weer in.... :P
Haha welja, omdat ik al eens een commentaartje hoor van 'tijd om volwassen te worden'. :p Maar ik trek het me niet echt aan hoor. ;)

En we verhuizen naar Zeeuws-Vlaanderen ja, redelijk dicht bij Hulst. ;)

Die belastingkennis ga ik wss nog nodig hebben gezien ik een job bij de fiscus ambieer. :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5811
Elexus wrote:
W.O.L.F. wrote: Verhuis op komst?
Yeap, we verhuizen binnenkort naar NL.


++ 23 is blijkbaar nog een acceptabele leeftijd om een Frozen poster in m'n kamer te hebben, yey!
++ leuke Rubiks cube alarmklok gekregen van les parents :cool:
-- klantenservice MediaMarkt again...
++ sta met 2 games in de plus bij de backlogcount, da's al geen slecht begin
+/- verzekeringen vandaag. Leuk omdat ik eindelijk eens van de belastingmaterie weg kan, maar die casussen zijn best pittig dus daar moet ik nog heel wat op oefenen :')
-- vandaag moet m'n kamer helemaal op orde want ze komen deze week foto's trekken van het huis
++ vanavond gamen en/of filmpje/serie kijken (zoals elke avond dus bijna maar het is altijd iets om naar uit te kijken voor mij :p)
++ gisteren voor het eerst frietjes uit de airfryer gegeten en amai, dat was lekker!
Brrr
Zou ik niet kunnen
Had jij geen vriend?
Of komt die met paard en koets elke keer langs?
Of heeft NL ondertussen al iets meer als paard en koets? :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5814
paveman wrote:Congrats sterche! Echt super dat je - ondanks alle tegenwerking - je plan doorzet!

Zal vast een prachtige mancave worden! ;)
een horrorkot iedereen wegjagen dak nie wil in haha eerste slachtoffer: men ma :p :p

en voor de rest allemaal bedankt :)
en ja ik weet dat er nog niks zeker is, verre van tis nog ma kandidatuur stellen. ze maken mij wijs dat er geen andere geintresseerden zijn dusja hopen maar. Anders naar een ander appartementje zoeken e. kijken wat ze nog in aanbieding hebben. mijn doel is om in de zomer verhuisd te zijn :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5816
Elexus wrote:
paveman wrote: Elke leeftijd is acceptabel om Frozen poster in je kamer te hebben, toch?
Nee, maar seriously: ook al zou je 80 zijn. Als je dat mooi vindt, is het acceptabel. Toch?

Naar waar gaan jullie in NL verhuizen? Ergens in het Zuiden van ons landje, neem ik aan?

NB: kan gelijk al je belastingkennis de prullenmand weer in....
Haha welja, omdat ik al eens een commentaartje hoor van 'tijd om volwassen te worden'. :p Maar ik trek het me niet echt aan hoor. ;)

En we verhuizen naar Zeeuws-Vlaanderen ja, redelijk dicht bij Hulst. ;)

Die belastingkennis ga ik wss nog nodig hebben gezien ik een job bij de fiscus ambieer. :p
Ik bedoelde meer dat het NLse belastingstelsel compleet anders is dan het Belgische.
Ach, gelukkig zit je vlakbij de grens en kun je altijd bij de BE fiscus aan de slag ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5817
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:eerst en vooral sterkte mr.wolf. De moed niet laten zakken en inderdaad beetje laten bezinken.


+ voor mij wat beter nieuws. kga mij donderdag kandidatuur stellen voor een appartementje dat ik al ben gaan bekijken. redelijk ruim appartment met een correcte huurprijs. ik hoop al stiekem dat ik het ga krijgen want ik begin al bikke in te beelden hoe het eruit kan zien :p
Een grote stap, proficiat :D
good luck Sooi !
cron