Re: Guess the Game
347Hahahaha, dammit, ik dacht dat die niet zo bekend was. Toen ik klein was speelde ik die nog, maar dan de laatste versies. Nu hoor je uiteraard niets meer van die games dus dacht ik dat hij niet meer zo bekend was. Verkeerd gegokt.paveman wrote:Mark of Kri?
352Aangezien blijkbaar niemand een idee heeft, maar een gokje... Aangezien de stijl me een beetje aan The Legend of Heroes doet denken... Een game uit de Ys serie?
356Een hint dan misschien coolgamer?
Ik gok een PS2/PS3 RPG (duh!), maar heb echt geen flauw idee...
357Het is een rpg op Ps2 en het is het derde deel.paveman wrote:Een hint dan misschien coolgamer?
358het irriteert me gewoon dat ik een bepaalde RPG niet (her)ken...
Sowieso jammer dat er blijkbaar niemand hier is die de game gespeeld heeft en dus zonder uitzoekwerk uit kan komen.
Gezien voorgaande - vooral mijn irritatie dat ik m niet (her)ken... - heb ik er dan ook serieus een lijstje bij gehaald van de beste RPG's voor PS2... Suikoden III heb ik zelf gespeeld en is het zeker niet en zo ben ik nog wel een paar nagegaan. O.b.v. een derde deel én iets wat bij de stijl van het screenshot past ga ik voor Grandia III
Sowieso jammer dat er blijkbaar niemand hier is die de game gespeeld heeft en dus zonder uitzoekwerk uit kan komen.
Gezien voorgaande - vooral mijn irritatie dat ik m niet (her)ken... - heb ik er dan ook serieus een lijstje bij gehaald van de beste RPG's voor PS2... Suikoden III heb ik zelf gespeeld en is het zeker niet en zo ben ik nog wel een paar nagegaan. O.b.v. een derde deel én iets wat bij de stijl van het screenshot past ga ik voor Grandia III