Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5821
-- wtf stum mens van een ma dak in aaaargh. begon bikke spel te maken dat ze nog niks wist van verhuis en thons erna wnr ze herrinnerde dak et heb gezegd op kerst begon ze te memmen dat zij nie mocht doorvertellen ma ik wel vertel aan mensen. hallo tis men leven kmag toch wel zelf kiezen zeker wie ik wat zeg . ze is thons weggelopen omdak vies zen zonder reden volgens haar. echt belachelijk vrouwmens dadde. ze maakt et me nog zoveel zekerder op zo om hier weg te gaan.
+ vandaag zelf gekookt en zo rustig in men kamer gegeten tot ze binnenkwam dus
en nog meer --- nu begint ze weer me mij te proberen omkopen me taartjes ofzoiet peisk, kwetnie wat er in zit ma ze mag in haar gat steken gvd echt kotsbeu
+ nog 1 keer daily challenges moeten doen morgen van ride 2 en platinum is binnen
+ morgen die kandidatuur hopelijk verloopt et vlot en met bovenstaande reden wil ik da appartement nog liever. hoe vroeger weg hoe beter echt, de emmer is vol
- moe
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5823
fsterchele23 wrote:-- wtf stum mens van een ma dak in aaaargh. begon bikke spel te maken dat ze nog niks wist van verhuis en thons erna wnr ze herrinnerde dak et heb gezegd op kerst begon ze te memmen dat zij nie mocht doorvertellen ma ik wel vertel aan mensen. hallo tis men leven kmag toch wel zelf kiezen zeker wie ik wat zeg . ze is thons weggelopen omdak vies zen zonder reden volgens haar. echt belachelijk vrouwmens dadde. ze maakt et me nog zoveel zekerder op zo om hier weg te gaan.
+ vandaag zelf gekookt en zo rustig in men kamer gegeten tot ze binnenkwam dus
en nog meer --- nu begint ze weer me mij te proberen omkopen me taartjes ofzoiet peisk, kwetnie wat er in zit ma ze mag in haar gat steken gvd echt kotsbeu
+ nog 1 keer daily challenges moeten doen morgen van ride 2 en platinum is binnen
+ morgen die kandidatuur hopelijk verloopt et vlot en met bovenstaande reden wil ik da appartement nog liever. hoe vroeger weg hoe beter echt, de emmer is vol
- moe
Komt goe jong. Hopelijk bent ge binnenkort weg daar
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5824
fsterchele23 wrote:-- wtf stum mens van een ma dak in aaaargh. begon bikke spel te maken dat ze nog niks wist van verhuis en thons erna wnr ze herrinnerde dak et heb gezegd op kerst begon ze te memmen dat zij nie mocht doorvertellen ma ik wel vertel aan mensen. hallo tis men leven kmag toch wel zelf kiezen zeker wie ik wat zeg . ze is thons weggelopen omdak vies zen zonder reden volgens haar. echt belachelijk vrouwmens dadde. ze maakt et me nog zoveel zekerder op zo om hier weg te gaan.
+ vandaag zelf gekookt en zo rustig in men kamer gegeten tot ze binnenkwam dus
en nog meer --- nu begint ze weer me mij te proberen omkopen me taartjes ofzoiet peisk, kwetnie wat er in zit ma ze mag in haar gat steken gvd echt kotsbeu
+ nog 1 keer daily challenges moeten doen morgen van ride 2 en platinum is binnen
+ morgen die kandidatuur hopelijk verloopt et vlot en met bovenstaande reden wil ik da appartement nog liever. hoe vroeger weg hoe beter echt, de emmer is vol
- moe
Anders maken we gezamenlijk een spandoek en komen we supporteren tijdens het gesprek met de verhuurder? :p
Bon Chance!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5826
Elexus wrote:'t Is niet van kunnen of niet kunnen, 't is van moeten.
Als het is omdat je ouders verhuizen is het van moeten denk ik, maar later kan je zelf nog kiezen toch?


+++ Magazine gekocht met een bespreking van de nieuwe 2017 Ford GT <3
--- Ge kunt niet tegelijkertijd slapen en kijken/luisteren naar tv...

+++ Nog 6 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 12 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 57 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5828
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:'t Is niet van kunnen of niet kunnen, 't is van moeten.
Als het is omdat je ouders verhuizen is het van moeten denk ik, maar later kan je zelf nog kiezen toch?
Ja tuurlijk, ik beslis later zelf wel waar ik ga wonen hoor. xD En wnr ik werk vind, zal het nog niet te lang duren ook.

Ot:

-- aaaah verzekeringen komt m'n oren uit
+/- theorie laat alles zo gemakkelijk lijken en dan BAM zo een casus van een oplossing ter grootte van 3 A4 bladen O.O
-- mijn lip is gescheurd en bloedt
++ heel de dag al gestudeerd met m'n kat naast/op mij, lekker cozy :hug:
-- I need a day off
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5829
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:'t Is niet van kunnen of niet kunnen, 't is van moeten.
Als het is omdat je ouders verhuizen is het van moeten denk ik, maar later kan je zelf nog kiezen toch?
Ja tuurlijk, ik beslis later zelf wel waar ik ga wonen hoor. xD En wnr ik werk vind, zal het nog niet te lang duren ook.

Ot:

-- aaaah verzekeringen komt m'n oren uit
+/- theorie laat alles zo gemakkelijk lijken en dan BAM zo een casus van een oplossing ter grootte van 3 A4 bladen O.O
-- mijn lip is gescheurd en bloedt
++ heel de dag al gestudeerd met m'n kat naast/op mij, lekker cozy :hug:
-- I need a day off
Ikke een maand
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5831
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote: -- aaaah verzekeringen komt m'n oren uit
+/- theorie laat alles zo gemakkelijk lijken en dan BAM zo een casus van een oplossing ter grootte van 3 A4 bladen O.O
-- mijn lip is gescheurd en bloedt
++ heel de dag al gestudeerd met m'n kat naast/op mij, lekker cozy :hug:
-- I need a day off
Grappig want onlangs was je blij met de afwisseling :p
Ja dat was omdat ik een ander vak beu was. Nu ben ik verzekeringen beu. :p IT'S THE CIRCLE OF BLOK~~~~~ :music:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5832
+++Eindelijk vrij van werk
---- Een ontzettende zeur op het werk die maar bleef zeuren om korting. Die gozer bleef maar zeuren en schelden en steeds over de balie hangen om op mijn scherm te kijken. Ik heb hem nog gewaarschuwd dat hij dat niet moest doen, maar daar trok meneer zich niks van aan. Ik heb hem uiteindelijk de volle mep voor het bouwmateriaal laten betalen en toen werd hij ook nog eens kwaad. :L: Hij had geen recht op korting en zeker niet naar die zeur/scheldpartij van hem. Ik geef al met regelmaat handmatig korting, maar daar had ik nu helemaal geen zin in. Uiteindelijk vertrok meneer met zijn zooi en dreigde ook nog eens om niet weer te komen. Echt, ik kan dat soort "klanten" missen als kiespijn.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5833
billie91 wrote:+++Eindelijk vrij van werk
---- Een ontzettende zeur op het werk die maar bleef zeuren om korting. Die gozer bleef maar zeuren en schelden en steeds over de balie hangen om op mijn scherm te kijken. Ik heb hem nog gewaarschuwd dat hij dat niet moest doen, maar daar trok meneer zich niks van aan. Ik heb hem uiteindelijk de volle mep voor het bouwmateriaal laten betalen en toen werd hij ook nog eens kwaad. :L: Hij had geen recht op korting en zeker niet naar die zeur/scheldpartij van hem. Ik geef al met regelmaat handmatig korting, maar daar had ik nu helemaal geen zin in. Uiteindelijk vertrok meneer met zijn zooi en dreigde ook nog eens om niet weer te komen. Echt, ik kan dat soort "klanten" missen als kiespijn.
yeah is inderdaad nie plezant. ak in gm sta zie ik ook vaak zon klanten das echt om groene van te komen.

++ goe nieuws van immo. normaal gezien ist appartement voor mij :D . mijn kandidatuur is geregeld en betaald en ze zei toch dat et normaal geen probleem zou zijn. de keuze is aan de verhuurder en normaal binnen de week weet ik het antwoord van hen :D.
++ superenthousant
+/- mss een tikkeltje te enthousiast als het dan toch nie zou zijn... Ook te maken natuurlijk met wat er ier gistern weer gebeurde die plaats van kalmte ben ik echt naar ant verlangen
+++ ma van een vriend die mij met alles wilt helpen dat ze kan. Kzou er zelf alle dagen mogen gaan eten. pracht van een persoon en kheb haar dat ook gezegd. Ik kan me echt nie voorstellen dat ik zo goed zou kunnen overeenkomen met mijn ma.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5834
@Fsterchele

Ne keer dat ge uw eigen plek hebt, zal uw relatie met uw ma wel beteren. Ik heb een gelijkaardige relatie met mijn ma, altijd roepen tegen elkaar en ruzie maken, want bij ons wordt er over niets anders gepraat dan over school. Gelukkig zit ik in de week op kot en omdat ik haar wat minder zie, gaat het beter dan vroeger. :)

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5835
Maxidomino wrote:@Fsterchele

Ne keer dat ge uw eigen plek hebt, zal uw relatie met uw ma wel beteren. Ik heb een gelijkaardige relatie met mijn ma, altijd roepen tegen elkaar en ruzie maken, want bij ons wordt er over niets anders gepraat dan over school. Gelukkig zit ik in de week op kot en omdat ik haar wat minder zie, gaat het beter dan vroeger. :)

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
tzeggen er da veel ma tzal nie zen bij mij peisk. daarvoor zit et een bikke te diep vastgeworteld en tis meer dan gewoon roepen teegn elkaar
Image