Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5837
billie91 wrote:+++Eindelijk vrij van werk
---- Een ontzettende zeur op het werk die maar bleef zeuren om korting. Die gozer bleef maar zeuren en schelden en steeds over de balie hangen om op mijn scherm te kijken. Ik heb hem nog gewaarschuwd dat hij dat niet moest doen, maar daar trok meneer zich niks van aan. Ik heb hem uiteindelijk de volle mep voor het bouwmateriaal laten betalen en toen werd hij ook nog eens kwaad. :L: Hij had geen recht op korting en zeker niet naar die zeur/scheldpartij van hem. Ik geef al met regelmaat handmatig korting, maar daar had ik nu helemaal geen zin in. Uiteindelijk vertrok meneer met zijn zooi en dreigde ook nog eens om niet weer te komen. Echt, ik kan dat soort "klanten" missen als kiespijn.
Ik denk dat de winkel het wel zal overleven zonder hem als klant :P

@fsterchele

Proficiat!!! :party:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5841
--- Deze ochtend gebeld door Game Mania dat mijn pre-order voor de collector's edition van Horizon Zero Dawn geannuleerd is, blijkbaar zijn er maar weinig exemplaren van. Ik had hem op 31 augustus besteld, maar blijkbaar was dat al te laat. Dan maar op bol.com besteld, nu is het wel te hopen dat er daar ook niet te weinig gaan zijn :O
+++ Platinum van Driveclub is bijna binnen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5842
++ sffs een broodje eten, nom nom nom
++ set potten en pannen + onderleggers gekregen voor mijn verjaardag van mijn meter :cool:
++ nog even en ik heb heel mijnen uitzet al, lol
++ verzekeringen achter de rug
-- 'k was mijn rekenmachine vergeten, oh boy, hopelijk zijn mijn berekeningen goed want ze werden uitgevoerd door een brein dat al 5 jaar geen wiskundig denken heeft moeten doen
++ nu milieurecht, normaal easy to digest
-- wel weinig tijd, maandag is't al examen en daarna ook maar twee dagen voor het volgende
++ daarna wel redelijk wat tijd voor het volgende
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5843
Elexus wrote:++ sffs een broodje eten, nom nom nom
++ set potten en pannen + onderleggers gekregen voor mijn verjaardag van mijn meter :cool :
++ nog even en ik heb heel mijnen uitzet al, lol
Ik krijg dienen uitzet van mijn moeder :p
Hopelijk zijn het potten en pannen die zowel voor gas als voor n elektrisch vuur goed zijn, anders ben je gekl****

+++ Opstaan met vollop :sun:
--- Die nu weer weg is :(
+/- Gisteren wrtitersblock, maar toch nog veel kunnen schrijven voor masterproef
+++ Zelf zaken maken om groenten te transporteren van de winkel naar huis, dat gaat heel wat afval besparen :) Ondertussen ook twee zakken voor brood besteld en n waterdicht stoffen zakje voor mijn shampoo en zeep in vaste vorm :) (https://kleinspook.be/)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5844
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:++ sffs een broodje eten, nom nom nom
++ set potten en pannen + onderleggers gekregen voor mijn verjaardag van mijn meter :cool :
++ nog even en ik heb heel mijnen uitzet al, lol
Ik krijg dienen uitzet van mijn moeder :p
Hopelijk zijn het potten en pannen die zowel voor gas als voor n elektrisch vuur goed zijn, anders ben je gekl****
Good to know I guess? 0.0
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5848
Elexus wrote:Ja tuurlijk, ik beslis later zelf wel waar ik ga wonen hoor. xD En wnr ik werk vind, zal het nog niet te lang duren ook.
Same here :cool:
met0t0 wrote:--- Deze ochtend gebeld door Game Mania dat mijn pre-order voor de collector's edition van Horizon Zero Dawn geannuleerd is, blijkbaar zijn er maar weinig exemplaren van. Ik had hem op 31 augustus besteld, maar blijkbaar was dat al te laat. Dan maar op bol.com besteld, nu is het wel te hopen dat er daar ook niet te weinig gaan zijn
:O Oh neen, dat is *****. :( Brrr, ik heb dat ook gehad met de Uncharted 3 Collector's Edition bij een andere winkel. Nochtans is Game Mania de 2de snelste winkel die ik ken (na Amazon) die zo goed zijn stock weet bij te houden, maar soms is er langs hun kant weinig zekerheid over de hoeveelheden, dus wordt men verplicht om vanaf het kan te bestellen. Je kan dat ook hebben met pre order bonussen. Zo kan het zijn dat je denkt dat je alles hebt en plots komt er een datum op de site die zegt dat 2 maanden geleden alles al uitverkocht was.
Bol.com houdt zijn stock niet zichtbaar voor de klant voor zover ik weet, dus als het je niet meezit weet je pas op release dat je geen exemplaar hebt...


+++ "Oh, dus jij wilt de story verderzetten van FFXV? Hier zijn wat sidequests om je tegen te houden" :P

+++ Nog 4 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 10 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 55 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5849
met0t0 wrote:--- Deze ochtend gebeld door Game Mania dat mijn pre-order voor de collector's edition van Horizon Zero Dawn geannuleerd is, blijkbaar zijn er maar weinig exemplaren van. Ik had hem op 31 augustus besteld, maar blijkbaar was dat al te laat. Dan maar op bol.com besteld, nu is het wel te hopen dat er daar ook niet te weinig gaan zijn :O
+++ Platinum van Driveclub is bijna binnen
Ik had iets soortgelijks voor met de collector's edition van Dishonored 2. Een paar dagen op voorhand kreeg ik een bericht dat m'n bestelling geannuleerd was. Uiteindelijk heb ik die voor 87.5 euro gekregen ipv 100
Image