HEUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJfsterchele23 wrote:++++++ net telefoon gekregen, dinsdag contract gaan tekenen voor appartement :-D :-D
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
5882En congrats!Maxidomino wrote:Amai, dat ging precies allemaal wel goed vooruit. Nog geen maand geleden zei ge dat ge alleen ging wonen en nu gaat ge uw contract al tekenen, proficiat!fsterchele23 wrote:++++++ net telefoon gekregen, dinsdag contract gaan tekenen voor appartement :-D :-D
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Wanneer is de house-warming?
5883-- de incompetentie bij de MediaMarkt klantendienst is toch echt schrijnend
++ eens zwaaien met mijn wetboek + benadrukken dat ze op schrift hun eigen fout hebben toegegeven en aldus geen poot hebben om op te staan, heeft de boel dan toch in gang gezet
++ geschenkkaart gekregen omdat ze zo ne fuck up deden
++ morgen na examen dus eens gaan shoppen
++ dit is echt wel consumentenbescherming in de praktijk, toepasselijk nu ik dit vak aan het leren ben
++ 2 games gewonnen
-- koud
++ eens zwaaien met mijn wetboek + benadrukken dat ze op schrift hun eigen fout hebben toegegeven en aldus geen poot hebben om op te staan, heeft de boel dan toch in gang gezet
++ morgen na examen dus eens gaan shoppen
++ dit is echt wel consumentenbescherming in de praktijk, toepasselijk nu ik dit vak aan het leren ben
++ 2 games gewonnen
-- koud
5884Zot! Zeg, misschien kunnen we een Press X to Revive verhuisploeg samenstellen?fsterchele23 wrote:++++++ net telefoon gekregen, dinsdag contract gaan tekenen voor appartement :-D :-D
Allee, volgende keer komen we bij u aankloppen als we problemen hebbenElexus wrote:-- de incompetentie bij de MediaMarkt klantendienst is toch echt schrijnend
+++ Leuk gebabysit gisteren
--- Het is heel laat geworden en ik heb veel te weinig geslapen nu
+++ Straks gaat studeren bij met0t0, de beste persoonlijke motivator die er is
5885Ben je ook beschikbaar voor klussen in Noord-Nederland?W.O.L.F. wrote:+++ Leuk gebabysit gisteren
--- Het is heel laat geworden en ik heb veel te weinig geslapen nu
+++ Straks gaat studeren bij met0t0, de beste persoonlijke motivator die er is
5886+++ Relatief veel kunnen doen vandaag
++ Zaterdag gaan filmen
++ Zaterdag daarop nog eens fuif
++ Zaterdag daarop foto's gaan nemen op fuif
++ Vrijdag daarop eerste bal, kostuum is binnen
++ Zaterdag gaan filmen
++ Zaterdag daarop nog eens fuif
++ Zaterdag daarop foto's gaan nemen op fuif
++ Vrijdag daarop eerste bal, kostuum is binnen
5887-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
5888Sterkte ermee. Er zijn er die dat niet volledig beseffen, maar een huisdier verliezen kan even veel verdriet brengen als het verlies van een mens.Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
58892 jaar, das nog veel te jong... Ocharme.Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
5890Sterkte. Net wat Gamerke zegt, het verlies van een huisdier staat vaak gelijk aan het verlies van een huisgenoot. Wat het dier feitelijk ook is.Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
5891klopt Frans jij weet het ook, net als ik, ik mis mijn hondje, mijn oogappel, nog steeds, sinds eind september.... het zal me steeds achtervolgen, ik mis haar verschrikkeljk :/ sterkte Lex.Sora_Lizard wrote:Sterkte. Net wat Gamerke zegt, het verlies van een huisdier staat vaak gelijk aan het verlies van een huisgenoot. Wat het dier feitelijk ook is.Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
@Gamerke, niet evenveel, soms zelfs meer, ik spreek uit ervaring. Jammer genoeg.
5892Pfff ik doe veel missen hier,
Eh...
gamerke nog beterschap
fsterchele23 gefeliciteerd!
Elexuss sterkte!
W.O.L.F studeerse!
Hopelijk ben ik niemand vergeten nu.
+++ weekje weer bijna om
--- afwachting
--- afwachting
--- afwachting
Eh...
gamerke nog beterschap
fsterchele23 gefeliciteerd!
Elexuss sterkte!
W.O.L.F studeerse!
Hopelijk ben ik niemand vergeten nu.
+++ weekje weer bijna om
--- afwachting
--- afwachting
--- afwachting
5893Oh nee, zoals hierboven is het net familie of een beste vriend. Veel sterkte eh!Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
5894Mijn antwoord blijft hetzelfde, als je mij komt ophalen en thuis weer afzet: graagpaveman wrote:Ben je ook beschikbaar voor klussen in Noord-Nederland? :lol :W.O.L.F. wrote:+++ Leuk gebabysit gisteren
--- Het is heel laat geworden en ik heb veel te weinig geslapen nu : (
+++ Straks gaat studeren bij met0t0, de beste persoonlijke motivator die er is < 3
Sterkte!Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie.
--- Verkouden, nog een geluk dat ik niet buiten moet
5895@W.O.L.F.: haha! Misschien dat ik dat nog maar eens moet doen dan
@Elexus: sterkte!
@Elexus: sterkte!