Re: Wat speel je op dit moment?

1141
paveman wrote:
met0t0 wrote:Ik vond 'One Man, One Engine' echt wel leuk om te doen, zeker de voldoening als het lukte :-)
Ik zal dus toch eens opnieuw moeten proberen om uw tijd te verbeteren :p
Oh, was zeker ook wel leuk, maar als je een aantal keer of op 0,1 seconde de tijd mist, of net geen clean sector haalt, geeft dat wel de nodige frustratie. Het mooie is dat je met deze game gewoon telkens zeker weet dat als je het niet haalt dit je eigen schuld is. Ik houd daar wel van. Ja, het was een pittig event, maar dat mag ook, zo lang het niet richting onmogelijk gaat (I'm talkin' to you GT5!).

Ga 'm in ieder geval zeker nog eens proberen, maar dan zijn er nog wel een paar races die je opnieuw mag doen! :P

NB: Voor de mensen hier die racegames leuk vinden, maar Driveclub nog geen kans gegeven hebben: ga dat alsnog doen!! De game is echt, echt, echt heel erg goed geworden met superveel content.
Ik heb het nog eens snel met controller geprobeerd en da's onmogelijk :p
Met stuur en in cockpit-view kwam ik altijd bijna exact op de tijd die ik al had, telkens 0,1 seconde trager ofzo... Dus het zal momenteel nog niet lukken om te verbeteren, vrees ik :p
Verder sluit ik mij aan bij uw mening over Driveclub, fantastische game :)

Re: Wat speel je op dit moment?

1142
met0t0 wrote:Ik heb het nog eens snel met controller geprobeerd en da's onmogelijk :p
Met stuur en in cockpit-view kwam ik altijd bijna exact op de tijd die ik al had, telkens 0,1 seconde trager ofzo... Dus het zal momenteel nog niet lukken om te verbeteren, vrees ik :p
Verder sluit ik mij aan bij uw mening over Driveclub, fantastische game :)
Zie daar het frustratie deel :D
Niet onmogelijk dus, maar waarschijnlijk idd wel een stuk lastiger dan met stuur.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1143
paveman wrote:Maar weer eens iets in dit topic plaatsen...
Ik ben nog steeds bezig met The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II :love: Maar ja, daar gaat ook nogal wat tijd in zitten, voordat die uitgespeeld is...
Tussendoor met Driveclub bezig. Gisteravond nog op een paar AMG races alle sterren gehaald. Ik hoef nu alleen het laatste event hier nog maar van. :) Dit schijnt volgens de geleerden de lastigste DLC te zijn, wat ik ook mag hopen, want 'One Man, One Machine' heeft me best wel de nodige frustratie gekost... om vervolgens de beste tijd van mijn PXtR-PSN-vrienden met Driveclub (sterche, met0t0 en NTGS) neer te zetten!
De opluchting/euforie was dan ook groot en stiekem was ik ook wel een heel klein beetje trots :P :smug:
Fantastische game eh DriveClub? Ben blij dat de game hier zijn weg gevonden heeft op het forum. Die DLC is gewoonweg ongelooflijk. De AMG DLC wordt inderdaad beschouwd als de moeilijkste. Maar dan eerder als in: "meerdere keren opnieuw te proberen vooraleer je 3 sterren behaalt moeilijk". Dus die laatste event lukt je zeker en vast ook. :cool:

Voorlopig beetje aant twijfelen welke game is straks begin. Met Gta San Andreas heb ik mij toch wel 40 uur weten bezig te houden vooraleer ik de platinum behaald heb. En dan heb ik de game nog niet eens op 100% completion (wat ook niet nodig is voor de plat).

Ik heb wel nog wat games om te starten. Een greep uit het aanbod en mss dat iemand mij iets wil aanraden:

- Life is Strange (PS4) (al geplatted op PS3 maar wil het nog eens overdoen)
- Walking Dead Seizoen 2 (ook al gedaan op PS3 maar wil nog eens overdoen op PS4, wss de game waar ik straks mee begin)
- Gta Vice City (PS4) (deze wil ik eigenlijk platten als mijn 100e platinum)
-Tour de France 2016 (destijds review van gedaan hier op de blog en ik wil deze eigenlijk platten. Maar al een tijdje de controls vergeten en de trophies die ik nog moet behalen zijn niet simpel en duren lang)
- Color Guardians (PS+)
- Wolfenstein The Old Blood (onlangs in Sale gekocht)
-... Greep uit de losse games
- Hitman series (Hitman 2 en 3 nog op PS3)
- Uncharted The Collection (heb ik wel zin om aan te beginnen alleen al voor de verhaallijnen. Collectibles kijk ik voorlopig wel eventjes tegenop)
-....

Shoot!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1144
Ja, Driveclub heb ik een kans gegeven, omdat jij er zo bevlogen over vertelde :D en ik heb er totaal geen spijt van! AMG DLC is inmiddels al afgewerkt. All Stars gelijk ook helemaal, binnen - schat ik - 20 minuten spelen of zo.... Dat ging qua moeilijkheid dan echt weer helemaal nergens over.

UC collectie is na al die jaren nog steeds een absolute aanrader!
En ik denk dat je 90% van de collectibles zo nog uit je grijze massa weet te graven! Hoe je alleen de laatste paar resterende nog maar te vinden...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1145
paveman wrote:Ja, Driveclub heb ik een kans gegeven, omdat jij er zo bevlogen over vertelde :D en ik heb er totaal geen spijt van! AMG DLC is inmiddels al afgewerkt. All Stars gelijk ook helemaal, binnen - schat ik - 20 minuten spelen of zo.... Dat ging qua moeilijkheid dan echt weer helemaal nergens over.

UC collectie is na al die jaren nog steeds een absolute aanrader!
En ik denk dat je 90% van de collectibles zo nog uit je grijze massa weet te graven! Hoe je alleen de laatste paar resterende nog maar te vinden...
Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ik destijds alleen Uncharted 3 heb gespeeld (PS+ ooit) :girl:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1146
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Ja, Driveclub heb ik een kans gegeven, omdat jij er zo bevlogen over vertelde :D en ik heb er totaal geen spijt van! AMG DLC is inmiddels al afgewerkt. All Stars gelijk ook helemaal, binnen - schat ik - 20 minuten spelen of zo.... Dat ging qua moeilijkheid dan echt weer helemaal nergens over.

UC collectie is na al die jaren nog steeds een absolute aanrader!
En ik denk dat je 90% van de collectibles zo nog uit je grijze massa weet te graven! Hoe je alleen de laatste paar resterende nog maar te vinden...
Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ik destijds alleen Uncharted 3 heb gespeeld (PS+ ooit) :girl:
Oh boy, are you in for a treat :p
Zeker als je ze nog nooit gespeeld hebt, ga je er toch wat plezier aan beleven. Of toch als het je genre wat is.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1147
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:
Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ik destijds alleen Uncharted 3 heb gespeeld (PS+ ooit) :girl:
Oh boy, are you in for a treat :p
Zeker als je ze nog nooit gespeeld hebt, ga je er toch wat plezier aan beleven. Of toch als het je genre wat is.
Mss moet ik er straks maar gewoon aan beginnen. :smug:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1148
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:
Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ik destijds alleen Uncharted 3 heb gespeeld (PS+ ooit) :girl:
Oh boy, are you in for a treat :p
Zeker als je ze nog nooit gespeeld hebt, ga je er toch wat plezier aan beleven. Of toch als het je genre wat is.
Mss moet ik er straks maar gewoon aan beginnen. :smug:
Je moest al bezig zijn!


OT:

Ik ben op ps4 Ratchet & Clank aan het spelen. Echt zo een mooie game, ookal zijn veel planeten ongeveer hetzelfde als in de oude game. Het kaartensysteem en de raritarium geven wel een frisse wind in het upgrade systeem.

Op ps vita speel ik hotline miami 2. Net zoals de eerste game vind ik het tot nu toe zeer leuk.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1149
paveman wrote:NB: Voor de mensen hier die racegames leuk vinden, maar Driveclub nog geen kans gegeven hebben: ga dat alsnog doen!! De game is echt, echt, echt heel erg goed geworden met superveel content.
Ook als ik arcade en offroad racegames doorgaans leuker vind? Ik was een fan van MotorStorm, vandaar.
Ik hoop vooral dat Codemasters een MotorStorm sequel kan en gaat maken.

Re: Wat speel je op dit moment?

1150
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote:NB: Voor de mensen hier die racegames leuk vinden, maar Driveclub nog geen kans gegeven hebben: ga dat alsnog doen!! De game is echt, echt, echt heel erg goed geworden met superveel content.
Ook als ik arcade en offroad racegames doorgaans leuker vind? Ik was een fan van MotorStorm, vandaar.
Ik hoop vooral dat Codemasters een MotorStorm sequel kan en gaat maken.
De controle over de voertuigen verloopt best arcade-achtig. Ge drift bijvoorbeeld al snel door de bochten heen als ge met controller speelt en ook botsen met andere auto's is doorgaans niet zo'n probleem. De game wordt wel een stuk anders met racestuur en in cockpitview, maar ik vermoed niet dat ge hem zo zou spelen? Want dan hebt ge vanzelf de neiging om hem minder agressief te spelen (wat toch wel vaak eigen is aan arcade racegames).
Er is verder ook een goede afwisseling qua soorten tracks, maar die zijn vooral op harde ondergrond en minder off-road. Er zitten wel stukken andere ondergrond in die dan ook de controle over de voertuigen heel anders maken, maar die zijn niet zo talrijk aanwezig.

Het is wel heel wat anders dan MotorStorm natuurlijk, dus ik weet niet helemaal of het iets voor u zou zijn.

Re: Wat speel je op dit moment?

1151
met0t0 wrote: De controle over de voertuigen verloopt best arcade-achtig. Ge drift bijvoorbeeld al snel door de bochten heen als ge met controller speelt en ook botsen met andere auto's is doorgaans niet zo'n probleem. De game wordt wel een stuk anders met racestuur en in cockpitview, maar ik vermoed niet dat ge hem zo zou spelen? Want dan hebt ge vanzelf de neiging om hem minder agressief te spelen (wat toch wel vaak eigen is aan arcade racegames).
Er is verder ook een goede afwisseling qua soorten tracks, maar die zijn vooral op harde ondergrond en minder off-road. Er zitten wel stukken andere ondergrond in die dan ook de controle over de voertuigen heel anders maken, maar die zijn niet zo talrijk aanwezig.

Het is wel heel wat anders dan MotorStorm natuurlijk, dus ik weet niet helemaal of het iets voor u zou zijn.
Ik zie net dat er geen splitscreen multiplayer is (was wel te verwachten)
Ik ga hem maar laten dan :(

Re: Wat speel je op dit moment?

1153
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote:NB: Voor de mensen hier die racegames leuk vinden, maar Driveclub nog geen kans gegeven hebben: ga dat alsnog doen!! De game is echt, echt, echt heel erg goed geworden met superveel content.
Ook als ik arcade en offroad racegames doorgaans leuker vind? Ik was een fan van MotorStorm, vandaar.
Ik hoop vooral dat Codemasters een MotorStorm sequel kan en gaat maken.

De controle over de voertuigen verloopt best arcade-achtig. Ge drift bijvoorbeeld al snel door de bochten heen als ge met controller speelt en ook botsen met andere auto's is doorgaans niet zo'n probleem. De game wordt wel een stuk anders met racestuur en in cockpitview, maar ik vermoed niet dat ge hem zo zou spelen? Want dan hebt ge vanzelf de neiging om hem minder agressief te spelen (wat toch wel vaak eigen is aan arcade racegames).
Er is verder ook een goede afwisseling qua soorten tracks, maar die zijn vooral op harde ondergrond en minder off-road. Er zitten wel stukken andere ondergrond in die dan ook de controle over de voertuigen heel anders maken, maar die zijn niet zo talrijk aanwezig.

Het is wel heel wat anders dan MotorStorm natuurlijk, dus ik weet niet helemaal of het iets voor u zou zijn.
ik persoonlijk prefereer Driveclub boven MotorStorm :)

Re: Wat speel je op dit moment?

1154
ducati begonnen dersjust. overigens aan het twijfelen of ik wel zou verder doen met rise of the tomb raider omdat ik goesting heb in nieuwe game nu story af is maar aan andere kant rise of the tomb raider is een supergoe spel dus zeker moeite waard om verder te doen hhmmm.

fifa is natuurlijk ook nog van de partij. carriere bezig met manchester city en bondscoach van België
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1155
fsterchele23 wrote:ducati begonnen dersjust. overigens aan het twijfelen of ik wel zou verder doen met rise of the tomb raider omdat ik goesting heb in nieuwe game nu story af is maar aan andere kant rise of the tomb raider is een supergoe spel dus zeker moeite waard om verder te doen hhmmm.

fifa is natuurlijk ook nog van de partij. carriere bezig met manchester city en bondscoach van België
ga voor Rise Cois !
cron