Re: Het bijschriftentopic
302op een doorsnee dag bedoel je zeker ?W.O.L.F. wrote:Shampi tijdens carnaval
303Nog mensen die een poging willen wagen? Na het weekend kies ik een winnaar!
305Uit de praktijk blijkt dat: de combinatie spa blauw met bier + boom = hoofdpijn.
307Nieuwsflash: boom neemt wraak op vandalen die zijn broer omvormden tot tuinmeubelen.
308Jeetje, dit was echt heel lastig kiezen! Ik heb eigenlijk bij alle inzendingen heel erg moeten lachen. Thnx for making my day(s)!
Ik heb uiteindelijk de keus maar gemaakt o.b.v. mijn eerste reactie. Hierbij proestte ik het gelijk uit in plaats van dat het 1/2 tellen duurde.
Ik heb uiteindelijk de keus maar gemaakt o.b.v. mijn eerste reactie. Hierbij proestte ik het gelijk uit in plaats van dat het 1/2 tellen duurde.
minermb wrote:Hij was zo erg de weg kwijt, dat hij het maar aan een boom vroeg
310- Turns up the volume - "Who let the dogs out, who, who, who, who, who..."
311"Als ik langs een alcoholcontrole rijd, blaast de agent spontaan zelf in het zakje"
313Maar 3 reacties? We moeten opletten dat dit topic niet weer een tijdje in de vergetelheid geraakt
314Oh ja, ik wilde eergisteren nog zeggen dat ik morgen een uit zou kiezen, maar ik denk dat ik er woensdag een zal uitkiezen. Dus als er nog mensen zijn die iets willen plaatsen, je hebt nog 4 dagen de tijdmet0t0 wrote:Maar 3 reacties? We moeten opletten dat dit topic niet weer een tijdje in de vergetelheid geraakt
315Nieuwe crash test dummies tonen veel meer gelijkenissen met gemiddelde weggebruiker dan de oude