Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1510
Vincentl10 wrote:
Maxidomino wrote:
Marty wrote:
Image
Nice! Next up, Resident Evil 7? Moet echt vet zijn om die te spelen met PS VR.

resident evil 7 durf ik niet te spelen, en al helemaal niet met vr bril :O
Dat soort games en met PS VR zou mijn dood worden. Ik kan gewoon niet tegen dat soort games. De spanning wordt mij stomweg te veel.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1512
Kolm wrote:Via ubisoft shop gaat wel goed. Als je dingen pre-ordered heb je ze vaak zelfs 1-2 dagen op voorhand. AC4 voor PS4 had ik zo een paar dagen voor de release van de PS4 zelf :nerd:
Zelf eergisteren na middernacht (00u30 op vrijdag dus) iets besteld en dat komt maandag. Komt altijd via UPS vanuit Duitsland.
Jep, met Ubisoft heb ik ook geen problemen, behalve die ene keer dat mijn pakje uit de koffer van een random persoon werd geleverd, dat vond ik een beetje raar :P
Oh en ik vind dat de overgang van de oude naar de nieuwe webshop tegenvalt. Mijn bestelgeschiedenis bestaat niet terwijl ik nog een South Park nr2 heb staan die moet geleverd worden.
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1513
Captain Witwicky wrote:Jep, met Ubisoft heb ik ook geen problemen, behalve die ene keer dat mijn pakje uit de koffer van een random persoon werd geleverd, dat vond ik een beetje raar :P
Oh en ik vind dat de overgang van de oude naar de nieuwe webshop tegenvalt. Mijn bestelgeschiedenis bestaat niet terwijl ik nog een South Park nr2 heb staan die moet geleverd worden.
De overgang naar de nieuwe webshop loopt inderdaad niet zonder slag of stoot. De oude bestellingen die niet overgaan is er daar een van. Ook is het verschil tussen een goede bestelling en een geannuleerde bestelling niet zichtbaar. Ik kon het enkel zien aan het prijsverschil. De eerste keer kon ik ook maar niet vinden waar ik een kortingscode moest ingeven en was ik dus net te ver gegaan. Probleem van niet zien van verschil doorgegeven en net op dat moment werkten plots de helft van de menu-knoppen niet meer in Chrome en Firefox. Dat was 2-3 dagen later gelukkig verholpen. Geen idee of ze het verschil in bestellingen nu al hebben aangepast.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1514
Kolm wrote:
Captain Witwicky wrote:Jep, met Ubisoft heb ik ook geen problemen, behalve die ene keer dat mijn pakje uit de koffer van een random persoon werd geleverd, dat vond ik een beetje raar :P
Oh en ik vind dat de overgang van de oude naar de nieuwe webshop tegenvalt. Mijn bestelgeschiedenis bestaat niet terwijl ik nog een South Park nr2 heb staan die moet geleverd worden.
De overgang naar de nieuwe webshop loopt inderdaad niet zonder slag of stoot. De oude bestellingen die niet overgaan is er daar een van. Ook is het verschil tussen een goede bestelling en een geannuleerde bestelling niet zichtbaar. Ik kon het enkel zien aan het prijsverschil. De eerste keer kon ik ook maar niet vinden waar ik een kortingscode moest ingeven en was ik dus net te ver gegaan. Probleem van niet zien van verschil doorgegeven en net op dat moment werkten plots de helft van de menu-knoppen niet meer in Chrome en Firefox. Dat was 2-3 dagen later gelukkig verholpen. Geen idee of ze het verschil in bestellingen nu al hebben aangepast.
Belangrijk was bij die oude bestelling dat je daar pre order codes bij kreeg, die nu dus niet meer beschikbaar/zichtbaar zijn, ik geloof dat ik ze wel allemaal heb ingevoerd, hoop ik toch want ik kan het niet echt checken...
Hmmm, de games komen inderdaad toe waar ze moeten geleverd worden maar aan de site is er duidelijk nog wat werk.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1515
Volgens mij kreeg je die codes ook via mail binnen. Voor Watch Dogs 2 was dat alleszins het geval maar dat is vrij recent natuurlijk.
Ze hebben ook de verpakking verbeterd. Ipv een doos die net om je gamedoos past, is het nu een iets ruimere doos en zitten er op alle hoeken isomo (piepschuim) hoeken. Dus je gamedoos is niet beschadigd bij de minste beschadiging van de omdoos.
Image
cron