Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5930
Colossus wrote:
paveman wrote:Beterschap met0t0!
@Colossus: wat is de uitgerekende datum ook alweer precies? Komt idd wel snel dichterbij zo he...?
12 februari :P
Maar als je haar ziet dan denk je dat ze elk moment ontploft hihi ze moet nog 3 weken maar ja het word zo spannend hoor
Oh.... Nog in de relatieve safe zone dus :D
Ach, hoe het eruit ziet zegt niet zoveel. Mijn vrouw is nu 26 week, maar wordt regelmatig gevraagd of ze al met de laatste loodjes bezig is.... :D
Ze is maar een heel klein en slank vrouwtje en haar buik is nu veel groter dan met de eerste twee, dus dat vertekent enorm...!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5931
paveman wrote:
Colossus wrote:
paveman wrote:Beterschap met0t0!
@Colossus: wat is de uitgerekende datum ook alweer precies? Komt idd wel snel dichterbij zo he...?
12 februari :P
Maar als je haar ziet dan denk je dat ze elk moment ontploft hihi ze moet nog 3 weken maar ja het word zo spannend hoor
Oh.... Nog in de relatieve safe zone dus :D
Ach, hoe het eruit ziet zegt niet zoveel. Mijn vrouw is nu 26 week, maar wordt regelmatig gevraagd of ze al met de laatste loodjes bezig is.... :D
Ze is maar een heel klein en slank vrouwtje en haar buik is nu veel groter dan met de eerste twee, dus dat vertekent enorm...!
+++ Een tweeling! :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5932
paveman wrote:
Colossus wrote:
paveman wrote:Beterschap met0t0!
@Colossus: wat is de uitgerekende datum ook alweer precies? Komt idd wel snel dichterbij zo he...?
12 februari :P
Maar als je haar ziet dan denk je dat ze elk moment ontploft hihi ze moet nog 3 weken maar ja het word zo spannend hoor
Oh.... Nog in de relatieve safe zone dus :D
Ach, hoe het eruit ziet zegt niet zoveel. Mijn vrouw is nu 26 week, maar wordt regelmatig gevraagd of ze al met de laatste loodjes bezig is.... :D
Ze is maar een heel klein en slank vrouwtje en haar buik is nu veel groter dan met de eerste twee, dus dat vertekent enorm...!
Jazeker is het een safezone, maar het is vooral de verveling dat toeslaat,

Mijn vrouw doet altijd 50 uur in de week werken als kok, ze is altijd weg, wij lossen elkaar altijd af, ik kom thuis, zei gaat werken, ze is altijd bezig.
Nu zit ze al 2 weken thuis, ze verveelt zich kapot, alles is al schoon, alles is gedaan, de domste klusjes zijn zelfs gedaan, ze is niet gewend om thuis te zitten, dus leven we meer naar deze dag toe dan normaal. Je wilt gewoon dat het al komt omdat je gewoon niet weet wat met de tijd.

Mijn vrouw begon met 10 weken al een buikje te krijgen, we moesten het daarom ook bijzonder vroeg vertellen dat ze zwanger was, met 18 weken dacht iedereen dat het een tweeling was, en 2 maanden geleden riep iedereen dat ze al bijna moest bevallen? je word er gek van.

alwel, alles is in starthouding hier thuis, het kan kommen, Jayden (ons eerste kind) was ook 1 week te vroeg, laten we hopen nu ook maar weer :hug:
We kunnen wel een baby/kindertopic openen Pave :cool:

+++ de kop is er weer af
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5934
+++ naar leuven geweest vandaag
+++ 2 paar schoenen gekocht in solden
+++ deftige reiskoffer gekocht, het was de moment in de inno ze waren allemaal - 50% :D Nu nog een reis boeken haha :p
+++ koffiebonen gaan kopen in koffiespeciaalzaak
+++ dus ook straks meteen mijn nieuwe koffiemolen uittesten en dan met een French Press koffie zetten
+++ auto blinkt weer door de carwash
+++ kapotte lampen vervangen in onze garage, het was echt vervelend dat we geen licht meer hadden
-+ nu hopen dat de sensor deze lampen niet stuk maakt, volgens de hubo waren dat geen ideale lampen om vaak aan en uit te schakelen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5938
-- morgen naar de autokeuring, niet veel zin in
-- vandaag meegeweest naar de gemeentedienst in NL voor aanvraag van burgerschap ofzo iets maar ''t was nog niet nodig voor mij dus daar voor niks m'n tijd zitten verdoen
-- dien btw komt mijn strot uit
++ Watch Dogs 2 toegekomen, sneller dan verwacht!
++ morgen eens horen voor een mogelijke studentenjob, extra zakcentje is altijd welkom
++ gisterenavond na een lange tijd (ik kan me zelfs niet meer herinneren hoelang geleden) nog eens een film gezien: Ex Machina. Leuke film!
++ mss straks nog wat gamen
++ en natuurlijk wat tv kijken
++ het zusje van overleden Juul die super content was om mij te zien, blijkbaar valt het verlies toch nog niet te zwaar voor haar
-- het spel Darkest Dungeon heeft echt een klein lettertype op de Vita waardoor mijn ogen heel snel 'gestraind' geraken
Image
cron