Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1501Ookal werkt m'n PS3 niet meer, voor 4 euro kon ik het niet laten...
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Nice! Next up, Resident Evil 7? Moet echt vet zijn om die te spelen met PS VR.Marty wrote:
Ik ben ook benieuwdSanity penguin wrote:Oooh, laat zeker je bevindingen wetenMarty wrote:
Maxidomino wrote:Nice! Next up, Resident Evil 7? Moet echt vet zijn om die te spelen met PS VR.Marty wrote:
Dat soort games en met PS VR zou mijn dood worden. Ik kan gewoon niet tegen dat soort games. De spanning wordt mij stomweg te veel.Vincentl10 wrote:Maxidomino wrote:Nice! Next up, Resident Evil 7? Moet echt vet zijn om die te spelen met PS VR.Marty wrote:
resident evil 7 durf ik niet te spelen, en al helemaal niet met vr bril
Jep, met Ubisoft heb ik ook geen problemen, behalve die ene keer dat mijn pakje uit de koffer van een random persoon werd geleverd, dat vond ik een beetje raarKolm wrote:Via ubisoft shop gaat wel goed. Als je dingen pre-ordered heb je ze vaak zelfs 1-2 dagen op voorhand. AC4 voor PS4 had ik zo een paar dagen voor de release van de PS4 zelf
Zelf eergisteren na middernacht (00u30 op vrijdag dus) iets besteld en dat komt maandag. Komt altijd via UPS vanuit Duitsland.
De overgang naar de nieuwe webshop loopt inderdaad niet zonder slag of stoot. De oude bestellingen die niet overgaan is er daar een van. Ook is het verschil tussen een goede bestelling en een geannuleerde bestelling niet zichtbaar. Ik kon het enkel zien aan het prijsverschil. De eerste keer kon ik ook maar niet vinden waar ik een kortingscode moest ingeven en was ik dus net te ver gegaan. Probleem van niet zien van verschil doorgegeven en net op dat moment werkten plots de helft van de menu-knoppen niet meer in Chrome en Firefox. Dat was 2-3 dagen later gelukkig verholpen. Geen idee of ze het verschil in bestellingen nu al hebben aangepast.Captain Witwicky wrote:Jep, met Ubisoft heb ik ook geen problemen, behalve die ene keer dat mijn pakje uit de koffer van een random persoon werd geleverd, dat vond ik een beetje raar
Oh en ik vind dat de overgang van de oude naar de nieuwe webshop tegenvalt. Mijn bestelgeschiedenis bestaat niet terwijl ik nog een South Park nr2 heb staan die moet geleverd worden.
Belangrijk was bij die oude bestelling dat je daar pre order codes bij kreeg, die nu dus niet meer beschikbaar/zichtbaar zijn, ik geloof dat ik ze wel allemaal heb ingevoerd, hoop ik toch want ik kan het niet echt checken...Kolm wrote:De overgang naar de nieuwe webshop loopt inderdaad niet zonder slag of stoot. De oude bestellingen die niet overgaan is er daar een van. Ook is het verschil tussen een goede bestelling en een geannuleerde bestelling niet zichtbaar. Ik kon het enkel zien aan het prijsverschil. De eerste keer kon ik ook maar niet vinden waar ik een kortingscode moest ingeven en was ik dus net te ver gegaan. Probleem van niet zien van verschil doorgegeven en net op dat moment werkten plots de helft van de menu-knoppen niet meer in Chrome en Firefox. Dat was 2-3 dagen later gelukkig verholpen. Geen idee of ze het verschil in bestellingen nu al hebben aangepast.Captain Witwicky wrote:Jep, met Ubisoft heb ik ook geen problemen, behalve die ene keer dat mijn pakje uit de koffer van een random persoon werd geleverd, dat vond ik een beetje raar
Oh en ik vind dat de overgang van de oude naar de nieuwe webshop tegenvalt. Mijn bestelgeschiedenis bestaat niet terwijl ik nog een South Park nr2 heb staan die moet geleverd worden.