Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5959
+++ Remote play met PlayStation TV kan mijn PS4 wel opstarten vanuit rest mode :cool:
+/- Mogelijk heb ik hem de eerste keer dus uit gewoonte volledig uitgezet ipv in rest mode... :saint:
--- Dualshock 4 is veel te snel leeg... Zou eigenlijk PS TV altijd op voorhand moeten opzetten of een tijd erna moeten laten aanstaan om controller op te laden (Heb er maar eentje bij me) maar denk daar nooit aan...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5961
Kolm wrote:+++ Remote play met PlayStation TV kan mijn PS4 wel opstarten vanuit rest mode :cool:
+/- Mogelijk heb ik hem de eerste keer dus uit gewoonte volledig uitgezet ipv in rest mode... :saint:
--- Dualshock 4 is veel te snel leeg... Zou eigenlijk PS TV altijd op voorhand moeten opzetten of een tijd erna moeten laten aanstaan om controller op te laden (Heb er maar eentje bij me) maar denk daar nooit aan...
Je hebt voor weinig geld wallchargers ;)

+++ weekend
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5962
Maxidomino wrote:+ Zondag Black Sails Seizoen 4
Is dat op een tv zender of zoiets als Netflix?
Want ik wacht op seizoen 3 via tv.

+ Best ok geslapen
+++ Yes, nog 1 item en ik heb alle speciale items van het Moogle Chocobo Carnival die ik zou kunnen missen eenmaal het ten einde loopt (tenzij ik er nog van eentje z'n bestaan niet van af weet).
+++ Oetker Pizza
+++ Straks Colony bekijken

+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 42 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5963
Kolm wrote:+++ Remote play met PlayStation TV kan mijn PS4 wel opstarten vanuit rest mode :cool:
+/- Mogelijk heb ik hem de eerste keer dus uit gewoonte volledig uitgezet ipv in rest mode... :saint:
--- Dualshock 4 is veel te snel leeg... Zou eigenlijk PS TV altijd op voorhand moeten opzetten of een tijd erna moeten laten aanstaan om controller op te laden (Heb er maar eentje bij me) maar denk daar nooit aan...
Ik zet PS TV altijd op stand by en laat de controller er vervolgens aan zitten. Meestal laadt deze dan ook wel op.... Meestal ja. Laatst eens niet, dus heb ik m tijdens t spelen aan de laptop gehangen... :D
De DS4 heeft iig een belachelijk korte batterijduur. Ik vind wel dat de DS4 héél erg slecht reageert op de PS TV (of andersom). Heb je daar ook last van? Of is de afstand van onze bank naar tv gewoon te groot....?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5965
Captain Witwicky wrote:
Maxidomino wrote:+ Zondag Black Sails Seizoen 4
Is dat op een tv zender of zoiets als Netflix?
Want ik wacht op seizoen 3 via tv.

Euhm, niet op tv, gewoon op het internet. 'Legaal' verschijnt het op Starz, een gelijkaardige streamingdienst aan Netflix. Maar daar neem ik geen abo op dus zoek ik andere manieren om Black Sails te kijken. :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5967
Colossus wrote:+++ Goedemorgen forum
+++ have a nice game day
Goeiemorgen, maar zaterdag is mijn gamedagje geweest :P
Maxidomino wrote:uhm, niet op tv, gewoon op het internet. 'Legaal' verschijnt het op Starz, een gelijkaardige streamingdienst aan Netflix. Maar daar neem ik geen abo op dus zoek ik andere manieren om Black Sails te kijken.
Ahh! Gisteren zag ik het ook verschijnen in mijn tv gids bij Play More, zo'n betaalde service alweer voor series.


--- Minder goed geslapen...
--- Morgen alweer testjes gaan doen...

+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 41 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5969
+++ ouders zijn op bezoek geweest
+++ altijd leuk om hen eens te bedienen ipv omgekeerd
+++ eerst koffietje en daarna een pintje
+++ nu net quiche gemaakt, benieuwd of het lekker zal zijn
+++ wat gegamed vandaag
--- Morgen de vroege shift, dus ook vroeg gaan slapen vandaag
+++ wel genoeg tijd dan om morgen te gaan fitnessen
+++ nieuw fitness schema gezocht
Image
cron