Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1519
Kolm wrote:Volgens mij kreeg je die codes ook via mail binnen. Voor Watch Dogs 2 was dat alleszins het geval maar dat is vrij recent natuurlijk.
Ze hebben ook de verpakking verbeterd. Ipv een doos die net om je gamedoos past, is het nu een iets ruimere doos en zitten er op alle hoeken isomo (piepschuim) hoeken. Dus je gamedoos is niet beschadigd bij de minste beschadiging van de omdoos.
Ik heb er nog aan zitten twijfelen, maar ik heb al eens gezocht tussen mijn mails maar ik vond ze niet. Of ik moet beter zoeken... :dizzy:
Voor Watch Dogs 2, dat met de nieuwe site gebeurde, denk ik ook dat er geen probleem is.
En jep, de doos bevat inderdaad meer piepschuim. Moet waarschijnlijk een zware beslissing zijn geweest, want al hun resources gingen zo te zien daar naar toe ipv de site :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1527
Kolm wrote:Wist niet dat die zo duur aan het worden zijn? Heb mijne ooit gekocht op release. Nu nog spelen... ;(
Ik ben er helaas pas bijgekomen bij Dark Souls, dus geen release-exemplaar.
Ze kosten nu ongeveer evenveel nog als bij de release, maar dan wel al geopend; ik heb de mijne voor 70 euro gekocht (in zeer goede staat).
De Amerikaanse Collector's Edition kost nu rond de 150 dacht ik.