Re: Wat speel je op dit moment?

1159
Als main game nog altijd The Witcher 3... Geweldig spel
Tussendoor Just Cause 3 omdat het nogal saai wordt als je die lang na elkaar doet
Ook nog AC chronicles China... Had ik ergens meer van verwacht. Combat trekt op niet veel, dus ik probeer zoveel mogelijk stealth te spelen
Gisteren met ne maar de whistleblower dlc van Outlast geprobeerd. Super fucked up
Ook uit nieuwsgierigheid al eens Resident evil 7 geprobeerd. Wow gewoon
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1166
paveman wrote: Nice!! Veel plezier!!
(Alhoewel dat laatste niet zo heel erg nodig is om je toe te wensen in het geval van UC... dat komt sowieso wel goed...!)
Vandaag gestopt aan chapter 9. Hard playthrough. Ben bewust de game aant spelen zonder guide en zelf mijn weg aan het zoeken. Wat zeer hard opvalt is dat het spel nog steeds tss games van vandaag mag staan. De collectibles laat ik wel eventjes voor wat het is. Die doe ik dan ineens via chapter select. De game moet destijds op PS3 ongelooflijk prachtig geweest zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1168
NTGSruler wrote:
paveman wrote: Nice!! Veel plezier!!
(Alhoewel dat laatste niet zo heel erg nodig is om je toe te wensen in het geval van UC... dat komt sowieso wel goed...!)
Vandaag gestopt aan chapter 9. Hard playthrough. Ben bewust de game aant spelen zonder guide en zelf mijn weg aan het zoeken. Wat zeer hard opvalt is dat het spel nog steeds tss games van vandaag mag staan. De collectibles laat ik wel eventjes voor wat het is. Die doe ik dan ineens via chapter select. De game moet destijds op PS3 ongelooflijk prachtig geweest zijn.
Dat was het ook en leuk dat je die collectie speelt die ik jou even geleden heb verkocht ik heb ze ondertussen al opnieuw gekocht had spijt het zijn mijlpalen mijn kindjes moeten ze ook kunnen spelen ooit dan zijn het voor hun mss wel pixels ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1169
RoyVdW wrote: Dat was het ook en leuk dat je die collectie speelt die ik jou even geleden heb verkocht ik heb ze ondertussen al opnieuw gekocht had spijt het zijn mijlpalen mijn kindjes moeten ze ook kunnen spelen ooit dan zijn het voor hun mss wel pixels ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Bewaar de Collection dan maar ergens veilig!!!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1170
Sanity penguin wrote:Tomb raider aan het afronden. Bijna alles verzameld (veel!) en dan nog wat score attacks doen.
Ik was er tijdje terug ook mee bezig maar aangezien de trophy Woman of the People glitchte bij mij heb ik de game maar weer aan de kant gelegd. Had geen zin om nogmaals door de game heen te gaan. (ik heb wel de "no stone unturned" trophy)

Ben op moment zelf bezig met World of Final Fantasy
Image
cron