Re: Vragentopic

604
Ik was wat aan het rondneuzen in de psn store toen ik zag dat voor red dead redemption er geen prijs was gegeven en er bij stond "ps+ exclusive"
Toen ik erop klikte moest ik een versie kiezen, ofwel 30€ ofwel gratis. Heb dan maar gratis gekozen :P
Nu toen ik in mijn winkelmandje keek stond er dat het de volledig game betrof, maar toen ik later op mijn email de transactie bekeek stond er nu wel tussen haakjes bij: '(Volledige game uitproberen)'. Betekent dit nu dat het een soort timed demo is of heb ik toch de volledig versie van de game?
Image

Re: Vragentopic

605
Toon8 wrote:Ik was wat aan het rondneuzen in de psn store toen ik zag dat voor red dead redemption er geen prijs was gegeven en er bij stond "ps+ exclusive"
Toen ik erop klikte moest ik een versie kiezen, ofwel 30€ ofwel gratis. Heb dan maar gratis gekozen :P
Nu toen ik in mijn winkelmandje keek stond er dat het de volledig game betrof, maar toen ik later op mijn email de transactie bekeek stond er nu wel tussen haakjes bij: '(Volledige game uitproberen)'. Betekent dit nu dat het een soort timed demo is of heb ik toch de volledig versie van de game?
Timed demo helaas, maar 1 uur, daarna krijgt ge een melding om de game te kopen. 30€ is absurd duur trouwens.

Re: Vragentopic

609
Dat lijkt me wel een redelijke prijs! Tweedehands zal je hem mss nog iets goedkoper vinden. Weet alleen niet of de DLC mee op de disc staat of dat het codes zijn die erbij zitten... Dat laatste was geloof ik het geval bij Borderlands GOTY en dus wel handig om weten als je tweedehands overweegt.
Image

Re: Vragentopic

610
In de GM staat ie voor 10€, als er dan nog een kortingsactie is ga ik hem kopen. Is toch nog niet om direct te spelen, eerder voor in de zomervakantie ofzo. Dus kan ik nog wel een beter deal afwachten ;)
De dlc hoef ik trouwens niet.
Image

Re: Vragentopic

613
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Waar kan ik goedkoop aan echte DualShock 3s geraken? Blijkbaar zijn er veel moeilijk te onderscheiden valse versies te koop op sites als Amazon en eBay, maar geen officiële dus.
nedgame.nl
Zelf al ervaring mee?

Re: Vragentopic

614
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Waar kan ik goedkoop aan echte DualShock 3s geraken? Blijkbaar zijn er veel moeilijk te onderscheiden valse versies te koop op sites als Amazon en eBay, maar geen officiële dus.
nedgame.nl
Zelf al ervaring mee?
Heb er wel al enkele dingen op gekocht, goede site.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

615
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Waar kan ik goedkoop aan echte DualShock 3s geraken? Blijkbaar zijn er veel moeilijk te onderscheiden valse versies te koop op sites als Amazon en eBay, maar geen officiële dus.
nedgame.nl
Zelf al ervaring mee?
ja, al heel veel mee gekocht en altijd tevreden...
cron