Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6001
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Toch 1 dagje weekend :)
--- Ik heb Ratchet & Clank 2 keer uitgespeeld, waarbij ik alle vijanden moeten laten dansen met de Groovitron. Maar blijkbaar heb ik nog niet iedereen gehad en dat valt onmogelijk na te gaan. Ik denk dat ik door deze 1ne trophy niet voor de platinum ga gaan.
+++ gelukkig heb ik mij wel enorm geamuseerd met de game
+++ pintje drinken
+++ Opnieuw Tajine gemaakt, ik heb er al zin in
ik heb daarvoor lijst gemaakt op acces met alle vijanden en dan aangevinkt zelf welkeen ik had :p
Misschien dat ik dat in de toekomst eens kan doen dan :p Het is een toffe game, maar 3 keer uitspelen is te veel van het goede :yawn:
kun je keer later doen e. niemand verplicht u om nu direct een derde playthrough te doen. games lopen niet weg.

++ zoals je zegt wast plezant gistern in gta
++ killzone uitgespeeld
++ ARK opnieuw begonnen en goe bezig voort moment :p
-- khaat et dat et verstrengd is opt werk urgh
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6002
+++++ Een paar dagen geleden nog me een deel van de klas iets gaan drinken. Altijd super gezellig me die mensen
+++++++++ Daarna nog een uurtje alleen blijven zitten bij een interessant meisje :girl: Haar bus kwam te laat, en uiteindelijk bleek de bus zelfs niet meer te rijden. Ben ik nog een stuk meegewandeld tot aan het station
++++++ Ik denk dat ik toch ga blijven voortdoen met de afstudeerrichting. Ik gaan die vrouwen van de stage geen gelijk geven, en ik steek er mijne middelvinger naar op
+++++++ Dinsdagavond met de maten naar Leuven om euhhhhm de euhm bezienswaardigheden te bezoeken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6005
Mr.Wolf wrote: +++++++++ Daarna nog een uurtje alleen blijven zitten bij een interessant meisje :girl: Haar bus kwam te laat, en uiteindelijk bleek de bus zelfs niet meer te rijden. Ben ik nog een stuk meegewandeld tot aan het station
Howla :D
RoyVdW wrote:+/- Werk zoeken
+Positief gevoel bij
+Sollicitatie testen bij overheid
+Vriendin sinds kort
-Minder actief hier
-Weinig tot niet gamen
...
:D

En bij de overheid zoeken ze sinds enkele dagen 140 cipiers. Misschien is dat wel iets voor jou, met je diploma van beveiliging?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6008
Proficiat Roy. Niets zo fijn als verliefd zijn. Alleen kan gamen daar wel onder lijden :p

+++ toch maar aan 3de playthrough van ratchet and clank bezoeken. Een completion van 97% oogt niet mooi hè :lol:
+++ ik had vandaag al om 14 uur gedaan met werken, door vroege shift zonder middagpauze
+++ naar leuven geweest en geïnformeerd naar een reis in de zomervakantie
+++ het wordt Noorwegen, Lissabon, madeira, dubrovnic of Montenegro
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6014
Elexus wrote:++++ net mijn 'nieuwe' auto gaan afhalen en omg, wat een verschil met mijn Matiz. :O Echt ongelofelijk. Wat een machine! :D
Nu niet net als in Gran Turismo andere auto's gebruiken om sneller door de bochten te gaan he! :idea:

Of als in Burnout!/NFS andere auto's van de weg drukken... Zo zag ik laatst een filpmje van een eikel in een Audi (nee, ik was het niet...! :angry:) die een familiewagen zo de sloot in drukte. De kerel is poging tot doodslag ten laste gelegd (EN TERECHT).
Image
cron