Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1531
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Wist niet dat die zo duur aan het worden zijn? Heb mijne ooit gekocht op release. Nu nog spelen... ;(
Ik ben er helaas pas bijgekomen bij Dark Souls, dus geen release-exemplaar.
Ze kosten nu ongeveer evenveel nog als bij de release, maar dan wel al geopend; ik heb de mijne voor 70 euro gekocht (in zeer goede staat).
De Amerikaanse Collector's Edition kost nu rond de 150 dacht ik.
Ik had mijn Ellie Edition nooit mogen verkopen voor amper €20 van TLoU. Maar ja die kleine kerel heb ik blij gemaakt alstublieft.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1532
Kolm wrote:Dat had ik niet zien aankomen, naar mijn idee geraakten ze daar toendertijd niet zo heel goed vanaf hier. Maar mss dat mijn geheugen niet goed is, voorlopig dus niet verkopen die handel :P
Have fun ermee zou ik zeggen! :cool:
De game ging eerst geen internationale release hebben, omdat Sony uitging van een zware flop.
Een hoop fans heeft dan waarschijnlijk luid genoeg geroepen tot er een kwam, maar het "mainstreampubliek" kocht hem daarom nog niet meteen.
Pas in de maanden na de release is hij dus een cultklassieker geworden, vandaar de prijs nu.
RoyVdW wrote: Ik had mijn Ellie Edition nooit mogen verkopen voor amper €20 van TLoU. Maar ja die kleine kerel heb ik blij gemaakt alstublieft.
Ook al kost die nu een pak meer, erg makkelijk is het niet om een koper te vinden aan een hoge prijs als de CE al geopend is.

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1542
De rede voor mijn backlog. Het zijn zoveel games, dat ik ze maar in een spoiler zet:
[+] Games uit de bundel
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
[+] Games verkregen door te traden
Voor stardew valley:
Image
Image
Voor Invisible inc.:
Image
Voor VVVVVV:
Image
Voor octodad: dadliest catch en no time to explain remastered:
Image
Voor minimetro:
Image
voor nuclear throne:
Image
Voor GRAV, Guacamelee gold edition, Human resource machine, Q.U.B.E: Director's Cut, shutshimi en world of goo
Image
Image
Image
cron