Re: Je nieuwste trophies

211
billie91 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
billie91 wrote: Dan speel je het spel toch gewoon niet. Echt, zodra een spel niet meer leuk is kap ik er altijd mee.
Als dat na een paar uur al duidelijk is, ja. Super Meat Boy heb ik bvb verwijderd en probeer ik al jaren te vergeten.
Maar soms heeft een leuke game pas naar het einde toe een frustrerende moeilijkheidsgraad en dan zet ik liever door.
Tuurlijk, maar als het mij te gek wordt ga ik wel wat anders spelen. Ik heb Heavenly Sword bijvoorbeeld nooit uitgespeeld omdat die game zo'n teringmoeilijke eindbaas had. Zodra een game gaat frustreren, kap ik ermee.
Gamen doe ik voor mijn plezier en frustratie behoort imo niet tot plezier. Houdt het op leuk te zijn dan ben ik weg. Beter gezegd, dan is de game weg. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je nieuwste trophies

212
paveman wrote:
Kolm wrote:Alle online trophies in Singularity... Blij dat ik daarmee klaar ben! Nooit gedacht dat ik ze ooit nog zou halen...
Nice! Congrats!
Nu nog meer mp trophies te halen, of ben je voorlopig even klaar...? :)
Net met hulp van Tjeefkeuh de online trophies van All Stars Battle Royal op PS3 gehaald. Nu even een week niet thuis maar dan verder met NFS Most Wanted. Hoog op de lijst staan ook nog SSX, Medal of Honor Warfighter en Dead Rising 2 de co-op.

Sinds kerst bijna enkel bezig geweest met mp trophies en beetje story in AC4 op PS3. :|
Image

Re: Je nieuwste trophies

214
Main game heeft inderdaad niet veel online trophies. Enige vervelende daar is 3 pro mods unlocken voor je auto en dat doe je door hem online 'tijdens' een speedlist te gebruiken. In praktijk is het een speedlist starten maar nooit naar het startpunt van het eerstvolgende event te rijden en gewoon je km/whateverobjective voor je mod te doen.
Maar de DLC... daar heb je ook van die mods en daar moet je ze voor zowat elke DLC auto allemaal online tijdens een speedlist unlocken... en de auto's moet je eerst unlocken door X aantal events met dat genre auto te spelen...
Er waren ook nog een paar license plates die je moest unlocken voor trophies en eentje daarvan eiste dat je over 6 of 7 andere auto's jumpte online (tijdens speedlist?) op een bepaalde plek. Die heb ik dus recent gehaald tijdens een boostsessie. Wat ik nu nog nodig heb en lastig zou zijn met 2 ps3's zijn de shutdowns die je voor bepaalde mods nodig hebt. Dus dat is misschien wel een idee om samen te doen! Of als je liever meer samen doet kan ook (niet deze week wegens niet thuis).
Helaas geen vita versie in huis... Volgens mij heb ik hem zelfs via psplus en later in sale de DLC erbij gekocht.
Image

Re: Je nieuwste trophies

215
Oh ja... dat is ook zo. Vandaar dat ik eerder nooit voor de DLC trophies ben gegaan, haha!
Ik hoor wel wanneer je tijd hebt. Volgens mij is het voor mij volgende week best een drukke week, maar geef maar aan wanneer je zou willen boosten.
Image

Re: Je nieuwste trophies

216
Ik zal eens ik thuis ben eerst ff kijken wat ik nog in mijn eentje kan halen. Veel mods hebben een "drive x km during speedlists" requirement en daar ben je gewoon lang mee bezig. Deels kan je die wel halen tegelijk met andere dingen maar toch blijven er op het einde een hoop km over :(
Als ik ergens niet uitkom laat ik het weten! :P Of het moet zijn dat je zegt: Ik wil die trophies ook allemaal, dan kunnen we ze gewoon allemaal samen doen. Idlen niet toegestaan merkte ik... dan word je eruit gedonderd :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

217
Ik zou het puur doen om jou te helpen en als ik dan zelf nog wat trophies zou halen zou dat alleen maar bonus zijn. Als ik je zie spelen kan het zomaar zijn dat ik de game ook even opstart :)
100% op die game heb ik al lang opgegeven, onder andere vanwege de jump over 7 auto's en de lange grind.
Image

Re: Je nieuwste trophies

219
billie91 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
billie91 wrote: Dan speel je het spel toch gewoon niet. Echt, zodra een spel niet meer leuk is kap ik er altijd mee.
Als dat na een paar uur al duidelijk is, ja. Super Meat Boy heb ik bvb verwijderd en probeer ik al jaren te vergeten.
Maar soms heeft een leuke game pas naar het einde toe een frustrerende moeilijkheidsgraad en dan zet ik liever door.
Tuurlijk, maar als het mij te gek wordt ga ik wel wat anders spelen. Ik heb Heavenly Sword bijvoorbeeld nooit uitgespeeld omdat die game zo'n teringmoeilijke eindbaas had. Zodra een game gaat frustreren, kap ik ermee.
Ja Mirror's Edge had ik 7 jaar geleden aan de kant gelegd wegens te moeilijk. Maar omdat Metoto die plat had gehaald kon ik er niet tegen want hij is niet beter dan ik haha nee ik had gwn terug goesting om de uitdaging aan te gaan en die plat te behalen maar achteraf gezien belachelijk frustrerend ja. Die Heavenly Sword heb ik zelf op hell mode tot King Bohan gehaald maar verslaan is me niet gelukt geraakte tot laatste sectie idd te frustrerend die tussenbazen waren ook pittig.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

225
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Was Brutal zo goed te doen dat je die zo snel hebt gehaald? Of heb je jezelf gewoon een paar dagen opgesloten en lijkt het sneller dan het eigenlijk is...? :)
Brutal is super gemakkelijk als je tweaks gebruikt. ;)
Cheater zo is het simpel maar telt niet vind ik :P En die speedrun is onnozel daar begin ik niet aan voor een bronze trophy constant tijdsdruk en stress of is die goed te doen? Ga je echt elke game speedrunnen pff succes :D
Image