Re: Wat speel je op dit moment?

1186
Maxidomino wrote:Resident Evil 7. Niet te doen dat spel. Eigenlijk ben ik geen fan van horror games. Resident Evil kreeg uitzonderlijk goede scores dus ik dacht van die eens uit te testen. Ze gaan inderdaad terug naar de roots amai. Het is niet meer gewoon schieten op alles wat beweegt zoals in RE5 en RE6. Ik verschiet me elke keer een ongeluk als er plots een beest voor mijn neus staat. Het spel is ook ontzettend moeilijk. Er is zeer weinig ammo verspreid over de verschillende levels, waardoor ik vaak sterf tegen de enemies, gewoonweg omdat ik geen ammo meer heb...
Veel me knife monsters killen en dan parryen als ze willen aanvallen :-)

Zelf nog bezig me just cause 3 met veel ergernissen...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1189
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
Zelf nog bezig me just cause 3 met veel ergernissen...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Oei waardoor dan? Ik vind dat een hele goede game.


Ik ben momenteel game of thrones van telltale aan het spelen. Echt fantastisch en de beste telltale tot nu toe.
Kvind in de story dat al die loadingscreens tempo uit het spel halen. Gistern weer een periode ferm wa framedrops en die dorpjes bevrijden enal is heel snel eentonig

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1190
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
Zelf nog bezig me just cause 3 met veel ergernissen...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Oei waardoor dan? Ik vind dat een hele goede game.


Ik ben momenteel game of thrones van telltale aan het spelen. Echt fantastisch en de beste telltale tot nu toe.
Kvind in de story dat al die loadingscreens tempo uit het spel halen. Gistern weer een periode ferm wa framedrops en die dorpjes bevrijden enal is heel snel eentonig

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Die framedrops had ik vooral als ik de playstation in rest mode zette. Wanneer ik de game eens volledig afsloot was dat weg.

Dat van die eentonigheid snap ik wel. Ik probeerde gewoon altijd origineel te zijn en nieuwe dingen te proberen.

De story is oké, maar niet meer dan dat. De game moet het met zijn vrijheid doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1191
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
Zelf nog bezig me just cause 3 met veel ergernissen...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Oei waardoor dan? Ik vind dat een hele goede game.


Ik ben momenteel game of thrones van telltale aan het spelen. Echt fantastisch en de beste telltale tot nu toe.
Kvind in de story dat al die loadingscreens tempo uit het spel halen. Gistern weer een periode ferm wa framedrops en die dorpjes bevrijden enal is heel snel eentonig

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Die framedrops had ik vooral als ik de playstation in rest mode zette. Wanneer ik de game eens volledig afsloot was dat weg.

Dat van die eentonigheid snap ik wel. Ik probeerde gewoon altijd origineel te zijn en nieuwe dingen te proberen.

De story is oké, maar niet meer dan dat. De game moet het met zijn vrijheid doen.
Ik zet mijn ps4 nooit in rest modus omdat Em ervan flipt op Den duur.

En die framedrops moest et nu beetje minder beeld zijn voor eventjes cv geen probleem ma da spel begon te haperen lijk een online game die wordt gespeeld me vreselijk internet en men game was dan nog keer gecrashed ook derbovenop.

De story zelf is niks mis mee ale meer had ik nie verwacht, maar die loadingscreens voor en na elk filmpje is er een beetje over.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1192
Maxidomino wrote:Resident Evil 7. Niet te doen dat spel. Eigenlijk ben ik geen fan van horror games. Resident Evil kreeg uitzonderlijk goede scores dus ik dacht van die eens uit te testen. Ze gaan inderdaad terug naar de roots amai. Het is niet meer gewoon schieten op alles wat beweegt zoals in RE5 en RE6. Ik verschiet me elke keer een ongeluk als er plots een beest voor mijn neus staat. Het spel is ook ontzettend moeilijk. Er is zeer weinig ammo verspreid over de verschillende levels, waardoor ik vaak sterf tegen de enemies, gewoonweg omdat ik geen ammo meer heb...
Heb die teaser demo gespeeld in een huis onlangs en ik vind zoiets dus te eng en donker en niet ontspannend zo ;p Niet mijn ding maar wel graaf en is over het algemeen altijd zo dat horror games moeilijk zijn. Wel goed te horen dat het niet meer hersendood knallen is. Succes ermee.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1194
daviduvel wrote:Gisteren begonnen aan Homefront The Revolution. Het was toch even wennen om terug een serieuze game te spelen na enkele dagen niets anders dan Saints Row te hebben gespeeld :P
En wat vindt ge ervan? Ik heb de vorige game heel goedkoop gekocht en hij viel op zich nog mee. Is deze beter?

Re: Wat speel je op dit moment?

1195
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:Gisteren begonnen aan Homefront The Revolution. Het was toch even wennen om terug een serieuze game te spelen na enkele dagen niets anders dan Saints Row te hebben gespeeld :P
En wat vindt ge ervan? Ik heb de vorige game heel goedkoop gekocht en hij viel op zich nog mee. Is deze beter?
Voor €12,- exclusief verzendkosten bij Nedgame kan je het toch best wel op wagen.
Volgens mij met alle patches die er geweest zijn moet ie al een stuk beter lopen. Heb hem ook in mijn collectie maar nooit gespeeld :shhhh:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1200
Vandaag beginnen en guns gore and cannoli. Op fifa 17 nog 1 match te gaan in seizoen met manchester city met 99 punten is de titel al tijdje binnen. English league cup gewonnen, vanochtend met 4-0 de fa cup finale gewonnen van arsenal. Laatste match is dus champions League finale tegen real Madrid :-). Kdenk eraan om nieuwe carrière te beginnen met een 2de klasser kben er nog niet uit met wie en welk land maar alleszins niet Engeland vanwege daarna net dus een seizoen gespeeld
Image
cron