For Honor gekocht -1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 10 Uitgespeeld in 2017: 11 Totale score: +1
Re: Beat that Backlog! (2017 Edition)
91
Last edited by coolgamer on 15 Feb 2017 16:38, edited 2 times in total.
Uhm moet da nie - 1 zijn als je iete koopt net als bij for honor trouwenscoolgamer wrote:Coffin dodgers gekocht +1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 11 Uitgespeeld in 2017: 11 Totale score: 0
Heb het aangepastfsterchele23 wrote:Uhm moet da nie - 1 zijn als je iete koopt net als bij for honor trouwenscoolgamer wrote:Coffin dodgers gekocht +1
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
:-P soms al keer verwarrend e xd :-Pcoolgamer wrote:Heb het aangepastfsterchele23 wrote:Uhm moet da nie - 1 zijn als je iete koopt net als bij for honor trouwenscoolgamer wrote:Coffin dodgers gekocht +1
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Het wordt nog meer. Een paar games had ik al, dus die ben ik nu aan het traden.Kolm wrote:Je overtreft alles en iedereen nu wel
Hahaha ik las et net dat je nog ging wachten. Tis zo verleidelijk e games kopen :-Ppaveman wrote:
Ik heb me ingehouden om niet I Am Setsuna te kopen: -0
Idem bij mij zenne :-P + ik begin meer en meer te flippen van al de goede games dak nie kan spelen omdak er iete teveel heb gekocht vorig jaar en ik game dan te lang, te weinig slaap, kom dan tendn dak nie goe kan gamen door vermoeidheid,... :-Ppaveman wrote:Verschrikkelijk! Zelfs met een gigantische backlog blijft het super verleidelijk. Ergens wil ik de ontwikkelaars ook steunen en is het geld het probleem ook niet, dus wil ik nog gaan kopen ook, maar ik heb me plechtig voorgenomen dit jaar in het groen te blijven, dus houd me in