just cause 3 uitgespeeld +1
fsterchele23 gekocht -6 uitgespeeld +10 => +4
Re: Beat that Backlog! (2017 Edition)
107Game of thrones uitgespeeld +1
Woehoew niet meer negatief
Gamerke1992: Gekocht 2017: 5 Uitgespeeld 2017: 5 Totale score: 0
Woehoew niet meer negatief
Gamerke1992: Gekocht 2017: 5 Uitgespeeld 2017: 5 Totale score: 0
108Na de laatste update van de lijst, vraag ik mij af hoe lang het zou duren voor iemand de negatieve score van minermb zou evenaren
109De schade wordt nog groter, er waren namelijk meer spellen aan die bundel toegevoegd Over een paar dagen horen jullie de totale schade, maar voor nu alleen de spellen die ik heb uitgespeeldmet0t0 wrote:Na de laatste update van de lijst, vraag ik mij af hoe lang het zou duren voor iemand de negatieve score van minermb zou evenaren
Girls love robots en rocketsrocketsrockets uitgespeeld +2
minermb: Gekocht in 2017: 29 Uitgespeeld in 2017: 3 Totale score: -26
110Dit jaar doe ik ook mee. Ik sta momenteel nog volledig op 0... (damn ik moet dringen terug wat meer gamen)
111Yakuza Dead souls gekocht -1
Dragonball z dokkan battle Uitgespeeld +1
the simpsons tapped out Uitgespeeld +1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 12 Uitgespeeld in 2017: 13 Totale score: +1
Dragonball z dokkan battle Uitgespeeld +1
the simpsons tapped out Uitgespeeld +1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 12 Uitgespeeld in 2017: 13 Totale score: +1
Last edited by coolgamer on 20 Feb 2017 17:16, edited 2 times in total.
112guns, gore & cannoli uitgespeeld +1
fsterchele23 gekocht -6 uitgespeeld +11 => +5
fsterchele23 gekocht -6 uitgespeeld +11 => +5
113De rest van die bundel: -24
minermb: Gekocht in 2017: 53 Uitgespeeld in 2017: 3 Totale score: -50
Ik ben benieuwd hoe mijn score zal zijn aan het einde van dit jaar
minermb: Gekocht in 2017: 53 Uitgespeeld in 2017: 3 Totale score: -50
Ik ben benieuwd hoe mijn score zal zijn aan het einde van dit jaar
114Ik ben er nog altijd niet aan uit hoe ik de ps+ games zou meetellen. Ik denk dat ik ze gewoon niet meetel, tenzij ik ze effectief opstart?
Nu ben ik bijvoorbeeld begonnen met zombi. Deze was van vorig jaar, maar ik start het nu pas voor de eerste keer op.
Nu ben ik bijvoorbeeld begonnen met zombi. Deze was van vorig jaar, maar ik start het nu pas voor de eerste keer op.
115Dat is wel hoe ik het doe. Tel niets mee, tot het moment dat ik het echt begin te spelen en besluit ook echt verder te spelen (most of it is crap anyway)gamerke1992 wrote:Ik ben er nog altijd niet aan uit hoe ik de ps+ games zou meetellen. Ik denk dat ik ze gewoon niet meetel, tenzij ik ze effectief opstart?
116Dan zal het zo wordenpaveman wrote:Dat is wel hoe ik het doe. Tel niets mee, tot het moment dat ik het echt begin te spelen en besluit ook echt verder te spelen (most of it is crap anyway)gamerke1992 wrote:Ik ben er nog altijd niet aan uit hoe ik de ps+ games zou meetellen. Ik denk dat ik ze gewoon niet meetel, tenzij ik ze effectief opstart?
Ondertussen ga ik weer in min
The elder scrolls online gekocht -1
No Man's Sky gekocht -1
Gamerke1992: Gekocht 2017: 7 Uitgespeeld 2017: 5 Totale score: -2
117Zo doe ik het ook, maar het kan best zijn dat ik na 3-4 jaar niet meer weet of die digitale game nu van psplus was of niet, of er niet meer bij stilsta. Het is in principe makkelijk te controleren op je playstation door het aantal dagen dat je nog mag spelen te checken.gamerke1992 wrote:Ik ben er nog altijd niet aan uit hoe ik de ps+ games zou meetellen. Ik denk dat ik ze gewoon niet meetel, tenzij ik ze effectief opstart?
Het eerste jaar had ik alle psplus games geteld en stond ik hopeloos in de min terwijl er veel games waren die ik toch niet ging spelen.
118Ik doe et ook op deze manier Ale vab ps+ games pas meetellen ak er effectief mee begin maar ik heb een lijst me alle ps+ games die ik nog nie heb gespeeld xd. Een lijst voor alles bij mij :-PKolm wrote:Zo doe ik het ook, maar het kan best zijn dat ik na 3-4 jaar niet meer weet of die digitale game nu van psplus was of niet, of er niet meer bij stilsta. Het is in principe makkelijk te controleren op je playstation door het aantal dagen dat je nog mag spelen te checken.gamerke1992 wrote:Ik ben er nog altijd niet aan uit hoe ik de ps+ games zou meetellen. Ik denk dat ik ze gewoon niet meetel, tenzij ik ze effectief opstart?
Het eerste jaar had ik alle psplus games geteld en stond ik hopeloos in de min terwijl er veel games waren die ik toch niet ging spelen.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
119Homefront the revolution uitgespeeld +1
daviduvel: Gekocht in 2017: 0 Uitgespeeld in 2017: 3 Totale score: +3
daviduvel: Gekocht in 2017: 0 Uitgespeeld in 2017: 3 Totale score: +3
120Ik krijg m'n backlog nooit weg. Ik speel nieuwe spellen, ik pak regelmatig een ouder spel weer te voorschijn, maar een tijdje later zit ik toch weer een van de Dark Souls spellen te spelen. Volgens mij hebben die spellen voor mij alle andere games verpest of zo.