Tof om zoveel ervaring te hebbengamerke1992 wrote:Ja uiteraard Ik bedoelde dat woord niet negatief. Ze is leerkracht. Maar ze heeft ook een diploma voor jeugdwelzijnswerk waarin ze geleerd heeft om kansarme, anderstalige kinderen en jongeren te begeleiden. En dan heeft ze ook nog bijzonder onderwijs gevolgd.W.O.L.F. wrote:Kinderen met problemen, geen probleemkinderen, het eerste is een proces met zicht op een positieve uitkomst, het tweede is een permanente stempel. Wat voor werk doet ze?gamerke1992 wrote:-+ Eerste dag op mijn vriendin haar job, maar het was wel blijkbaar heel zwaar door de probleemkinderen (vluchtelingen enzo)
Het is dus een combinatie van 'echte' leerkracht, zorgleerkracht en GON begeleiding.
Ik snap wel dat nieuwe doelgroepen, en dan zeker vluchtelingenkinderen die trauma''s hebben, andere onderwijsgewoontes hebben (aks ze al onderwijs hebben gehad in de oorlog), lastig is, maar het is soms moeilijk hoe die kinderen in de media en internetcommentaren zo negatief worden afgeschilderd
Ahum, zotte punten ja!met0t0 wrote:+++ Laatste examen gedaan, goede punten
- Wakker geworden met een baluwe lucht en ondertussen zie ik de overkant van de straat niet meer door de mist
--- 3 vakken en 7 taken, want we hadden allemaal tijd teveel en niemand heeft een masterproef...