Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6106
Elexus wrote:-- thesisdag alweer :snore:
++ wel al mooi over de helft van het verplicht aantal woorden (ja ik tel dat)
++ Watch Dogs 2 bijna uitgespeeld, ik vind het echt een leuk spel
++ vanavond Temptation Island kijken :silly:
-- ik zeg goedemorgen tegen m'n pa, krijg geen reactie en slechts een stuurse blik naar mij geworpen. Beetje later vraagt hij boos: awel, hangt uw bek vandaag mss? OK DAN :cool:
-- uitslapen maar nog steeds moe zijn, best irritant
Laat je dat Word niet voor je doen....?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6107
paveman wrote:
Elexus wrote:-- thesisdag alweer :snore:
++ wel al mooi over de helft van het verplicht aantal woorden (ja ik tel dat)
++ Watch Dogs 2 bijna uitgespeeld, ik vind het echt een leuk spel
++ vanavond Temptation Island kijken
-- ik zeg goedemorgen tegen m'n pa, krijg geen reactie en slechts een stuurse blik naar mij geworpen. Beetje later vraagt hij boos: awel, hangt uw bek vandaag mss? OK DAN :cool:
-- uitslapen maar nog steeds moe zijn, best irritant
Laat je dat Word niet voor je doen....?
Ja inderdaad, ik tel het niet manueel. xD Zou een beetje te gek zijn. :p Ik bedoel meer dat ik veel van andere mensen hoor (die zelf vaak niet goed weten wat een thesis inhoudt) dat het de mentaliteit is van 'het minimum doen' en als het je 'echt' interesseert, zou je de woorden niet tellen... :p Maar ik ben bij ons nog niemand tegengekomen die werkelijk staat te springen om zo een werk te zitten doen, wetende dat bijna geen kat het gaat lezen en het toch ergens diep in de krochten van het schoolarchief verdwijnt. Dusja, ik zorg ervoor dat ik net genoeg heb en dan is't ook mooi geweest. :relief:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6108
Elexus wrote:Ja inderdaad, ik tel het niet manueel. xD Zou een beetje te gek zijn. :p Ik bedoel meer dat ik veel van andere mensen hoor (die zelf vaak niet goed weten wat een thesis inhoudt) dat het de mentaliteit is van 'het minimum doen' en als het je 'echt' interesseert, zou je de woorden niet tellen... :p Maar ik ben bij ons nog niemand tegengekomen die werkelijk staat te springen om zo een werk te zitten doen, wetende dat bijna geen kat het gaat lezen en het toch ergens diep in de krochten van het schoolarchief verdwijnt. Dusja, ik zorg ervoor dat ik net genoeg heb en dan is't ook mooi geweest. :relief:
Ik doe mijn thesis echt graag en ja, ik sta er eigenlijk wel wat voor te springen, niet voor alles, uittypen is best saai, maar overall, ja. De enige reden waarom ik woorden tel is omdat wij er maar 12500 mogen hebben en dat is erg weinig, daar zit je heel snel over...

--- 3 vakken en 7 taken, lang leven de groepswerken :(
+Gelukkig niet te vaak les
+++ Vanavond gamen bij met0t0 <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6109
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:Ja inderdaad, ik tel het niet manueel. xD Zou een beetje te gek zijn. :p Ik bedoel meer dat ik veel van andere mensen hoor (die zelf vaak niet goed weten wat een thesis inhoudt) dat het de mentaliteit is van 'het minimum doen' en als het je 'echt' interesseert, zou je de woorden niet tellen... :p Maar ik ben bij ons nog niemand tegengekomen die werkelijk staat te springen om zo een werk te zitten doen, wetende dat bijna geen kat het gaat lezen en het toch ergens diep in de krochten van het schoolarchief verdwijnt. Dusja, ik zorg ervoor dat ik net genoeg heb en dan is't ook mooi geweest. :relief:
Ik doe mijn thesis echt graag en ja, ik sta er eigenlijk wel wat voor te springen, niet voor alles, uittypen is best saai, maar overall, ja. De enige reden waarom ik woorden tel is omdat wij er maar 12500 mogen hebben en dat is erg weinig, daar zit je heel snel over...
De eerste 12.500 woorden van mijn thesis deed ik ook graag. Na 20.000 begint het echter te vervelen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6111
--- Te weinig geslapen en daardoor echt moe op het werk
+++ In plaats van de sporten, ben ik gewoon rechtstreeks naar huis gereden na het werk en in de zetel geploft :p
+++ kwartiertje slapen doet wonderen
+++ Straks verder watch dog's 2 spelen. Ik zit nog maar in het begin en alles voelt nog onwennig aan, maar ik ga er volgens mij enorm van genieten als ik de wereld helemaal begrijp.
++++ spaghetti vandaag :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6113
Elexus wrote:--- zucht, mijn ouders steken constant ik weet niet wat uit met hun gsm's, tablets, tv's en ik moet dan meteen alles laten vallen om het te fixen. Als ik zeg dat ik bezig was met iets anders, dan worden ze kwaad. Ik ben hun persoonlijke IT dienst niet zenne. :angry:
Dat had ik vroeger ook toen ik nog bij mijn ouders woonde :p En nu ben ik HET aanspreekpunt als ik eens ergens kom eten ofzo.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6114
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:--- zucht, mijn ouders steken constant ik weet niet wat uit met hun gsm's, tablets, tv's en ik moet dan meteen alles laten vallen om het te fixen. Als ik zeg dat ik bezig was met iets anders, dan worden ze kwaad. Ik ben hun persoonlijke IT dienst niet zenne. :angry:
Dat had ik vroeger ook toen ik nog bij mijn ouders woonde :p En nu ben ik HET aanspreekpunt als ik eens ergens kom eten ofzo.
I know the struggle :p Grootouders, vrienden van m'n ouders, etc... Nergens ben ik veilig. Eens ze weten dat ze je kunnen vragen blijven ze doorgaan, je geeft een hand en ze grijpen beide armen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6115
Elexus wrote:--- zucht, mijn ouders steken constant ik weet niet wat uit met hun gsm's, tablets, tv's en ik moet dan meteen alles laten vallen om het te fixen. Als ik zeg dat ik bezig was met iets anders, dan worden ze kwaad. Ik ben hun persoonlijke IT dienst niet zenne. :angry:
Ach, bekijk het maar zo: ze hebben jou ook moeten leren om op het potje te gaan, om met mes en vork te eten, enz. Ik veronderstel dat ze daarvan ook wel eens hun haren uit hun hoofd hebben getrokken ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6116
minermb wrote:
Elexus wrote:--- zucht, mijn ouders steken constant ik weet niet wat uit met hun gsm's, tablets, tv's en ik moet dan meteen alles laten vallen om het te fixen. Als ik zeg dat ik bezig was met iets anders, dan worden ze kwaad. Ik ben hun persoonlijke IT dienst niet zenne. :angry:
Ach, bekijk het maar zo: ze hebben jou ook moeten leren om op het potje te gaan, om met mes en vork te eten, enz. Ik veronderstel dat ze daarvan ook wel eens hun haren uit hun hoofd hebben getrokken ;)
Mja het gaat me niet zozeer om dat helpen, dat wil ik gerust doen. Maar dat ze kwaad worden omdat ik nog even een zin wil aftypen en niet alles laat vallen om direct te helpen, ja dat gaat er wat over imo.
Image


EDIT:

-- ik wou eens wat Sims 3 spelen en 2u later zit ik nog te wachten tot alles geïnstalleerd is. :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6119
met0t0 wrote:--- Ouders die al bijna een week weg zijn en er is veel werk met de katten hier in huis...
+++ Ze zijn morgen terug
Buiten de katten eten geven , kattenbak verschonen en stofzuigen in verband haren kan ik me niet meer taken bedenken en veel werk voorstellen door katten :O :P

Un uurtje en het huis is weer proper :D

+++ bijna weekend
+++ maart word echt gaaf: Horizon en Mass effect!
+++ de switch lijkt me toch wel gaaf, het begint te kriebelen

--- keuzes maken, ik heb al een A4 met wensen voor het huis, overal prijsjes bij en het is toch echt de bedoeling dat deze dingen beetje bij beetje gehaald worden om te investeren in het huis, aan de andere kant ben ik pas jarig geweest en mag ik ook wat voor me eigen kopen toch ? :smug: keuzes keuzes en niks moet meteen, we smeren het uiteraard uit over maanden tijd.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6120
Elexus wrote:--- zucht, mijn ouders steken constant ik weet niet wat uit met hun gsm's, tablets, tv's en ik moet dan meteen alles laten vallen om het te fixen. Als ik zeg dat ik bezig was met iets anders, dan worden ze kwaad. Ik ben hun persoonlijke IT dienst niet zenne. :angry:
Ik ken het gevoel o zo hard. En zeker nu ze een nieuwe iphone hebben gekocht en nog niet eens weten na 5 keer hoe ge die moet open doen
Image
cron