Re: Wat speel je op dit moment?

1204
minermb wrote:Nog steeds the binding of isaac. Nog maar 36 achievements en dan heb ik alle 339 achievements :D
Dat je dat zo lang kan volhouden! Ik werd meteen nerveus van dat spel. :p Wel een erg mooie prestatie! :cool:

OT: Zelf ben ik verder aan het spelen met Dishonored 2. Ik zat nog maar een tweetal missies van het einde blijkbaar. Tussendoor speel ik ook wat Sims 3.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1205
Elexus wrote:
minermb wrote:Nog steeds the binding of isaac. Nog maar 36 achievements en dan heb ik alle 339 achievements :D
Dat je dat zo lang kan volhouden! Ik werd meteen nerveus van dat spel.
Image
Wel een erg mooie prestatie! :cool:

OT: Zelf ben ik verder aan het spelen met Dishonored 2. Ik zat nog maar een tweetal missies van het einde blijkbaar. Tussendoor speel ik ook wat Sims 3.
Ik vind het ook echt een fantastisch spel. Ben erg blij dat die kwam met PS+, want anders had ik het spel waarschijnlijk nooit ontdekt. Het is nu ook mijn meest gespeelde spel op steam met 361 uur ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1211
Wil beginnen met Uncharted 2 maar s'avonds heb ik voorlopig de moed er niet voor. Na de gym, warm eten, afwas, douchen en beetje over de dag praten met de vrouw is het snel 19u. Aangezien ik elke dag om 5u15 opsta (begin om 7u) ga ik vroeg slapen. Heel vervelend om aan een game te beginnen en dan na een uurtje te moeten stoppen. Verlies ik de flow. Morgenavond of ten laatste vrijdag ermee beginnen. Heb er wel zin in!!!

Regelmatig nog CoD4 remastered.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1213
NTGSruler wrote:Wil beginnen met Uncharted 2 maar s'avonds heb ik voorlopig de moed er niet voor. Na de gym, warm eten, afwas, douchen en beetje over de dag praten met de vrouw is het snel 19u. Aangezien ik elke dag om 5u15 opsta (begin om 7u) ga ik vroeg slapen. Heel vervelend om aan een game te beginnen en dan na een uurtje te moeten stoppen. Verlies ik de flow. Morgenavond of ten laatste vrijdag ermee beginnen. Heb er wel zin in!!!

Regelmatig nog CoD4 remastered.
Dat vind ik het mooie van een race- of sportgame: dat kun je makkelijk even voor een uurtje doen. Driveclub (Bikes) speel ik regelmatig als ik een uurtje of zo heb, of als afwisseling op (te) lange stukken RPG.

Ik speel nu dus een RPG :D - Tales of Berseria en tussendoor Driveclub Bikes. Die laatste wordt nu voornamelijk wat grinden voor de plat. Gelukkig is het een erg vermakelijke game, dus zo nu en dan ff wat races of skill challenges ter afwisseling.
Image
cron