Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6122
gamerke1992 wrote:+++ bijna weekend :D
Dit!

En

++ m'n woordjes weer gedaan voor vandaag
-- ging normaal ongeveer 5000 woorden doen deze week maar ik zal stranden op 4000. Mijn brein kan meer thesis blijkbaar niet aan. :p
++ maar dan nog steeds deftig op schema
++ nu mijn kamer opruimen en verlossen van de vakken waarvoor ik door was
++ met een streepje muziek daarbij :music:
++ misschien nog eens achter mijn keyboard of gitaar kruipen, al veel te lang geleden
++ gisteren toch nog even The Sims 3 kunnen spelen. Ik heb al mezelf, mijn kat, een tweede kat Joel en een oudere hond Bear gemaakt. :D Dat is hoe ik het later zou willen. Twee katten en een oudere hond uit het asiel zodat ik die nog een goede oude dag kan geven. Dan denk ik maar, beter bij mij op een appartement dan dagen verslijten in een asiel. :o
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6125
Elexus wrote:De eerste 12.500 woorden van mijn thesis deed ik ook graag. Na 20.000 begint het echter te vervelen.
Wij mogen er maar 12.500. Over wat doe je het misschien?
Colossus wrote:
met0t0 wrote:--- Ouders die al bijna een week weg zijn en er is veel werk met de katten hier in huis...
+++ Ze zijn morgen terug
Buiten de katten eten geven , kattenbak verschonen en stofzuigen in verband haren kan ik me niet meer taken bedenken en veel werk voorstellen door katten :O :P

Un uurtje en het huis is weer proper :D
Wel, het zijn er om te beginnen 20, er zijn 3 kattebakken verspreid over het huis die meerdere keren per dag schoongemaakt moeten worden. Er zijn er die in huis plassen, dus dat ook opkuisen doorheen de dag. Op meerdere plaatsen moeten verschillende soorten water gezet worden. De katten komen ongeveer overal in huis, dus zo snel gaat dat stofzuigen niet. Als de katten eten moet je bepaalde katten uit elkaar houden, anders krijgen sommigen nooit eten. Ik vergeet vast nog dingen, maar het is echt dagelijks meer dan een uur als je alles samentelt...

+ Het is weekend, beetje tijd om wat in te halen
- Veel taken en vooral groepswerken, dan ben je meer tijd kwijt aan overleggen en samen proberen komen dan aan het werken zelf. Ja, je moet leren overleggen, zeker in onze sector, maar na groepswerk 300 kan je het wel en ze maken bij ons van de kleinste dingen een groepswerk...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6128
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:De eerste 12.500 woorden van mijn thesis deed ik ook graag. Na 20.000 begint het echter te vervelen.
Wij mogen er maar 12.500. Over wat doe je het misschien?
Colossus wrote:
met0t0 wrote:--- Ouders die al bijna een week weg zijn en er is veel werk met de katten hier in huis...
+++ Ze zijn morgen terug
Buiten de katten eten geven , kattenbak verschonen en stofzuigen in verband haren kan ik me niet meer taken bedenken en veel werk voorstellen door katten

Un uurtje en het huis is weer proper
Wel, het zijn er om te beginnen 20, er zijn 3 kattebakken verspreid over het huis die meerdere keren per dag schoongemaakt moeten worden. Er zijn er die in huis plassen, dus dat ook opkuisen doorheen de dag. Op meerdere plaatsen moeten verschillende soorten water gezet worden. De katten komen ongeveer overal in huis, dus zo snel gaat dat stofzuigen niet. Als de katten eten moet je bepaalde katten uit elkaar houden, anders krijgen sommigen nooit eten. Ik vergeet vast nog dingen, maar het is echt dagelijks meer dan een uur als je alles samentelt...

+ Het is weekend, beetje tijd om wat in te halen
- Veel taken en vooral groepswerken, dan ben je meer tijd kwijt aan overleggen en samen proberen komen dan aan het werken zelf. Ja, je moet leren overleggen, zeker in onze sector, maar na groepswerk 300 kan je het wel en ze maken bij ons van de kleinste dingen een groepswerk...
Aah Whauw bedankt voor de verklaring :cool:
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er 20 katten zijn :O ik neem dat uurke terug :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6129
Elexus wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:De eerste 12.500 woorden van mijn thesis deed ik ook graag. Na 20.000 begint het echter te vervelen.
Wij mogen er maar 12.500. Over wat doe je het misschien?
Auteursrecht en games.
In rechten maar maximum 12.500 woorden. Dat zou volgens mij een ramp zijn als je verschillende ingewikkelde wetten moet gebruiken en uitleggen :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6132
Colossus wrote:
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:De eerste 12.500 woorden van mijn thesis deed ik ook graag. Na 20.000 begint het echter te vervelen.
Wij mogen er maar 12.500. Over wat doe je het misschien?
Colossus wrote:
met0t0 wrote:--- Ouders die al bijna een week weg zijn en er is veel werk met de katten hier in huis...
+++ Ze zijn morgen terug
Buiten de katten eten geven , kattenbak verschonen en stofzuigen in verband haren kan ik me niet meer taken bedenken en veel werk voorstellen door katten

Un uurtje en het huis is weer proper
Wel, het zijn er om te beginnen 20, er zijn 3 kattebakken verspreid over het huis die meerdere keren per dag schoongemaakt moeten worden. Er zijn er die in huis plassen, dus dat ook opkuisen doorheen de dag. Op meerdere plaatsen moeten verschillende soorten water gezet worden. De katten komen ongeveer overal in huis, dus zo snel gaat dat stofzuigen niet. Als de katten eten moet je bepaalde katten uit elkaar houden, anders krijgen sommigen nooit eten. Ik vergeet vast nog dingen, maar het is echt dagelijks meer dan een uur als je alles samentelt...

+ Het is weekend, beetje tijd om wat in te halen
- Veel taken en vooral groepswerken, dan ben je meer tijd kwijt aan overleggen en samen proberen komen dan aan het werken zelf. Ja, je moet leren overleggen, zeker in onze sector, maar na groepswerk 300 kan je het wel en ze maken bij ons van de kleinste dingen een groepswerk...
Aah Whauw bedankt voor de verklaring :cool:
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er 20 katten zijn : O ik neem dat uurke terug : D
Jep, ze zitten gelukkig niet allemaal permanent binnen, maar het is en blijft verschrikkelijk veel werk...

+++ Wat een prachtige ochtend :sun:
+++ Vannamiddag gamen bij met0t0 <3
+++ Wedstrijd gewonnen van mijn favoriete boekenwinkel :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6134
++ weekend
-- ik wil ook vakantie ;(
++ gisteren Dishonored 2 afgewerkt dus de backlog gaat er goed op vooruit de laatste tijd
-- geen idee welk spel nu te spelen though :p
++ Poes die bij mij kwam liggen vanochtend
-- waardoor ik wel mijn benen niet meer kon strekken, niet zo comfortabel
++ gisteren genoten van mijn filmpje met een biertje en chipke erbij :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6135
Elexus wrote:++ weekend
-- ik wil ook vakantie ;(
++ gisteren Dishonored 2 afgewerkt dus de backlog gaat er goed op vooruit de laatste tijd
-- geen idee welk spel nu te spelen though :p
++ Poes die bij mij kwam liggen vanochtend
-- waardoor ik wel mijn benen niet meer kon strekken, niet zo comfortabel

++ gisteren genoten van mijn filmpje met een biertje en chipke erbij :cool:
Ik ken dat :p Gisterenavond als ik aan het gamen was kwam de kat op mijn borst liggen, waardoor ik niets meer zag. En dat net in een online event in watch dogs 2.

+++ echt rustig dagje
--- de rva wil mijn jeugdvakantie niet uitbetalen. Ik had vorig jaar nog maar recht op 10 dagen vakantie die ik dan heb aangevuld met 60% betaalde jeugdvakantie. Maar ik was mijn masterproef nog aan het afwerken, terwijl ik wel al aan het werk was. Zou ook stom geweest zijn om een half jaar niet te werken voor 1 vak dat nog liep. Maar daardoor willen ze het dus niet betalen en heb ik dus onbetaald verlof... Logica België. Een eerlijke werkmens wordt altijd benadeeld. Criminelen of mensen die niet werken, krijgen dan wel een uitkering voor niets te doen...
Image
cron