Re: PlayStation Plus

1011
fsterchele23 wrote:Tearaway joa nie overtuigd van game om te kopen in zotte dag mss es Downen de rest ken ik nie of geen interesse kga wel nog es checken naar die Vita games wat da is :-):-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Ik ben ook altijd het meest geïnteresseerd ik de vita games. Voor ps4 heb ik er al genoeg :p
Image

Re: PlayStation Plus

1012
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:Tearaway joa nie overtuigd van game om te kopen in zotte dag mss es Downen de rest ken ik nie of geen interesse kga wel nog es checken naar die Vita games wat da is :-):-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Ik ben ook altijd het meest geïnteresseerd ik de vita games. Voor ps4 heb ik er al genoeg :p
Haha dat ook van ps4 maar ook meestal nog zottere games nog liggen voor ps4 xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1013
Severed!!!! Yeah! Ik ben hier echt heel erg benieuwd naar. Guacamelee! was fantastisch, maar aangezien dit een totaal andere stijl is heb ik het nog niet aangedurfd deze te kopen.
Tearaway Unfolded lijkt me ook wel leuk voor tussendoor en vind ik een erg goede aanvulling op +.
De rest spreekt me nog niet zo heel erg aan of ken ik gewoon nog niet... ik ben benieuwd, maar de 2 eerder genoemde games maken het voor mij al een topmaand gezien alle crap van de laatste tijd.
Image

Re: PlayStation Plus

1014
Ik heb net alles eens bekeken en Severed spreekt mij echt aan :) Tearaway unfolded ga ik ook sowieso wel eens spelen. Ik hoop dat het voldoende anders voelt dan op de vita, want ondanks dat het een goede game was heb ik geen zin om exact hetzelfde opnieuw te spelen.
Image

Re: PlayStation Plus

1020
Vraag.

Ik wil graag wat deals doen in de sales. Nu zie ik dat er via PS+ nog extra korting wordt gegeven. Kan ik nu dat aanbod van €1 voor een maand nemen en dan onmiddellijk opzeggen en profiteren van de kortingen? Hoe moet ik auto verlening uitschakelen want anders rekent die €7 aan per maand? Heb gwn 'nee' ingesteld bij automatisch geld afhalen van portemonnee. Kan ik volgende maand een jaarabo nemen?
Image