en het bleef stil....met0t0 wrote:Ik zal nog even wachten op meer deelnemers
Re: Het bijschriftentopic
332Je kan natuurlijk ook zelf iets verzinnen eh...Gamefreak wrote:en het bleef stil....met0t0 wrote:Ik zal nog even wachten op meer deelnemers
333Ervaring mee?Colossus wrote:"Heerlijk een ketting tussen bil en spleet, zorgt ervoor dat je zorgen vergeet! "
Maar gij wint, op naar de volgende afbeelding!
334sorry, mijn inspiratie was op !!W.O.L.F. wrote:Je kan natuurlijk ook zelf iets verzinnen eh...Gamefreak wrote:en het bleef stil....met0t0 wrote:Ik zal nog even wachten op meer deelnemers
335Ik moet ook zeggen dat ik ook weinig inspiratie had dit keer... Of misschien was die van Colossus dusdanig goed dat het lastig te overtreffen was...
337Dat van geen inspiratie ken ik,
Ik vind het ook altijd verschrikkelijk moeilijk een plaatje te vinden, deze dan maar?
Ik vind het ook altijd verschrikkelijk moeilijk een plaatje te vinden, deze dan maar?
338"Het is niet omdat je een stuur op mijn schaap gemonteerd hebt, dat het daarom een brommer is!"
341Zie hier een foto van Kanye west en Kim Kardashian voordat Photoshop is toegepast
343Denk je dat je eindelijk die boss verslagen hebt, staat ie gewoon achter je...
344Colossus die ons vertelde dat hij even een tijde niet meer op het forum zal zijn...
345Winner!!
Enneh Paveman, ik ben veel knapper dan BeanKolm wrote:Denk je dat je eindelijk die boss verslagen hebt, staat ie gewoon achter je...