Re: Je laatste aankoop (geen games)
1217Mijn vriendin heeft last van het lampje en het geluid van de ventilator van mijn draadloze samsung snellader. Daarom heb ik deze besteld voor in de slaapkamer. Mijn andere lader komt dan in de woonkamer
1221Gopro mount voor reflexcamera: (not my picture)
Regenjas voor m'n camera
Lang leve aliexpress
1224Ik wou graag eens zo een ledstrip uittesten voor achter onze tv
1226Waarom een gopro op je reflex? Sorry, ik heb weinig verstand van fotografiedividedx11 wrote:Gopro mount voor reflexcamera: (not my picture)
1227Omdat het kanitsjustme wrote:Waarom een gopro op je reflex? Sorry, ik heb weinig verstand van fotografiedividedx11 wrote:Gopro mount voor reflexcamera: (not my picture)
Neenee, zou graag beginnen met vlogs en dergelijke en fotografie filmpjes, kan ik de gopro richten op lens om zo leuke beelden te krijgen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
1229aah oké. Dan snap ik 'mdividedx11 wrote:Omdat het kanitsjustme wrote:Waarom een gopro op je reflex? Sorry, ik heb weinig verstand van fotografiedividedx11 wrote:Gopro mount voor reflexcamera: (not my picture)
Neenee, zou graag beginnen met vlogs en dergelijke en fotografie filmpjes, kan ik de gopro richten op lens om zo leuke beelden te krijgen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk