Re: Pronken met je Platinums

1471
met0t0 wrote:Driveclub
Image
Nice!! Nog even doorzetten en ik heb 'm ook binnen! :)
Met bikes heb je een ander soort event, waar er minder voor de accolade van nodig zijn (zoals het erop lijkt iig) en die eigenlijk altijd binnen 20sec tot 1 min klaar zijn. Moet dus vlot wel eens een keer klaar zijn. :D
Nu nog afwachten of ik eerder Driveclub of eerder Driveclub Bikes heb :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1474
Kolm wrote:
Image
Platinum #129: Horizon Zero Dawn
Graaf en zo rap! sick!! :D

Kan je iets meer uitleg geven bij je plats want jij haalt er geregeld één met uw skills ik probeer dat ook te doen normaal wat ik ervan vond en of die goed te doen is :hi5: Deze game ziet er interessant uit.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1475
@fsterchele: Hij is zeker niet moeilijk en er is GEEN missable trophy zoals voor/op release gedacht werd. Aftergame kan je requirements doen en alsnog laatste missie opnieuw doen om hem te halen.

@Roy: Ik heb er ruim 2 weken over gedaan, ik had de game al sinds het press event. In totaal 61u bezig geweest en vooral in het weekend veel gespeeld om review te kunnen doen. Dus het lijkt snel maar is het niet :D Het zal waarschijnlijk nog wel sneller kunnen, maar ik heb de game gespeeld zoals ik hem normaal zou spelen zonder echt te rushen. Heb nu ingame iets van 92%. Komende week zal de focus dus iets meer liggen op huishoudelijke dingen enz die wat zijn blijven liggen de afgelopen tijd. Al zal het minimaal zijn want ik heb de PS VR van mijn baas nog even mee naar huis en die heeft hem vrijdag opnieuw nodig...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1485
Image
Platinum #130: SSX

Met dank aan Tjeefkeuh voor de mini-roadmap met tips en misschien nog veel belangrijker: om de game opnieuw onder mijn aandacht te brengen na 5 jaar! :cool: Was hier en daar best pittig :P
Image
Platinum #131: Day of the Tentacle Remastered
Image