Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1564Fifa 10 op PS3 voor 1 euro in de Game Mania
Klein project om de resterende trophies te behalen en completion wat omhoog te brengen. Trophies zijn echt niet eenvoudig en zijn redelijk tijdrovend. Platinum kan ik niet meer behalen ( servers gesloten). Maar wel nostalgie en tss door wat FIFA spelen
Klein project om de resterende trophies te behalen en completion wat omhoog te brengen. Trophies zijn echt niet eenvoudig en zijn redelijk tijdrovend. Platinum kan ik niet meer behalen ( servers gesloten). Maar wel nostalgie en tss door wat FIFA spelen
1568Ga niet de moeite doen om alle plaatjes te posten die werken meestal toch niet bij mij. Als ik deze allemaal plat heb ik er bijna 100. AC Unity, Syndicate, Uncharted 4 en Shadow of Mordor moet ik ook nog aan beginnen dan is die kaap er
-Valley
-Deadly Tower of Monsters
-Day of the Tentacle
-Arcade Pac-Man
-Arcade Ms. Pac-Man
-The Little Acre
-Defense Grid 2
-Unravel
-Transistor
-Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
-LA Cops
-Wheels of Aurelia
-Oxenfree
-INSIDE
-Valley
-Deadly Tower of Monsters
-Day of the Tentacle
-Arcade Pac-Man
-Arcade Ms. Pac-Man
-The Little Acre
-Defense Grid 2
-Unravel
-Transistor
-Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
-LA Cops
-Wheels of Aurelia
-Oxenfree
-INSIDE
1570nooit van gehoord, van die andere twee die je postte ook niet trouwenscoolgamer wrote:
1571In 'Nubla' volg je twee kinderen door een museum die in dromen hun herinneringen en identiteit zijn verloren. Uw taak is om die te herstellen door middel van kunst.Gamefreak wrote:nooit van gehoord, van die andere twee die je postte ook niet trouwenscoolgamer wrote:
Her Majesty's SPIFFING is een groot avontuur. De game volgt de avonturen van Captain Frank Lee English en zijn trouwe collega Aled, terwijl ze door de cosmos reizen op zoek naar planeten om te veroveren voor een nieuw Galactic British Empire!
Manual Samuel is een klassiek avonturenspel met een wilde twist. Nadat onze held een afspraak met de dood heeft gemaakt, moet Samuel het 24 uur overleven door zijn lichaam zelf te bedienen. Van ademen tot knipperen, rijden en werken. Deze taken moet je allemaal volbrengen. En da's niet gemakkelijk, want de dood zelf hijgt in je nek en maakt het je moeilijk!
En Clockwork Tales of glas and Ink is een point and click game die zich afspeelt in een steampunk tijdperk.
1574van de eerste nooit gehoord, de tweede is uiteraard een instant klassieker !!gamerke1992 wrote:
1575GrapjasGamefreak wrote:van de eerste nooit gehoord, de tweede is uiteraard een instant klassieker !!gamerke1992 wrote: