Re: Je nieuwste trophies

226
RoyVdW wrote:En die speedrun is onnozel daar begin ik niet aan voor een bronze trophy constant tijdsdruk en stress of is die goed te doen? Ga je echt elke game speedrunnen pff succes :D
Speedrun is het minst leuke om te doen. Het is zeker goed te doen. Je moet wel alle cutscenes skippen en zowiezo op easy spelen. Na drie keer door de game te gaan ken je alles vanbuiten en is het makkelijk.
Image

Re: Je nieuwste trophies

228
Uitdagend en toch makkelijk genoeg, maar vooral erg leuk om te doen. Zo zou ik het iig omschrijven met0t0! ;)
(Maar ja: ik heb t dan wel weer zonder stuur gedaan natuurlijk... :D)

Bikes is overigens net zo leuk, of misschien nog wel leuker. Iets uitdagender, omdat besturing van motoren een stuk preciezer moet om goede tijden te halen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

229
paveman wrote:Uitdagend en toch makkelijk genoeg, maar vooral erg leuk om te doen. Zo zou ik het iig omschrijven met0t0! ;)
(Maar ja: ik heb t dan wel weer zonder stuur gedaan natuurlijk... :D)

Bikes is overigens net zo leuk, of misschien nog wel leuker. Iets uitdagender, omdat besturing van motoren een stuk preciezer moet om goede tijden te halen.
Ik merk dat een stuur zowel voor- als nadelen heeft. Het is mogelijk om veel preciezer te sturen, maar tegelijk durf ik vanuit cockpitview vaak minder risico nemen dan vanuit het achtervolgende camerastandpunt als ik met controller speel. Het voelt gewoon iets realistischer, dus ja, dan rijd ik ook voorzichtiger :p

Ik ga Driveclub Bikes ook wel kopen, dat worden nog meer Driveclub trophies, yuy :)

Re: Je nieuwste trophies

230
Heb nu alle trophies in Bears can't drift behalve:
Everyone's a WINNER... Not you though
In four player splitscreen, finish a race in 1st, 2nd, 3rd and 4th respectively.

Moet dus even 4 man bij elkaar zien te krijgen voor deze trophy. Inclusief mijzelf. Mensen van het forum die mijn prachtige woning even voor 5 minuten wil bezoeken om te helpen met deze trophy? :lol:

Dit is namelijk niet solo to doen aangezien er ook nog AI drivers mee rijden jammer genoeg
Image

Re: Je nieuwste trophies

231
Betaal jij de verplaatsingskosten? :p En dan ben ik nog een van de mensen die relatief dicht woont geloof ik :D
Of je kan kinderen uit de buurt naar binnen lokken met een lolly (of de controller is misschien voldoende) om je even te helpen? :evil:
Image

Re: Je nieuwste trophies

232
Kolm wrote:Betaal jij de verplaatsingskosten? :p En dan ben ik nog een van de mensen die relatief dicht woont geloof ik :D
Of je kan kinderen uit de buurt naar binnen lokken met een lolly (of de controller is misschien voldoende) om je even te helpen? :evil:
Gamefreak wrote: :eek:

Re: Je nieuwste trophies

233
Kolm wrote:Betaal jij de verplaatsingskosten? :p En dan ben ik nog een van de mensen die relatief dicht woont geloof ik :D
Of je kan kinderen uit de buurt naar binnen lokken met een lolly (of de controller is misschien voldoende) om je even te helpen? :evil:
Dat wordt me te duur voor 1 trophy :p
En als ik de kinderen naar binnenlok hier met een lolly dan zal het hoogstwaarschijnlijk mn laatste trophy zijn :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

234
Marty wrote:Dat wordt me te duur voor 1 trophy :p
En als ik de kinderen naar binnenlok hier met een lolly dan zal het hoogstwaarschijnlijk mn laatste trophy zijn :lol:
Details :q:

Op de vita heb/had je die NEAR-app, daarmee kon je PSN-id's zien van mensen in de buurt die de app ook hadden gebruikt ofzo. Ik had een tijdje dat er altijd wel iemand mij toevoegde zodra ik ook maar even die app open had gehad... Wie weet vind je zo mensen?
Image

Re: Je nieuwste trophies

237
Kolm wrote:
Marty wrote:Dat wordt me te duur voor 1 trophy :p
En als ik de kinderen naar binnenlok hier met een lolly dan zal het hoogstwaarschijnlijk mn laatste trophy zijn :lol:
Details :q:

Op de vita heb/had je die NEAR-app, daarmee kon je PSN-id's zien van mensen in de buurt die de app ook hadden gebruikt ofzo. Ik had een tijdje dat er altijd wel iemand mij toevoegde zodra ik ook maar even die app open had gehad... Wie weet vind je zo mensen?
Heb al 2 mensen gevonden. De derde gaat waarschijnlijk via shareplay
Image

Re: Je nieuwste trophies

240
De volgende heb ik unlocked in towerfall ascension
Image
Demon Queen
Unlock the Purple Archer
[+] Hoe unlock je de purple archer
You unlock the Purple Archer in Versus mode. Start a 2-player match with the Blue Archer and the Orange Archer and play on the level Twilight Spire. Randomly enemies may start to spawn into the level. Kill all the enemies and the Purple Archer will be available to unlock after finishing the match. This is a random event, and could take 50 rounds or more to occur.
Ik had deze unlocked zonder dat ik wist hoe ik hem moest unlocken. Ik zat gister met een vriend dit spel te spelen en we hadden toevallig de juiste characters gekozen en we hadden op random stage gedrukt en we hadden hem dus uiteindelijk bij toeval unlocked.
Image