Re: Wat speel je op dit moment?

1231
Nog maar één trophie in die MS. Pac Man game, maar die is regelrechte waanzin. Alles spoken 4x vangen en 2x fruit in één ronde :angry: Deze plat is echt moeilijk in tegenstelling tot wat velen zeggen op guides. Meer een kwestie van geluk hebben er zit geen patroon in hoe de spoken gaan ofzo. Zal opluchtend zijn als ik deze plat heb :relief:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1239
RoyVdW wrote:Nog maar één trophie in die MS. Pac Man game, maar die is regelrechte waanzin. Alles spoken 4x vangen en 2x fruit in één ronde :angry: Deze plat is echt moeilijk in tegenstelling tot wat velen zeggen op guides. Meer een kwestie van geluk hebben er zit geen patroon in hoe de spoken gaan ofzo. Zal opluchtend zijn als ik deze plat heb :relief:
Dude!
Das easy as hell! :)

Ik heb natuurlijk al 1000e uren versleten aan Ms. Pac-Man :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1242
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Nog maar één trophie in die MS. Pac Man game, maar die is regelrechte waanzin. Alles spoken 4x vangen en 2x fruit in één ronde :angry: Deze plat is echt moeilijk in tegenstelling tot wat velen zeggen op guides. Meer een kwestie van geluk hebben er zit geen patroon in hoe de spoken gaan ofzo. Zal opluchtend zijn als ik deze plat heb :relief:
Dude!
Das easy as hell! :)

Ik heb natuurlijk al 1000e uren versleten aan Ms. Pac-Man :D
War is die plat dan? Haha

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image