ja maar die jaap is intussen ook al (bijna) een jaar uitgamerke1992 wrote:Dat is veel geld dubbel zo veel als wat ik voor uncharted 4 heb betaald.coolgamer wrote:Naughty Dog heeft bekendgemaakt dat de stand alone uitbreiding voor Uncharted 4, The Lost Legacy, vanaf 23 augustus beschikbaar zal zijn voor de PlayStation 4. In de uitbreiding staan Chloe Frazer uit Uncharted 2 en Nadine Ross uit Uncharted 4 centraal, terwijl ze in India de Tusk of Ganesh zoeken. Aan de uitbreiding hangt een prijskaartje van 39,99 euro
Re: Uncharted 4
182Dan zal die ook wel een aparte platinum hebben als stand-alone game.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
183Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
184Ik vind het juist een erg goede pre order bonus. Dat is tenminste iets waar je écht iets aan hebt!
Ik zou er persoonlijk zelfs geen moeite mee hebben om gratis Deus Ex te krijgen bij pre order van Uncharted (om even twee uiteenlopende genres te pakken). Nee: het heeft inderdaad niets met elkaar te maken, maar gratis (goede kwaliteit) games zijn altijd welkom en beter dan een extra wapen of avatar of theme of vul maar een ander nutteloos iets in.
Ik zou er persoonlijk zelfs geen moeite mee hebben om gratis Deus Ex te krijgen bij pre order van Uncharted (om even twee uiteenlopende genres te pakken). Nee: het heeft inderdaad niets met elkaar te maken, maar gratis (goede kwaliteit) games zijn altijd welkom en beter dan een extra wapen of avatar of theme of vul maar een ander nutteloos iets in.
185Dit!paveman wrote:Ik vind het juist een erg goede pre order bonus. Dat is tenminste iets waar je écht iets aan hebt!
Vooral omdat die extra wapens dan vaak ook nog enkel nuttig zijn tijdens de eerste 1-2u ofzo. Daarna vind je al snel betere en kijk je er nooit meer naar om!
186Het zou logischer zijn als ze eerst Crash Bandicoot bij Uncharted 4 hadden gestoken, maar misschien hebben ze dat dan niet gedaan vanwege de remaster.Captain Witwicky wrote:Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
187Ik vind een volledige game als pre-order bonus wel leuker dan een paar in-game items die uiteindelijk niet zoveel toevoegen
189+1met0t0 wrote:Ik vind een volledige game als pre-order bonus wel leuker dan een paar in-game items die uiteindelijk niet zoveel toevoegen
190Dat gaan ze niet doen hé, ze weten ook wel dat J & D niet zo heel goed gaat verkopen op PS4 omdat die er al was op PS3. Ik zou hem ook niet meer opnieuw kopen voor de 4 maar gratis is altijd leukTjeefkeuh wrote:Het zou logischer zijn als ze eerst Crash Bandicoot bij Uncharted 4 hadden gestoken, maar misschien hebben ze dat dan niet gedaan vanwege de remaster.Captain Witwicky wrote:Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
Heb de season pass gekocht toen UC4 uitkwam dus ik krijg Lost Legacy lekker ''gratis ''
191Ah da's wel mooi, ik had niet gedacht dat ze zo'n grote DLC bij de season pass zouden laten zittenStany7 wrote:Heb de season pass gekocht toen UC4 uitkwam dus ik krijg Lost Legacy lekker ''gratis ''
192Was bij aankondiging al bekend . Het is ook de enige singleplayer DLC die uitkomt.
193Late vraag. Die Survival is dat aparte DLC omdat die trophies apart staan of wat is dat juist? Online mode?
194Gratis online coop horde mode die ook kan gespeeld worden (en waarvan de trophies ook kunnen gehaald worden) via Lost LegacyRoyVdW wrote:Late vraag. Die Survival is dat aparte DLC omdat die trophies apart staan of wat is dat juist? Online mode?