Re: Het budgetgaming-topic

451
In de ubisoft store kan via onderstaande codes 27% korting krijgen:

FROST2 - 2%
KANINCHEN1 - 1%
SILVEREGG5 - 5%
CASTLE2 - 2%
CRAZYEGG10 - 10%
RABBIT1 - 1%
ROOK2 - 2%
CONIGLIO1 -1%
MARIA3 - 3%
LAPIN1 - 1%
AGUILAR3 -3%


Voor de nieuwe accounts:

WELCOME10 - 10%


En eventueel combineerbaar met de 20% kortingscode die je met upoints kan kopen, maar dat weet ik niet zeker.

https://store.ubi.com/nl/?ncid=287-3--- ... 011_440825

Ik vind het vooral interessant om pre orders aan een interessante prijs te krijgen.

Edit: Niet combineerbaar met de 20% code via upoints blijkbaar
Image

Re: Het budgetgaming-topic

452
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb dus alleen nog maar die versie zien staan met de disc in die artbook. Een gewone versie zou beter passen in mijn collectie :|
Ik heb ook wel ff moeten zoeken om een plek te vinden waar ze hem zouden verkopen. Zowat overal is het de versie met artbook.
Die versie met artbook is ook niet even groot als een gamedoosje. Dat het doosje iets dunner is, is doenbaar. Maar het doosje is ook 1-2cm breder, het steekt dus een stukje uit als het tussen de rij games in de kast staat.
Waar dan?

Re: Het budgetgaming-topic

453
Tjeefkeuh wrote:Waar dan?
Gamemania staat hij op de site, zie link die ik erbij zette. Kan dus zijn dat je hem eerst via site moet bestellen omdat ze in de winkels hoofdzakelijk de andere versie hebben liggen. Prijs is ook voor allebei hetzelfde.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

454
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Waar dan?
Gamemania staat hij op de site, zie link die ik erbij zette. Kan dus zijn dat je hem eerst via site moet bestellen omdat ze in de winkels hoofdzakelijk de andere versie hebben liggen. Prijs is ook voor allebei hetzelfde.
Lijkt mij toch twijfelachtig, kheb al vaker een gelijkaardige situatie gehad met de GM site en dan staan er 5 versies maar hebben ze uiteindelijk gewoon 1. Kzal het daar eens navragen, merci voor de moeite.

Re: Het budgetgaming-topic

455
Tjeefkeuh wrote:Lijkt mij toch twijfelachtig, kheb al vaker een gelijkaardige situatie gehad met de GM site en dan staan er 5 versies maar hebben ze uiteindelijk gewoon 1. Kzal het daar eens navragen, merci voor de moeite.
Succes ermee! :cool:
Image

Re: Het budgetgaming-topic

457
Marty wrote:Weet niet of het zo hoort aangezien je bij de game Sniper Ghost Warrior 3 de seasonpass er bij krijgt (pre order), maar in de store staat de seasonpass ook gratis.

Ghost Warrior 3 season pass

Heb hem maar even binnengehaald. Nog geen idee of ik de game ga halen maar gratis is gratis:P
Thanks. Ik heb het ook maar gedownload :D

Edit: na opzoeken blijkt dat de season pass normaal afzonderlijk 29.99 euro kost. Er is wel een actie dat iedereen die de game voor volgende week dinsdag koopt de season pass gratis krijgt. En blijkbaar hebben ze daar dus een fout gemaakt :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

460
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Lijkt mij toch twijfelachtig, kheb al vaker een gelijkaardige situatie gehad met de GM site en dan staan er 5 versies maar hebben ze uiteindelijk gewoon 1. Kzal het daar eens navragen, merci voor de moeite.
Succes ermee! :cool:
Ik heb het nagevraagd en het zijn wel degelijk 2 aparte versies. Ze zijn ook onlangs gestopt de versie met de disc in de artbook te verkopen. Goed nieuws voor mij dus.

Re: Het budgetgaming-topic

463
Sanity penguin wrote:Geen idee hoe wijdverspreid de mails zijn, maar ik kreeg van Sony een code voor 30% korting op de nieuwe mass effect. Ik heb er geen interesse in dus als iemand anders hem zou willen?
Tenzij bv iedereen met een plus account ofzo die gehad heeft :lol:
Is dit serieus? Is het zo hard geflopt ofzo?

Re: Het budgetgaming-topic

465
Tjeefkeuh wrote:
Sanity penguin wrote:Geen idee hoe wijdverspreid de mails zijn, maar ik kreeg van Sony een code voor 30% korting op de nieuwe mass effect. Ik heb er geen interesse in dus als iemand anders hem zou willen?
Tenzij bv iedereen met een plus account ofzo die gehad heeft :lol:
Is dit serieus? Is het zo hard geflopt ofzo?
nee hoor, hij neemt ons in de maling, hahaha, Sanity toch....