Re: Wat speel je op dit moment?

1276
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:Little Nightmares

Ik zit nog maar een uur ver, maar graphics, designs, geluid en atmosfeer in het algemeen zijn fantastisch. De gameplay lijkt mij voorlopig wel nog te simpel en lineair, of het zou moeten zijn dat ik al vanalles gemist heb. Zeker iets interessants voor fans van Inside.
Thx heb opgezocht op de store en ziet er best goed uit, maar nog wel duur €20 ik wacht op een sale of PS+ aanbieding ;)
Idd, 20 euro voor 5u gameplay is een beetje aan de dure kant.
Maar is imo zeker een toppertje, krijgt veel goeie reviews :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Wat speel je op dit moment?

1277
gamerke1992 wrote:
Ik twijfel nog :p
Waarom twijfel je nog? Omdat het een shooter is? Ik dacht dat de game ondertussen terug aan 49 euro stond in de Vita Store :O

Black Ops Declassified
aant spelen dus.
Zou nog moeten verder doen met Tearaway Unfolded.
En er wacht nog steeds een Brutal en speed playthrough op mij van Uncharted 2 om 100% te halen... :O_O:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1278
Stany7 wrote:
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:Little Nightmares

Ik zit nog maar een uur ver, maar graphics, designs, geluid en atmosfeer in het algemeen zijn fantastisch. De gameplay lijkt mij voorlopig wel nog te simpel en lineair, of het zou moeten zijn dat ik al vanalles gemist heb. Zeker iets interessants voor fans van Inside.
Thx heb opgezocht op de store en ziet er best goed uit, maar nog wel duur €20 ik wacht op een sale of PS+ aanbieding ;)
Idd, 20 euro voor 5u gameplay is een beetje aan de dure kant.
Maar is imo zeker een toppertje, krijgt veel goeie reviews :love:
Ochja, das 60 euro voor 15 uur en dat komt vaak voor zonder kritiek

Re: Wat speel je op dit moment?

1279
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Ik twijfel nog :p
Waarom twijfel je nog? Omdat het een shooter is? Ik dacht dat de game ondertussen terug aan 49 euro stond in de Vita Store :O

Black Ops Declassified
aant spelen dus.
Zou nog moeten verder doen met Tearaway Unfolded.
En er wacht nog steeds een Brutal en speed playthrough op mij van Uncharted 2 om 100% te halen... :O_O:
Vooral vanwege mijn gigantische backlog. Ik probeer mijzelf even in te houden om nog games te kopen. Het moet echt een niet te missen aanbieding zijn :)


Ik ben nog altijd the elder scrolls online aan het spelen. Enorm leuke game. Doet mij nog meer zin krijgen in een nieuwe elder scrolls.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1280
Tjeefkeuh wrote:
Stany7 wrote:
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:Little Nightmares

Ik zit nog maar een uur ver, maar graphics, designs, geluid en atmosfeer in het algemeen zijn fantastisch. De gameplay lijkt mij voorlopig wel nog te simpel en lineair, of het zou moeten zijn dat ik al vanalles gemist heb. Zeker iets interessants voor fans van Inside.
Thx heb opgezocht op de store en ziet er best goed uit, maar nog wel duur €20 ik wacht op een sale of PS+ aanbieding ;)
Idd, 20 euro voor 5u gameplay is een beetje aan de dure kant.
Maar is imo zeker een toppertje, krijgt veel goeie reviews :love:
Ochja, das 60 euro voor 15 uur en dat komt vaak voor zonder kritiek
Dat is ook een dure release prijs maar rekening houdend bij een retail exemplaar kan je het nog doorverkopen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1281
gamerke1992 wrote:
Vooral vanwege mijn gigantische backlog. Ik probeer mijzelf even in te houden om nog games te kopen. Het moet echt een niet te missen aanbieding zijn :)


Ik ben nog altijd the elder scrolls online aan het spelen. Enorm leuke game. Doet mij nog meer zin krijgen in een nieuwe elder scrolls.
Dat snap ik maar al te goed! Nu ik had al regelmatig eens gekeken voor Declassified maar de volle prijs hield mij altijd tegen. Tot een week geleden. Ik amuseer mij goed ermee maar als je niet gewoon bent om shooters te spelen is het een steile stap. Op handheld en op Veteran zeker één van de moeilijkste CoD's.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1282
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik heb bloodborne bijna op zijn knieën gekregen. Nog 3 bosses in het hoofdverhaal te doen
Ik kwam niet eens verder dan het begin. ;(

Ik heb de prey demo gespeeld. Van wat ik ervan gezien heb, lijkt het me echt een leuke game. Ik zat constant voorwerpen te slaan om te kijken of het geen mimics waren. Vaak was mijn vermoeden juist, maar dan schrok ik toch :silly:
Wat bedoel je net bij het begin, aangezien de allereerste boss al optioneel is dacht ik
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1283
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik heb bloodborne bijna op zijn knieën gekregen. Nog 3 bosses in het hoofdverhaal te doen
Ik kwam niet eens verder dan het begin. ;(

Ik heb de prey demo gespeeld. Van wat ik ervan gezien heb, lijkt het me echt een leuke game. Ik zat constant voorwerpen te slaan om te kijken of het geen mimics waren. Vaak was mijn vermoeden juist, maar dan schrok ik toch :silly:
Wat bedoel je net bij het begin, aangezien de allereerste boss al optioneel is dacht ik
Ik heb het spel volgens mij 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld, maar ik kwam nooit verder dan die brug met die wolven. Een keer wel, maar toen belande ik in een soort riool en wist toen niet waar ik heen moest :(
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1284
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik heb bloodborne bijna op zijn knieën gekregen. Nog 3 bosses in het hoofdverhaal te doen
Ik kwam niet eens verder dan het begin. ;(

Ik heb de prey demo gespeeld. Van wat ik ervan gezien heb, lijkt het me echt een leuke game. Ik zat constant voorwerpen te slaan om te kijken of het geen mimics waren. Vaak was mijn vermoeden juist, maar dan schrok ik toch :silly:
Wat bedoel je net bij het begin, aangezien de allereerste boss al optioneel is dacht ik
Ik heb het spel volgens mij 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld, maar ik kwam nooit verder dan die brug met die wolven. Een keer wel, maar toen belande ik in een soort riool en wist toen niet waar ik heen moest :(
Misschien nog eens proberen? In elk deel van het spel zitten shortcuts waardoor je lastige, lange stukken niet meer moet doen
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1286
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote: Misschien nog eens proberen? In elk deel van het spel zitten shortcuts waardoor je lastige, lange stukken niet meer moet doen
Ik ben het al een tijdje van plan om het nog eens te proberen. Maar eerst komen mijn examens :idea:
Goed plan, want ik kan er soms niet mee stoppen :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1287
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote: Ochja, das 60 euro voor 15 uur en dat komt vaak voor zonder kritiek
Dat is ook een dure release prijs maar rekening houdend bij een retail exemplaar kan je het nog doorverkopen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Er is een retail versie als ik mij niet vergis

Re: Wat speel je op dit moment?

1288
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote: Ochja, das 60 euro voor 15 uur en dat komt vaak voor zonder kritiek
Dat is ook een dure release prijs maar rekening houdend bij een retail exemplaar kan je het nog doorverkopen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Er is een retail versie als ik mij niet vergis
Dat wist ik niet, interessant :)
De gewone versie kost dan €25, de speciale editie €35: https://www.gamemania.be/games/playstat ... ix-edition
cron